id selecteren om data te laten zien
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Bij print_r($json); laat hij niks zien, alleen bij print_r($data); wel.
Gewijzigd op 14/12/2020 14:29:04 door - Ariën -
Ik zie dan alle gegevens van de klant naar voren komen, Ik kan geen screenshot plaatsen want dan blijf ik strepen trekken door die gegevens heen haha
Het gaat juist om de velden die je terugkrijgt. Je kan ook een dummy-gebruiker gebruiker maken voor zulke doeleinden, want je zou toch in test-omgeving moeten werken (hoop ik!!). Dan is het niet van belang dat iemand Jan Janssen heet en op de Internetstraat 42 woont met 1337 IT als postcode. ;-)
Het gaat er juist om of het veld custom_fields wel bestaat en inhoud heeft. Als deze leeg blijkt te zijn, dan is er gewoon niks op te halen.
Gewijzigd op 14/12/2020 14:34:54 door - Ariën -
Ik krijg van alle klanten de gegevens naar voren, ook hun bestelling.
https://www.w3schools.com/sql/sql_where.asp
https://www.w3schools.com/sql/sql_and_or.asp
Gewijzigd op 14/12/2020 14:35:54 door - Ariën -
Waarvoor moet ik die dan precies inbouwen? want hij zet de juiste gegevens wel bij de juiste klant.
Kijk eens naar mijn linkjes die meer uitleg geven.
Oke, maar waar voor is die WHERE nodig?
- Ariën - op 14/12/2020 14:33:36:
Dan moet je dus je een WHERE-voorwaarde in je query bouwen, waarmee je je zoekresultaat beperkt tot het ID-nummer van de gebruiker. In dit geval dus een AND omdat je een extra voorwaarde hebt.
Die WHERE heb je al, en elke nieuwe voorwaarde wordt dus een AND. (OR kan weer als het een of-situatie is)
Dus iets als AND UserID= 42.
Gewijzigd op 14/12/2020 14:49:35 door - Ariën -
Dit is dan puur om te testen wat wel en niet werkt neem ik dan aan?
Je wilt toch een specifieke gebruiker ophalen, in plaats van alle gebruikers?
Een specifieke gebruiker ophalen om te testen bedoel je?
Of je het voor het testen gebruikt, of in de praktijk wilt gebruiken, dat is jouw keuze.
Zodra ik custom_fields laat displayen op mijn php pagina staat alles al bij de juiste klant, alleen tussen die gegevens staan dus die hele ID enzo ook en die wil ik er tussen uit hebben, zodat ik alleen de straatnaam, postcode en plaats te zien krijg.
$data = '[{"id":90047,"value":""},{"id":41971,"value":""},{"id":54178,"value":""},{"id":64308,"value":""}]';
Kan je niet na value iets zetten zodat hij het uit de database haalt?
Je hebt nu in je tabel per gebruiker een record. Hierin sla je opnieuw in een custom_field veld de data op (wat overigens niet efficiënt is.) Deze data hoort bij een bepaalde gebruiker, en die gebruiker van het record wil je dus ophalen. Dus kijk even over het custom-field veld heen.
Het gaat echt om de SQL: Want ik neem aan dat je geen data van Pietje in het custom-field veld in het record van Jantje hebt staan.
Gewijzigd op 14/12/2020 15:11:46 door - Ariën -
Die custom_fields staat in mijn wp_bookly_customers_appointments tabel, en die tabel zit weer aan food_point gekoppeld en heb ik custom_fields laten joinen op food_point zo komen die gegevens daar.
Ik neem aan dat je in het 'food_point' tabel per gebruiker ook een uniek ID hebt, die een Primary Key is?
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
a.id,
a.start_date,
c.full_name,
c.phone,
c.email,
c.postcode,
c.city,
c.street,
ca.custom_fields,
ca.id as order_id,
ca.*,
p.total,
p.details
FROM
`wp_bookly_appointments` a
JOIN `wp_bookly_customer_appointments` ca
ON a.id = ca.appointment_id
JOIN `wp_bookly_customers` c
ON c.id = ca.customer_id
LEFT JOIN `wp_bookly_payments` p
ON p.id = ca.payment_id
a.start_date,
c.full_name,
c.phone,
c.email,
c.postcode,
c.city,
c.street,
ca.custom_fields,
ca.id as order_id,
ca.*,
p.total,
p.details
FROM
`wp_bookly_appointments` a
JOIN `wp_bookly_customer_appointments` ca
ON a.id = ca.appointment_id
JOIN `wp_bookly_customers` c
ON c.id = ca.customer_id
LEFT JOIN `wp_bookly_payments` p
ON p.id = ca.payment_id
In dit stukje code staat welke id aan welke id zit.
Gewijzigd op 14/12/2020 15:28:07 door - Ariën -