Ideëen gezocht voor nieuwe site
Sommigen hiervan weten dat ik ik een jongerencommunity beheer, maar gezien het teruglopend aantal bezoekers (bedankt Facebook en Hyves ;-) ) een leuke Web 1.0 layout met tabellen zit ik te denken om de site een ander leven in te blazen.
Echter zelf zit ik te denken aan een onderhouds-arme site die zichzelf updated en dienst gaat doen als een portal voor jongeren. Zo wil ik o.a een link leggen met de FilmTotaal API zodat men op de hoogte is van films die er vandaag en morgen zullen gaan draaien, en een sectie met nieuws uit een RSS-feed.
Nu was ik benieuwd of men nog leuke ideeën heeft wat ik kan implementeren, en het allerliefst via een API zodat ik zelf niks aan de site hoef te updaten. Dus heeft er nog iemand leuke ideeën wat jongeren interessant vinden en een API biedt die ik vrijelijk kan gebruiken (ik wil d'r geen geld voor neerleggen).
Dus, wat heeft jouw community bij te dragen aan het dagelijkse leven, en wat maakt jouw onderhoudsvrije community levendig, sociaal, en het bezoeken (en terugkomen) waard?
De huidige opzet gaat denk ik eind dit jaar offline, en ik wil wel wat bieden waar men wat aan heeft op de huidige domeinnaam.
Gewijzigd op 04/08/2011 14:39:12 door - Ariën -
Maak er een portal van?
Ik ga de foruminhoud over zetten naar phpBB 3 o.i.d. wat ik denk ik ga draaien.
Mogelijk hier en daar een portal-achtig tintje.
Zodat de jongeren niet meer naar alle sites apart hoeven te gaan maar gewoon op jouw site alles op 1 plek vindt.