IDEAL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »
Mitchel V

Mitchel V

17/05/2010 23:13:18
Quote Anchor link
Hallo.

bij een klant wil ik een IDEAL gebeuren installeren xD
Maar is er toevallig ook een webdesign account of zo?
Zo dat ik hem kan maken en bij overdracht dat hij dan zijn gegevens in vult?

PHP hulp

PHP hulp

19/02/2025 00:03:31

17/05/2010 23:19:11
Quote Anchor link
Zie de documentatie bij de bank die je gebruikt of gebruik een Payment Processor.

Mitchel V

Mitchel V

17/05/2010 23:57:08
Quote Anchor link
Bij ABN heb ik het volgende gevonden:
http://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/ideal/introductie.html

Maar ik zie niet hoe ik het dan op een website kan krijgen.
ik maak het anders meteen via de rekening van de klant..
Maar hoe xD

17/05/2010 23:59:51
Quote Anchor link
Je bent toch zakelijk bezig, niet privé... Dan moet je bij zakelijk kijken:
http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/betalingsverkeer/ideal/introductie.html
Zie ook:
http://www.ideal-simulator.nl/home.html
Gewijzigd op 18/05/2010 00:03:23 door

Bram Boos

Bram Boos

18/05/2010 08:36:52
Quote Anchor link
Het beste kun je gebruik maken van Mollie of Multisafepay. Meestal moet je voor iDeal betalen...

Yea Rupie

Yea Rupie

18/05/2010 08:48:56
Quote Anchor link
TargetPay werkt ook prima voor mij. Daar vind je ook makkelijke voorbeeld classes die je kunt gebruiken.

Chris -

Chris -

18/05/2010 08:51:52
Quote Anchor link
Mister:
Het beste kun je gebruik maken van Mollie of Multisafepay. Meestal moet je voor iDeal betalen...

In sommige gevallen (als je gebruik maakt van bepaalde software) is hier geen ondersteuning voor. Enige mogelijkheid dan is om gebruik te maken van de iDeal mogelijkheid van je bank ;-)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/05/2010 09:31:53
Quote Anchor link
Leuke is met iDeal dat je twee mogelijkheden hebt voor implementatie:

- Je kan werken via het iDeal platform van de bank zelf, zoals Moliie, Targetpay...
De nadelen zijn echter dat de betaling niet direct gedaan wordt, maar ik geloof een paar keer per maand. En mensen maken het geld over aan het iDeal aanbiedende bedrijf zelf (Mollie, TargetPay) en dus niet direct aan jouw. Ook betaal je extra kosten voor de transacties.
De voordelen is dat het makkelijker te implementeren is.

- Je kan ook via de bank zelf werken, dan heb je meer mogelijkheden
- Controleren of er betaald is. in enkele dagen beschik je al over het geld, net als bij een normale banktransactie.
De implementatie is wel lastiger, en je MOET beschikken over een SSL-certificaat (welke vaak nog geld kost)

Mocht ik iets fout hebben, correct me :P
Gewijzigd op 18/05/2010 09:32:20 door - Ariën -

Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 09:58:25
Quote Anchor link
De bedoeling is ook dat als ze betaald hebben dat ik een return command krijg zodat ik in de database kan zetten dat hij betaald heeft..

met welke kan ik dat het beste doen?

Peter Dorn

Peter Dorn

18/05/2010 10:05:50
Quote Anchor link
Als je de kans hebt zou ik voor iDEAL kiezen. Mensen beginnen iDEAL ondertussen aardig te kennen en vertrouwen. Zelfs m'n moeder gebruikt het! haha..

Met iDEAL ( in mijn geval altijd via Postbank ) kan je alles heel eenvoudig en volledig verwerken. Ná de betaling kan je de status hiervan opvragen en bij succesvolle betaling verwerk je dit eenvoudig in je database.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/05/2010 13:37:58
Quote Anchor link
http://www.ideal-simulator.nl/

Na Googlen op 'iDeal implementatie', blijft blijkbaar toch lastig dat Googlen?
Ken de site en hun scripts verder niet, we gebruiken hier zelf vrijwel altijd Ogone.

18/05/2010 13:40:16
Quote Anchor link
Willem:

Ken de site en hun scripts verder niet, we gebruiken hier zelf vrijwel altijd Ogone.

Psst, misschien moet je ook even in het topic kijken, iets hierboven...
Gewijzigd op 18/05/2010 13:40:32 door

Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 13:52:39
Quote Anchor link
Willem:

Zo ver was ik al:

Maar nu,
ik zie dat het best uitgebreid is.
wat ik wil:
Dat ik een factuur kan maken en dan de klant het kan betalen,
na betaling een return code met een goed keuring code wat ik in de database kan zetten.

maar welk pakket moet ik dan downloaden?

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/05/2010 14:25:48
Quote Anchor link
Karl:
Psst, misschien moet je ook even in het topic kijken, iets hierboven...

*fluit* Had alleen je opmerking over zakelijk gelezen, excuus!

Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 19:59:15
Quote Anchor link
Nu weer ontopic please.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.