iDeal (Mollie) inbouwen in factureringsscript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jordy de Jager

Jordy de Jager

17/07/2012 16:35:08
Quote Anchor link
Ik heb een factureringsscript (Rocket Invoice om precies te zijn) en ik zou hier graag iDeal ingebouwd willen hebben. Voor iDeal wil ik met Mollie gaan werken.

Qua betaling, een aannemelijk vraagprijs.

Ik hoor graag of iemand interesse heeft in deze opdracht.
Gewijzigd op 19/07/2012 15:30:19 door Jordy de Jager

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 23:32:19

Jaron T

Jaron T

17/07/2012 16:45:14
Quote Anchor link
Ik heb ervaring met Mollie, zou je even je vacature aan willen vullen;

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/

Henk van Ede

Henk van Ede

03/08/2012 11:12:21
Quote Anchor link
Met www.factuursturen.nl heb je alles

Chris PHP

Chris PHP

03/08/2012 11:14:51
Quote Anchor link
Henk van Ede op 03/08/2012 11:12:21:

Wie zoiets gebruikt snap ik niet, waarom zou je een extern bedrijf buiten je boekhouder/accountant inzage in je financiele plaatje geven?

Henk van Ede

Henk van Ede

03/08/2012 11:27:41
Quote Anchor link
Chris NVT op 03/08/2012 11:14:51:

Wie zoiets gebruikt snap ik niet, waarom zou je een extern bedrijf buiten je boekhouder/accountant inzage in je financiele plaatje geven?

Toevoeging op 03/08/2012 11:31:32:

Als je Mollie wil inbouwen, kies je daar zelf voor.
En als je financiële plaatje geen geheimen kent, zie ik het probleem niet.
Overigens begrijp ik niet, waarom iemand zijn achternaam niet durft te gebruiken.

Chris PHP

Chris PHP

03/08/2012 11:34:48
Quote Anchor link
Henk van Ede op 03/08/2012 11:27:41:

Toevoeging op 03/08/2012 11:31:32:

Als je Mollie wil inbouwen, kies je daar zelf voor.
En als je financiële plaatje geen geheimen kent, zie ik het probleem niet.
Overigens begrijp ik niet, waarom iemand zijn achternaam niet durft te gebruiken.

Maakt niet uit of er geheimen in staan, waarom zou je jou financiele inzage zo toekennen aan een extern bedrijf?

Tevens heb ik de demo gekeken, en zie ik nergens dat er met IDEAL gelijk betaald kan worden.
Gewijzigd op 03/08/2012 11:36:39 door Chris PHP

Erwin H

Erwin H

03/08/2012 11:49:43
Quote Anchor link
Het uitbesteden van je facturatie is een doodnormaal gegeven. Veel bedrijven doen het en er zijn ook vele, vele aanbieders. Het past precies in het denkbeeld dat je als bedrijf je aandacht moet vestigen op je core business en niet op nevenactiviteiten. Facturatie (debiteurenbeheer), (salaris)administratie, secretarieel werk, distributie zelfs in veel gevallen productie zijn allemaal zaken (en nog veel meer) die bij de meeste bedrijven echt niet tot de core business behoren. Uitbesteden kan dan een goed middel zijn om je productiviteit te verhogen en de kosten te verlagen. Kan....

Maar goed dit is natuurlijk volkomen off topic :-)

Chris PHP

Chris PHP

03/08/2012 11:55:06
Quote Anchor link
Erwin H op 03/08/2012 11:49:43:
Het uitbesteden van je facturatie is een doodnormaal gegeven. Veel bedrijven doen het en er zijn ook vele, vele aanbieders. Het past precies in het denkbeeld dat je als bedrijf je aandacht moet vestigen op je core business en niet op nevenactiviteiten. Facturatie (debiteurenbeheer), (salaris)administratie, secretarieel werk, distributie zelfs in veel gevallen productie zijn allemaal zaken (en nog veel meer) die bij de meeste bedrijven echt niet tot de core business behoren. Uitbesteden kan dan een goed middel zijn om je productiviteit te verhogen en de kosten te verlagen. Kan....

Maar goed dit is natuurlijk volkomen off topic :-)

Echter wordt dit door accountant bureau's en/of boekhouders gedaan. En niet een online factuur 'tootlje' dat niet meer doet dan geuploade facturen koppelen aan een bedrag en datum.

Doe het dan goed en ga gewoon naar exact online of andere oplossingen, waar ook boekhouders/accountants gelijk bij je complete boukhouding kunnen.

Dit soort 'sitejes' zijn niet compleet en een mogelijke inbraak op je privacy. Hier staan dus je klantgegevens in, bedragen, rekeningnummers, etc.

Erwin H

Erwin H

03/08/2012 12:01:34
Quote Anchor link
Nee, dat is het uitbesteden van je boekhouding. Dat doe je bij een boekhouder/accountant. Die versturen en innen de facturen niet. (Afgezien natuurlijk van bedrijven die het beide doen.)

Zoek maar eens op 'outsourcen facturatie'. Kijk eens wat je tegenkomt....

Het laatste punt van je is natuurlijk wel helemaal waar, dat geldt voor al dit soort uitbestedingen. Dat hoeft echter geen belemmering te zijn, mits je een betrouwbare partner kan vinden. Of genoemde betrouwbaar is weet ik niet, ik heb er niet naar gekeken.

Chris PHP

Chris PHP

03/08/2012 12:06:59
Quote Anchor link
Erwin,

Ik kan me geen bedrijf voorstellen die dit soort site's nodig heeft. Wat gebeurd er met de rest van de post dan? Wie verstuurd dat? De factuur moet eerst opgemaakt worden, voordat hij hier aan toegevoegd moet worden. Dus dat werk is er zoiezo.

Vervolgens hoeft het alleen nog maar geprint en afgegeven te worden, er gaat dagelijks meer post uit dan alleen facturen. Deze worden toch ook gewoon zelf gedaan, zeker in deze tijden is dat soort site's gewoon weggegooid geld.

Ook heb je dan dus een dubbele administatie! Je moet je facturen inboeken in je boekhoud programma en je moet die site updaten wanneer de betalingen binnen zijn. Dus lijkt mij dat het uiteindelijk meer kost, dan zelf verturen.

Erwin H

Erwin H

03/08/2012 12:17:02
Quote Anchor link
Misschien heb je helemaal gelijk misschien niet. In elk geval is dit een heel andere redenering dan je eerste:

Of genoemde toko de outsourcing op een juiste manier doet weet ik niet. Ik heb me niet verdiept in deze toko en ben dat op dit moment ook niet van plan. In zijn algemeenheid zie ik er echter wel de voordelen van, als het op een juiste manier kan worden ingevuld.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

03/08/2012 12:21:38
Quote Anchor link
Volgens mij dwalen we in de vacature iets te veel af. Zullen we weer back 2 topic. Meneer de Jager vraagt of iemand interesse heeft om dit te doen.[/modedit]

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.