id=$list->id

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »
Raymond de graaf

raymond de graaf

13/09/2007 16:28:00
Quote Anchor link
heey!

ik ben tegen het volgende probleem aangelopen.. ik heb een zoekscript gebruikt.
dit script werkt ook gewoon hij geeft de resultaten weer van wat hij kan vinden in de database. als ik op 1 van de links klik die hij terug geeft dan krijg ik een 404 page not found melding. ook wil hij niet egt luisteren naar mijn target code.

ik gebruik deze code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php

include"config.php";

if(!isset($trefwoord)){
?>

<form method="post">
<div style="position: absolute; z-index: 10; left: 40%; right: 60%; margin: 591px 0px 0px -131px;">

<input  width="100" type="text" name="trefwoord" value="wat zoekt u?">
</div>
<div style=" width: 25px; position: absolute; z-index: 10; left: 50%; right: 50%; margin: 591px -200px 0px -131px;">
<INPUT TYPE="image" SRC="images/HLM_58.gif" ALT="Klik om de informatie te verzenden" VALUE="Klik om de informatie te verzenden" NAME="Verzenden">

</div></form>
<?
} else {
$select = "SELECT * FROM $zoekenin WHERE artikelnaam LIKE '%$trefwoord%' ORDER BY artikelnaam DESC";
$query = mysql_query($select) or die(mysql_error());
echo"U heeft gezocht op \"<b>$trefwoord</b>\".<br><br>\n";
while($list = mysql_fetch_object($query)){
?>

<a href="<? echo"http://www.creabox.nl/verhuur/id=$list->id";?>" target="main"><? echo $list->artikelnaam ?></a><br><br>
<?
}
}

?>

ik heb het niet zelf gescript.. ik ben bezig met het leren van php en ik heb al een hoop geleerd van aanklooien net zo lang tot het werkt maar hier kom ik gewoon niet uit.
wie kan mij helpen met de code aanpassen en daarbij ook uitleggen waarom het zo moet zodat ik er een leer uit haal.

bedankt!

ray
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond de graaf

PHP hulp

PHP hulp

05/01/2025 00:47:35

Raymond de graaf

raymond de graaf

13/09/2007 16:30:00
Quote Anchor link
srry dat het in zo veel vakjes staat dit is mijn allereerste bericht op deze site (moet de code vast anders invoeren ofzo)

edit: heb de code tags om het script gezet nu is het weer 1 code vakje bedankt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door raymond de graaf

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

13/09/2007 18:09:00
Quote Anchor link
Je hele code om een [-code-] [-/code-] doen, dan zonder die -.

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

13/09/2007 19:08:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
<a href="<?php echo "http://www.creabox.nl/verhuur/id=".$list->id; ?>" target="main">

Probeer dit eens.

Je moet zorgen dat je de PHP variabelen altijd buiten een tekst string houdt.

Code (php)
1
2
3
<?php
echo "De timestamp van vandag is ".time()." Is dat leuk of niet!";
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben Jacobs

Raymond de graaf

raymond de graaf

14/09/2007 01:53:00
Quote Anchor link
het probleem is niet opgelost maar heeft wel vooruitgang geboekt! bedankt

nu is het zo dat nadat je een zoekopdracht hebt gedaan nog steeds de gevonden objecten boven mijn layout worden neergezet. als ik nu op 1 van deze links klik die verwijzen naar een id=x url dan krijg ik nog steeds de 404 fout maar wel in het main frame :) dat is dan ook de vooruitgang..

de code die ik nu gebruik:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<?php

include"config.php";

if(!isset($trefwoord)){
?>

<form method="post">
<div style="position: absolute; z-index: 10; left: 40%; right: 60%; margin: 591px 0px 0px -131px;">

<input  width="100" type="text" name="trefwoord" value="wat zoekt u?">
</div>
<div style=" width: 25px; position: absolute; z-index: 10; left: 50%; right: 50%; margin: 591px -200px 0px -131px;">
<INPUT TYPE="image" SRC="images/HLM_58.gif" ALT="Klik om de informatie te verzenden" VALUE="Klik om de informatie te verzenden" NAME="Verzenden">

</div></form>
<?
} else {
$select = "SELECT * FROM $zoekenin WHERE artikelnaam LIKE '%$trefwoord%' ORDER BY artikelnaam DESC";
$query = mysql_query($select) or die(mysql_error());
echo"U heeft gezocht op \"<b>$trefwoord</b>\".<br><br>\n";
while($list = mysql_fetch_object($query)){
?>

<a href="<?php echo "http://www.creabox.nl/verhuur/id=".$list->id; ?>" target="main"><? echo $list->artikelnaam ?></a>
<br><br>
<?
}
}

?>

ik hoop dat iemand me verder kan helpen :) bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.