Hulp voor Text-Based game.
Ik zoek iemand die mij wilt meehelpen om een MMOTBG te maken net zoals Thugie.
Ik ben net 2-3 weken bezig met PHP en ik weet er al aardig wat van.
Ik ben heel goed in HTML en dat heb je altijd nodig.
Als je interesses hebt voeg me toe op msn ([email protected]) of laat hier een bericht achter.
Ik zoek mensen die vaak online zijn en waar ik wat aan heb.
Zelf ben ik alijd bijna de hele dag online.
Ik heb al een layout gemaakt: http://62.58.240.24
En op die layout komt hij te staan met eventuele aanpassingen.
Groetjes Roy
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy
wordt het wie het meest in kan loggen?
iets meer info over MMOTBG (WTF betekent dat???) misschien, en over Thugie?
en druk eens op de login knop rudie
Dat moet ik nog doen maar ik heb een beetje problemen met PHPMyAdmin.
En hij lukt niet om te connecten met mijn database...
Thugie: (http://www.thugie.nl)
Ik ben er op het moment druk mee bezig dus je kan foutmeldingen enzo krijgen.
YO hebben ze daar geen afkorting voor?? ;);)
Maareh... je wil een massive .. maken? Ik denk dat het formaat afhangt van het succes toch? Je kan een MOTBG maken, maar offie MMOTBG wordt hangt af van jouw script abilities en creativiteit
Hoe dan ook, ik houd wel van projectjes.
Wat is je setup? OOP? PHP5? MySQL 5? (stored procedures en triggers, sexy!!)
Wat is je setup? OOP? PHP5? MySQL 5? (stored procedures en triggers, sexy!!)
Wow, rustig aan man.
Ik doe nog maar 3 weken aan PHP 5 en ik heb MySQL Database bij freemysql.net.
En Massive is idd iets te veel van het goede, maar ik wil een soort Thugie maken met een PM-Systeem een Gebruikerslijst en misschien nog wat andere dingen.
Maar ik heb nog veel meer ideeën...
@roy, ik zou simpel beginnen en goed je structuur op papier zetten. wat wil je precies, denk van tevoren alles goed uit voordat je ergens aan gaat beginnen. Zou zelfs zeggen dat je nog iets beter moet inlezen
Ik heb een vriend die verdomd veel van PHP afweet en die helpt me altijd :D
Maar ik kan bijvoorbeeld nog niet een Vecht script maken, ik weet nog niet eens hoe dat moet.
zou ik me daar eerst eens in gaan verdiepen :)
Al mee bezig...
:) ik ben nu bijna een jaar bezig met mn eigen mmotbg, gebaseerd op WoW. schiet niet op :) wil er steeds meer bij, maar omdat ik er van tevoren rekening mee heb gehouden kom ik dr makkelijk uit allemaal
Wat is de site als ik vragen mag?
he nog niet klaar dus nog niet live :) staat wel een stukkie online maar dies nog niet echt foolproof
Wilt er niemand meehelpen? :'(
B.t.w...Mijn PHPMyAdmin doet het niet met Wamp5 dus ik ben Xampp aan het downloaden, hopen dat die het wel doet :)
Roy schreef op 28.11.2006 13:11:
Problemen met WAMP? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? WAMP werkt out-of-the-box geheel probleemloos, nog nooit moeite mee gehad.Oke, maar ff on-topic:
Mijn PHPMyAdmin doet het niet met Wamp5 dus ik ben Xampp aan het downloaden, hopen dat die het wel doet :)
Mijn PHPMyAdmin doet het niet met Wamp5 dus ik ben Xampp aan het downloaden, hopen dat die het wel doet :)
Leg eens uit wat het probleem is, dan kan er worden gezocht naar een oplossing.
Tip: Deinstalleer WAMP en ga de boel dan netjes opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat er geen rommel in de weg staat.
Ik weet in vredesnaam niet wat het betekent...
To connect to a MySQL server, PHP needs a set of MySQL functions called "MySQL extension". This extension may be part of the PHP distribution (compiled-in), otherwise it needs to be loaded dynamically. Its name is probably mysql.so or php_mysql.dll. phpMyAdmin tried to load the extension but failed.
Usually, the problem is solved by installing a software package called "PHP-MySQL" or something similar.
Results 1 - 10 of about 217 for Kan de mysql extentie niet laden,<br />Controleer de PHP Configuratie.
Resultaten 1 - 10 van circa 320 voor 1.20 I receive the error "cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration".