IE detectie
Ward van der Put op 09/08/2013 14:42:56:
De formule risico = kans × effect helpt bij het kwantificeren van de omvang van het probleem: ...
Okay, nu zijn we wel aan het afgleiden ...
In de echte wereld komt daar nog een factor blootstelling bij.
risico = gevaar * kans * blootstelling
beetje gesimplifieerd:
risoco = (de schade als het fout loopt) * (de kans dat het foutloopt) * (hoe veel volk is er in de buurt)
bv.
- Een beet van een krokodil is heel schadelijk ... maar er lopen er hier geen rond (blootstelling is hier 0), dus risico is ongeveer 0.
- De ontploffing van een kerncentrale: gevaar zeer hoog; blootstelling zeer groot; kans vrij klein
- ...
Gewijzigd op 09/08/2013 15:00:04 door Kris Peeters
Wouter J op 09/08/2013 13:43:46:
Chris Niet van Toepassing, zoals Chris Streepje al zei (duidelijk...) is dit dus afhankelijk van je doelgroep. Dat is het geen jij alleen maar onderstreep, eerlijk gezegd begrijp ik dus niet volledig het nut van jouw reactie...
Ik neem aan dat 80% van het bedrijfleven en het merendeel van de particulieren altijd onder de doelgroep valt. De bedrijven waarvoor ik schrijf zijn divers en allemaal geven ze in Google Analystics aan dat de browser die het meeste gebruikt wordt IE is. Vandaar dat ik dit aangeef.
Zet een computer aan op een bedrijf; daar staat internet explorer. Niets anders.
En meestal nog een paar versies achter.
(behalve dan IT-bedrijven...)
Dat bepaalde effecten niet werken jammer dan, dat is het voordeel van een moderne browser maar houd content altijd toegankelijkvooriedereen.
ik werk met een login systeem en ik zou graag hebben dat in een alert box (<div class="alert"></div>)
een error wordt getoond. Weet iemand een tutorial hoe ik hiervoor kan zorgen?
De error zou door de php verstuurd worden en moet dan verschijnen in de div.
Alvast bedankt!