Idee voor forum
Teun Hesseling
08/03/2011 10:06:21Goede morgen,
Ik heb voor school de opdracht gekregen een forum te maken. Alleen nu heb ik geen flauw idee wat voor forum het moet zijn. Heeft iemand anders een idee? iets wat er nog niet is of iets dergelijks?
Ik heb voor school de opdracht gekregen een forum te maken. Alleen nu heb ik geen flauw idee wat voor forum het moet zijn. Heeft iemand anders een idee? iets wat er nog niet is of iets dergelijks?
PHP hulp
27/11/2024 13:23:36Teun Hesseling
08/03/2011 10:23:48Qua programmering niet echt nee, maar voor lay-out is altijd wel handig als je weet wat voor forum je maakt, denk ik.
Het ligt eraan of je het threaded maakt, of flat...
Bij een threaded variant worden de reactie op berichten in een boomstructuur aangegeven. Dit zie je ook vooral bij de nieuwsberichten op Tweakers.
Je hebt ook de flat-variant, waarbij alles onder elkaar staat, net als op phpHulp, gathering.tweakers.net, fokforum, de collega's van pfz...
De laatste is vrij populair omdat deze overzichtelijk is. Threaded forums zie je steeds in mindere mate. In 2000 en eerder was dit nog wel vrij populair.
Bij een threaded variant worden de reactie op berichten in een boomstructuur aangegeven. Dit zie je ook vooral bij de nieuwsberichten op Tweakers.
Je hebt ook de flat-variant, waarbij alles onder elkaar staat, net als op phpHulp, gathering.tweakers.net, fokforum, de collega's van pfz...
De laatste is vrij populair omdat deze overzichtelijk is. Threaded forums zie je steeds in mindere mate. In 2000 en eerder was dit nog wel vrij populair.
Gewijzigd op 08/03/2011 10:28:12 door - Ariën -
Ocirina Ocirina
08/03/2011 10:53:52Haha, ik vind het wel grappig die thee boris denkt heel leuk te zijn altijd.
Zijn opmerkingen voegen verder weinig toe aan het forum.(niet dat dit helpt)
Maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten?
Zijn opmerkingen voegen verder weinig toe aan het forum.(niet dat dit helpt)
Maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten?
Mja, hij denkt de leukste thuis te zijn.
Op de site van onze zuiderbuurlingen sitemasters.be is hij al de laan uitgekicked.
Op de site van onze zuiderbuurlingen sitemasters.be is hij al de laan uitgekicked.
- Aar - op 08/03/2011 11:06:16:
Mja, hij denkt de leukste thuis te zijn.
Meerdere keren HAHA!
Ocirina Ocirina
08/03/2011 12:06:16Eigenlijk wel sneu, mischien moet je hem een opdracht geven :p zodat hij ff niet reageerd?
Gewijzigd op 08/03/2011 12:06:52 door Ocirina Ocirina