Ideëen gezocht voor nieuwe site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2011 14:20:49
Quote Anchor link
Hallo,

Sommigen hiervan weten dat ik ik een jongerencommunity beheer, maar gezien het teruglopend aantal bezoekers (bedankt Facebook en Hyves ;-) ) een leuke Web 1.0 layout met tabellen zit ik te denken om de site een ander leven in te blazen.

Echter zelf zit ik te denken aan een onderhouds-arme site die zichzelf updated en dienst gaat doen als een portal voor jongeren. Zo wil ik o.a een link leggen met de FilmTotaal API zodat men op de hoogte is van films die er vandaag en morgen zullen gaan draaien, en een sectie met nieuws uit een RSS-feed.

Nu was ik benieuwd of men nog leuke ideeën heeft wat ik kan implementeren, en het allerliefst via een API zodat ik zelf niks aan de site hoef te updaten. Dus heeft er nog iemand leuke ideeën wat jongeren interessant vinden en een API biedt die ik vrijelijk kan gebruiken (ik wil d'r geen geld voor neerleggen).

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 17:42:47

Chris -

Chris -

04/08/2011 14:27:56
Quote Anchor link
Tja, mijn mening is dat je dan met een verkeerde instelling een community maakt. Je moet iets unieks hebben wil je bezoekers krijgen. Om te weten wat voor films er op TV te zien zijn gaan ze naar TVGids.nl, willen ze het nieuws weten gaan ze naar NU.nl (of Fok, of GeenSteihl als ze nutteloos nieuws willen..), willen ze delen wat ze gaan doen/hebben gedaan/ willen doen gaan ze naar Twitter of FaceBook.

Dus, wat heeft jouw community bij te dragen aan het dagelijkse leven, en wat maakt jouw onderhoudsvrije community levendig, sociaal, en het bezoeken (en terugkomen) waard?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/08/2011 14:37:43
Quote Anchor link
Punt is dat ik iets nuttigs wil doen met mijn site, zonder dat ik er steeds onderhoud aan ga plegen.

De huidige opzet gaat denk ik eind dit jaar offline, en ik wil wel wat bieden waar men wat aan heeft op de huidige domeinnaam.
Gewijzigd op 04/08/2011 14:39:12 door - Ariën -

Joni Fleischer
Moderator

Joni Fleischer

09/08/2011 11:57:38
Quote Anchor link
Maak er een portal van?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/08/2011 12:02:10
Quote Anchor link
Ja, zit ik wel aan te denken.

Ik ga de foruminhoud over zetten naar phpBB 3 o.i.d. wat ik denk ik ga draaien.
Mogelijk hier en daar een portal-achtig tintje.

Maikel  B

Maikel B

09/08/2011 12:58:49
Quote Anchor link
Misschien een jongerenportal dan met het laatste nieuws, films vandaag en morgen, weerbericht. Berichten toevoegen op hyves/facebook.

Zodat de jongeren niet meer naar alle sites apart hoeven te gaan maar gewoon op jouw site alles op 1 plek vindt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.