Ideeën nieuwe versie
Ok, genoeg geraaskald, nu mijn idee. Is het niet makkelijk om in een topic even bij elke post van de topicstarter neer te zetten dat diegene de topicstarter is? Bij het schrijven van een reactie kan dat handig zijn, omdat ik regelmatig iets tegen diegene wil zeggen, en niet iets in de 'subdiscussies' in het topic. Dat scheelt weer een eind omhoog scrollen of zelfs naar andere pagina's gaan.
Realiseerbaar lijkt het me wel, maar zijn er meer die er wat in zien?
wel makkelijk ja..dat de topicstarter ipv blauw een opvallende kleur blok krijgt.. alle posts van die topicstarter in betreffend topic zijn dan een ander kleurtje.. is veel duidelijk om te zien.. nu zoek ik altijd naar de avater :P
Maar is het de moeite waard..? Want zoveel werk is het niet om naar de eerste pagina te gaan van een topic...
Is het ook niet, maar je moet wel weten MENSEN haten scrollen. En daar moet je ook rekening mee houden, mensen geven het dan snel op.
@Herjan
Het lijkt men een tof idee om dat er in te zetten. Het is dan ook sneller om te vinden en te reageren. Ik hoop dat de adminer dit ook leest en er iets mee gaat doen.
ik denk dat de meesten hier scrollen wel mee vinden vallen.
ik zit dagelijks in 100en regels code te scrollen..kzal vast niet
de enige zijn hier haha
Met end kom je dan ook weer bij het commentformulier, handig he? :)
@WJZ: En waar koop je een toetsenbord die switcht tussen pagina 1 en pagina 7?
---
Kan jij blij zijn dat onder en bovenin elke pagina een mooie link staat naar die pagina's.
Mij lijkt het niet echt nodig, zo'n speciaal kleurtje ofso...
Edit:
Kunnen we hiervoor geen algemeen topic maken?
[/EDIT]
Kunnen we hiervoor geen algemeen topic maken?
[/EDIT]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K
Anders ontstaan er diverse lijsten met functionaliteiten en wensen e.d. en dat is niet echt overzichtelijk..
We houden jullie op de hoogte :)