IE wil een position:absolute niet weergeven
www.datepunt.com) aan het restylen. Nu werkt alles weer goed in FireFox, alleen IE wil mijn inloggen gedeelte niet laten zien. Mijn code voor het inloggen gedeelte is als volgt:
#inloggenfull2{border:ridge;border-width:12px;width:661px;height:115px;position:absolute;margin-left:16px;margin-top:184px;}
Als ik mijn overflow van de body op auto zet dan staat die ook nergens onderaan ofzo. Als ik de position op relative wil zetten om het dan in orde te krijgen dan is het helemaal niet te doen. Iemand enig idee hoe ik mijn inloggen gedeelte ook in IE weer werkend kan krijgen?
Alvast bedankt
Ik snap er even helemaal niks van. Ben even mijn website (www.datePunt.nl en #inloggenfull2{border:ridge;border-width:12px;width:661px;height:115px;position:absolute;margin-left:16px;margin-top:184px;}
Als ik mijn overflow van de body op auto zet dan staat die ook nergens onderaan ofzo. Als ik de position op relative wil zetten om het dan in orde te krijgen dan is het helemaal niet te doen. Iemand enig idee hoe ik mijn inloggen gedeelte ook in IE weer werkend kan krijgen?
Alvast bedankt
Je moet sites niet maken met positioning. Dit doe je met floats en clears.
@jacsoft: ik kom momenteel niet op je website..
voor de rest is floaten niet alleen de standaard, maar ook de enige goede manier van het plaatsen van je blokelementen.
Als je alles met een position absolute gaat positioneren, zal je website er vast top uit zien in de resolutie die jij draait, maar niet in andere resoluties...
Oplossing?
Floats!!!
@TS je zou kunnen werken met een spacer, deze geef je een bepaalde waarde mee (zo voorkom je de absolute positioning en plaats je 'm binnen een div en geef je de float left mee.
Justin schreef op 09.09.2009 11:11:
Nee, dat heb je niet. Dan gaat het namelijk fout zoals je ziet.@mitchell: ik vind dat je daar altijd nog een vrije keus in kan hebben.
@ mitchell, je kan ook gewoon positionen die cross-browser goed werkt..
Alles is nu online. Ik ga nog even kijken zelf of ik het kan fixen, maar als iemand het ziet dan hoor ik het graag. Bedankt voor de moeite tot nu toe.
UPDATE:
Het werkt! Met een Float ipv position gedaan en nu werkt het zowel in IE als in FF. Thanks allen voor de moeite en het meedenken!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Whatever Whatever