Icecast metadata, en foto.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harry Peters

Harry Peters

19/04/2018 21:42:49
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ten eerste ben ik opzoek naar een script om de song titels weer te laten geven uit Icecast maaar, ik heb een 2 mountpoints, en van de tweede mountpoint wil ik mijn artiest en titel weer laten geven en er moet een update interval inzitten. Ten tweede wil ik die artiest en titel weer laten geven in een marquee.

Ik denk dat ik dus twee scrips nodig ben, het internet staat vol maar krijg alleen van mijn 1e mountpoint voor elkaar zonder update interval.

Wie zou mij kunnen helpen want dat ik zou ik erg waarderen, ik ben al een hele poos opzoek.

En nu heb ik nog een vraag.

Nu wil via mijn Icecast of op een andere manier, iedereen die uitzend op de 2e mountpoint van ons wil ik het graag zo hebben, zodra iemand geconnect is met die mountpoint met zijn stream encoder dat automatisch zijn foto verschijnt op de site, en als die weer stopt dat er een algemeen fototje te zien is. Ik weet niet of het mogelijk is maar als dat fototje zou kunnen zou dat dan ook zo kunnen dat die foto ook in stream player worden weergegeven zoals in bijvoorbeeld xiialive en tunein? Net als artiersten wel eens worden weergegeven via lastfm of andere medieums maar dan ook de dj foto? Ik heb het bij een ander station al een poosje allemaal werkend gezien.

Even ter info de dj's draaien niet op exacte tijden die kunnen ook verschillend inschakelen het moet altijd werken.
Graag hulp en niet een aanwijzing waar ik hulp kan vinden, een voorzet heb ik niks aan als niemand het doel kan maken.

Alvast vriendelijk bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 22:21:33

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/04/2018 13:08:49
Quote Anchor link
Kan je wat meer verduidelijking geven over een mountpoint? Niet iedereen hier is bekend in de streamingknowledge.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.