Ideeën -> mijn portfolio
http://images.cjb.net/ea822.jpg
Maar ik wil de portfolio nog een "thema" ingooien, hij is nu wat te algemeen. Ik heb zelf totaal GEEN inspiratie meer. Heeft iemand een GOED idee wat mooi bij de basis van deze layout past?
Alvast bedankt,
ArendJan
kijk eens wat rond op deviantart, genoeg plaatjes..
Offtopic:
a-j klopt het dat ik achter de 'haartjes' witte balken zie?
Ik zou er een wittetijgermotiefje bij doen
Ik vind het best wel grappig gedaan, heel anders dan andere websites. Ik kan daarbij niet zeggen dat ik het reuze overzichtelijk of makkelijk leesbaar vind.
Ik moet helaas bekennen dat ik je niet zo goed kan helpen bij het design, is nooit m'n sterkste punt geweest.
@Chef: ik kan er ook niets aan doen dat jij mijn designstyl niet mooi vind he! ;)
@Gijs: Je hebt zeker geen verstand van designen? ;) Ik ga niet eerst een design slicen om er vervolgens achter te komen dat ik het een en ander nog moet aanpassen...
Sommige maken gewoon een met css een site en maken daarna pas de plaatjes.
En ik jouw stijl niet mooi vinden? Ik zeg alleen dat ik dit niet een geschikt design vind voor een portfolio, en zoals Makerij al zei zit er plakband op.. (je weet wel wat ik bedoel, het onderste "kussen" zeg maar)
Verder suc6, ik zou toch eens nadenken wat je echt wilt ipv 15keer iets maken zonder succes ;) (maak bv een portfolio die strak en slicy is)
:) en design vind ik zelf ook niet alles, mar das persoonlijk zoals je net al zei.. Maar een portfolio gaat toch om wat je behaalt hebt en wat je kan etc? dus meer hoeft er denk ik niet bij
@A-J
Misschien is het ook een verstandig om je zelf af te vragen of het gebruik van zo'n design praktisch, (makkelijk) onderhoudbaar en goed te gebruiken is.
Zou b.v. de postbank zo'n website willen hebben? Nee ik denk het niet. Een website is bedoeld om mensen te informeren en bevat dus meestal tekst. Het design is bedoeld om alles netjes weer te geven zodat het sneller en makkelijker leest.
Als ik als bedrijf zijnde jouw portfolio site bezoekt zie ik 'een plaatje' en denk ik meteen "nee zo'n website is niet geschikt voor mijn bedrijf".
Ik vraag bij deze dus geen commentaar meer op mijn design want jullie smaak is blijkbaar toch wat anders....
@Webmakerij: Ik zou als ik jou was ook eens je eigen site grondig vernieuwen want die ziet er niet bepaald strak en proffesioneel uit. Maargoed, da's weer een andere discussie...
Enneh, de teksten zijn (lijkt me) toch wel duidelijk te lezen????????
Quote:
k zou toch eens nadenken wat je echt wilt ipv 15keer iets maken zonder succes ;) (maak bv een portfolio die strak en slicy is)
Dat vind ik een beetje een lullige opmerking. JIJ vind de site geen succes, maar ik wel... enneh smaken verschillen voor de 100e keer.
Nouja, een goed idee hoef ik schijnbaar niet te verwachten...
Bedankt voor de moeite,
ArendJan
Voor kleine eenmanszaakjes is een website die "gesliced" is prim ahoor. De aannemer bij ons in het dorp zal zijn website (als hij al een heeft) echt niet elke week bijwerken.
Het gaat z'on bedrijf om de uistraling, en een goed contact formulier. Mischien nog een portfolio met de gebouwde huizen en een stukje algemene info. Daar kan z'on website prima voor.
@AJ Ik ben wel met "de jongens" eens dat het nu wel eens tijd wordt voor een website ipv een plaatje. Wat dat betreft kun jij beter folders logos enzo gaan maken (want creatief ben je wel)
Edit:
laat iemand die engels kan er eens naar kijken want dat lijkt nergens op. Ja kan zinnen niet letterlijk vertalen maar dat doe jij wel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
Maareh, dit design is nog niet af, ik vroeg ook om ideeën he...
Bedankt voor de tips,
ArendJan
ik vind het er goed uitzien hoor :), tenminst, als je hele site in die style is..
Als je dat ene foutje(raar lijn bij de 'wolkjes') er uit haalt vind ik het echt leuk, Ik moet wel zeggen dat ik als ik een bedrijf was mijn keuze niet op jouw zou vallen want als (groot)bedrijf zou ik iets overzichtelijkers/zakelijkers willen.
O ja, wat betreft de portfolio misschien is een klein beetje tekst bij een plaatje wel leuk, dat vind ik in elk geval belangrijk.
Veel succes er mee verder
Groetjes Freek
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag
ik vond je vorige testdesign een stuk mooier AJ , deze is een beetje, ja , te goedkoop eigenlijk.. misschien niet goede woord maar een beetje simpel
Je kunt 20x blijven hameren op een nieuw design, je kan beter zeggen "ok dit is mooi.. zo wil ik het.. slicen die handel!" en na enkele maanden/jaren weer iets nieuws maken dan telkens een nieuw design :)
U get my point? (en ik bedoel niets op een lullige manier.. ik wijs je alleen ergens op :x)
De eerste zin al: Well, my work is making websites.
het klinkt een beetje knullig naar mijn mening.
Voor de rest ziet het er wel leuk uit, niks op aan te merken.
@Wes: Daarom vroeg ik ook om ideeën... :P
Jo, suc6, zie het vanzelf wel weer verschijnen :)