Hulp veld automatisch te laten verschijnen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Engin C

Engin C

22/03/2012 21:57:27
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik kon niet uit het volgende probleem:

Ik heb een registratie pagina op mijn website die het gewoon normaal doet. Wanneer ik gegevens invul en opsla gaat alles goed. Maar wanneer ik de pagina wil editen komen de velden niet meer te voorschijn die normaal tevoorschijn komen door middel van toggle(). Ik wil dus een veld dat wordt aangestuurd door een radio button laten verschijnen als er eerder bij het invullen van de pagina "Ja" is gedrukt. De toggle() functie werkt dus wel wanneer je de pagina nog aan het invullen bent.

Foto's voor de duidelijkheid:
TIJDENS HET INVULLEN VAN DE PAGINA GAAT HET GEWOON GOED. Wanneer er bij rental period op "temporary" en bij viewing "yes" worden gedrukt verschijnen de 2 velden: "available until" en "viewing" date waarin je dan data kun kiezen doormiddel van een jQuery agenda.
Afbeelding

Maar wanneer je de pagina opgeslagen hebt en het weer wilt bewerken verschijnen de 2 velden: "available until" en "viewing date" niet meer terwijl de goede waarden dus wel geselecteerd zijn:
Afbeelding

Ik heb geprobeerd om dit toe te voegen aan de registratie pagina zodat hij controleerd of de radiobutton op "yes"staat en dan dus de toggle() aanroept, maar dat werkt helaas niet. Ik weet verder ook niet waarom het niet werkt:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php if($proprty_viewing=='Yes')              
            {

echo "<SCRIPT LANGUAGE='javascript'>toggle(1,'proprty_viewing_date');</SCRIPT>";
            }
?>

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.