id's apart onderscheide
ik probeer het tutorial "webwinkel" uit te breiden met cross selling... wat ik wil weten is hoe ik bijv als in me cart 6 producte inzitte hoe kan ik ut beste de id's van elke product achterhale
bvd
Ik snap je vraag niet helemaal...
als ik bijv echo $id doe echoet ie de id van de laatste produt in de cart
en mijn vraag is eigenlijk of er een manier is om beide te echoen snapie nu wel? ;x
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
echo "<table border=1 class=td align=center width=300>\n";
echo "<tr>\n";
echo "<td>".$id."</td>\n"; // nummer
echo "<td colspan=2>".$productnaam."</td>\n"; // naam
echo "<td rowspan=2 valign=bottom><a href=\"javascript:removeItem(".$i.")\">Del</td></a></td>\n";
echo "</trd>\n";
echo "<tr>\n";
echo "<td><input type=\"hidden\" name=\"productnummer_".$i."\" value=\"".$product[0]."\" />\n"; // wat onzichtbare vars voor het updaten
echo "<input type=\"text\" name=\"hoeveelheid_".$i."\" value=\"".$product[1]."\" size=\"2\" maxlength=\"2\" /></td>\n";
echo "<td>$price:$prijs</td>\n";
$lineprice = $product[1] * $prijs; // regelprijs uitrekenen > hoeveelheid * prijs
echo "<td>$subtotal:$lineprice</td><br>\n";
echo "</tr>\n";
echo "</table><br>\n";
echo "<tr>\n";
echo "<td>".$id."</td>\n"; // nummer
echo "<td colspan=2>".$productnaam."</td>\n"; // naam
echo "<td rowspan=2 valign=bottom><a href=\"javascript:removeItem(".$i.")\">Del</td></a></td>\n";
echo "</trd>\n";
echo "<tr>\n";
echo "<td><input type=\"hidden\" name=\"productnummer_".$i."\" value=\"".$product[0]."\" />\n"; // wat onzichtbare vars voor het updaten
echo "<input type=\"text\" name=\"hoeveelheid_".$i."\" value=\"".$product[1]."\" size=\"2\" maxlength=\"2\" /></td>\n";
echo "<td>$price:$prijs</td>\n";
$lineprice = $product[1] * $prijs; // regelprijs uitrekenen > hoeveelheid * prijs
echo "<td>$subtotal:$lineprice</td><br>\n";
echo "</tr>\n";
echo "</table><br>\n";
array ;)
k ty
Nu heb dit:
Code (php)
1
2
3
2
3
// Stap 2, winkelwagen splitten en in de database zetten
$cart = explode("|",$_SESSION['cart']);// deze stukje stond al in de webwinkel tutorial
$lol = array($cart);
$cart = explode("|",$_SESSION['cart']);// deze stukje stond al in de webwinkel tutorial
$lol = array($cart);
ik doe dan print_r($lol); ... dan krijg ik bijv array[0]=>12,1 array[1]=>13,1
12 en 13 staat dan voor productID (dus 2 producten in de cart) die 1 staat voor de hoeveelheid in de cart....
wat ik nie voor elkaar krijg is om alleen 12 en 13 te echoen
iemand tips? :P
bvd
niemand?