Ideeën -> mijn portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »
ArendJan

ArendJan

20/01/2007 22:33:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met mn portfolio
http://images.cjb.net/ea822.jpg

Maar ik wil de portfolio nog een "thema" ingooien, hij is nu wat te algemeen. Ik heb zelf totaal GEEN inspiratie meer. Heeft iemand een GOED idee wat mooi bij de basis van deze layout past?

Alvast bedankt,

ArendJan

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 10:49:26

Leo

Leo

20/01/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Doet me denken aan: Haarige kussens.. niet echt lekker om op te liggen :(

kijk eens wat rond op deviantart, genoeg plaatjes..

20/01/2007 22:53:00
Quote Anchor link
@Chef mij ook
Offtopic:
a-j klopt het dat ik achter de 'haartjes' witte balken zie?

Ik zou er een wittetijgermotiefje bij doen

20/01/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Jij ook altijd met je plaatjes:P maak nou gewoon direct een lay-out, maar zelf weten:P

Ik vind het best wel grappig gedaan, heel anders dan andere websites. Ik kan daarbij niet zeggen dat ik het reuze overzichtelijk of makkelijk leesbaar vind.

Ik moet helaas bekennen dat ik je niet zo goed kan helpen bij het design, is nooit m'n sterkste punt geweest.

ArendJan

ArendJan

22/01/2007 15:20:00
Quote Anchor link
Dus niemand een idee?

@Chef: ik kan er ook niets aan doen dat jij mijn designstyl niet mooi vind he! ;)

@Gijs: Je hebt zeker geen verstand van designen? ;) Ik ga niet eerst een design slicen om er vervolgens achter te komen dat ik het een en ander nog moet aanpassen...

Leo

Leo

22/01/2007 15:33:00
Quote Anchor link
Hij bedoel het anders AJ ;)

Sommige maken gewoon een met css een site en maken daarna pas de plaatjes.

En ik jouw stijl niet mooi vinden? Ik zeg alleen dat ik dit niet een geschikt design vind voor een portfolio, en zoals Makerij al zei zit er plakband op.. (je weet wel wat ik bedoel, het onderste "kussen" zeg maar)

Verder suc6, ik zou toch eens nadenken wat je echt wilt ipv 15keer iets maken zonder succes ;) (maak bv een portfolio die strak en slicy is)

Wout van der Burg

Wout van der Burg

22/01/2007 15:46:00
Quote Anchor link
:) en design vind ik zelf ook niet alles, mar das persoonlijk zoals je net al zei.. Maar een portfolio gaat toch om wat je behaalt hebt en wat je kan etc? dus meer hoeft er denk ik niet bij

22/01/2007 15:47:00
Quote Anchor link
@Chef - Ik voel me zwaar beledigd! markei! ;-)))))

@A-J
Misschien is het ook een verstandig om je zelf af te vragen of het gebruik van zo'n design praktisch, (makkelijk) onderhoudbaar en goed te gebruiken is.
Zou b.v. de postbank zo'n website willen hebben? Nee ik denk het niet. Een website is bedoeld om mensen te informeren en bevat dus meestal tekst. Het design is bedoeld om alles netjes weer te geven zodat het sneller en makkelijker leest.
Als ik als bedrijf zijnde jouw portfolio site bezoekt zie ik 'een plaatje' en denk ik meteen "nee zo'n website is niet geschikt voor mijn bedrijf".

ArendJan

ArendJan

22/01/2007 16:33:00
Quote Anchor link
@All: Ik wil gewoon een creatieve vooral aansprekende portfolio maken. Ik wil JUIST NIET een strakke nogal zakelijke portfolio maken. Ik ben geen bedrijf ofzo. Ik ben gewoon een jonge freelancer en dat moet de pagina ook een beetje uitstralen. Ik ben geen postbank he ;).

Ik vraag bij deze dus geen commentaar meer op mijn design want jullie smaak is blijkbaar toch wat anders....

@Webmakerij: Ik zou als ik jou was ook eens je eigen site grondig vernieuwen want die ziet er niet bepaald strak en proffesioneel uit. Maargoed, da's weer een andere discussie...

Enneh, de teksten zijn (lijkt me) toch wel duidelijk te lezen????????

Quote:
k zou toch eens nadenken wat je echt wilt ipv 15keer iets maken zonder succes ;) (maak bv een portfolio die strak en slicy is)

Dat vind ik een beetje een lullige opmerking. JIJ vind de site geen succes, maar ik wel... enneh smaken verschillen voor de 100e keer.

Nouja, een goed idee hoef ik schijnbaar niet te verwachten...

Bedankt voor de moeite,

ArendJan

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

22/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
@Webmakerij
Voor kleine eenmanszaakjes is een website die "gesliced" is prim ahoor. De aannemer bij ons in het dorp zal zijn website (als hij al een heeft) echt niet elke week bijwerken.

Het gaat z'on bedrijf om de uistraling, en een goed contact formulier. Mischien nog een portfolio met de gebouwde huizen en een stukje algemene info. Daar kan z'on website prima voor.

@AJ Ik ben wel met "de jongens" eens dat het nu wel eens tijd wordt voor een website ipv een plaatje. Wat dat betreft kun jij beter folders logos enzo gaan maken (want creatief ben je wel)

Edit:
laat iemand die engels kan er eens naar kijken want dat lijkt nergens op. Ja kan zinnen niet letterlijk vertalen maar dat doe jij wel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven

ArendJan

ArendJan

22/01/2007 16:43:00
Quote Anchor link
@Klaasjan: Engelse teksten heb ik heel snel zaterdagavond getypt, moet nog gereviewd worden....

Maareh, dit design is nog niet af, ik vroeg ook om ideeën he...

Bedankt voor de tips,

ArendJan

Thomas

Thomas

22/01/2007 16:48:00
Quote Anchor link
ik vind het er goed uitzien hoor :), tenminst, als je hele site in die style is..

Citroen Anoniem Graag

Citroen Anoniem Graag

22/01/2007 17:12:00
Quote Anchor link
Wat veel negatieve kritiek, ik ben het met Thomas eens, ik vind het een mooie site, iets unieks, geen standaard lay-out, gewoon een eigen style veel leuker dan postbank sites

Als je dat ene foutje(raar lijn bij de 'wolkjes') er uit haalt vind ik het echt leuk, Ik moet wel zeggen dat ik als ik een bedrijf was mijn keuze niet op jouw zou vallen want als (groot)bedrijf zou ik iets overzichtelijkers/zakelijkers willen.

O ja, wat betreft de portfolio misschien is een klein beetje tekst bij een plaatje wel leuk, dat vind ik in elk geval belangrijk.

Veel succes er mee verder

Groetjes Freek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag

- wes  -

- wes -

22/01/2007 17:14:00
Quote Anchor link
ik vond je vorige testdesign een stuk mooier AJ , deze is een beetje, ja , te goedkoop eigenlijk.. misschien niet goede woord maar een beetje simpel

Leo

Leo

22/01/2007 17:36:00
Quote Anchor link
Hoezo lullige opmerking.. ik bedoel alleen dat ik al 5keer een portfolio van je hebt gezien (2 die "af" waren). Ik bedoel alleen dat je zelf gewoon eens tevreden moet zijn en niet elke maand aan moet komen dat je iets anders wil, maak dat een site (weet even niets wat het zou kunnen zijn) die je zelf runt. Als je teveel tijd hebt natuurlijk.

Je kunt 20x blijven hameren op een nieuw design, je kan beter zeggen "ok dit is mooi.. zo wil ik het.. slicen die handel!" en na enkele maanden/jaren weer iets nieuws maken dan telkens een nieuw design :)

U get my point? (en ik bedoel niets op een lullige manier.. ik wijs je alleen ergens op :x)

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

22/01/2007 17:53:00
Quote Anchor link
Ik heb als opmerking dat je denk ik je Engels wat moet aanscherpen in de zin van: professioneler overkomen.

De eerste zin al: Well, my work is making websites.

het klinkt een beetje knullig naar mijn mening.

Voor de rest ziet het er wel leuk uit, niks op aan te merken.

ArendJan

ArendJan

22/01/2007 19:40:00
Quote Anchor link
@Chef: Ok, ik geef je gelijk, zal het proberen! ;)

@Wes: Daarom vroeg ik ook om ideeën... :P

Leo

Leo

22/01/2007 19:53:00
Quote Anchor link
Jo, suc6, zie het vanzelf wel weer verschijnen :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.