ie11 certificaat toevoegen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/04/2015 20:55:31
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zit even met een probleempje. Als ik wil inloggen naar Plesk op mijn server dan ga ik naar een url zoals deze https://mijn.server.com:8443.

Het probleem is dat ik een certificaat-waarschuwing krijg. Volges mijn host klopt dat en kan ik het certificaat gewoon toevoegen aan de browser. Ik gebruik IE11 en heb een paar tutorials gevold die er telkens zo uitzien: http://blogs.technet.com/b/sbs/archive/2007/04/10/installing-a-self-signed-certificate-as-a-trusted-root-ca-in-windows-vista.aspx

Dit is een wat oudere tutorial, maar ik laat deze even zien omdat er duidelijke plaatjes bij staan. De nieuwere tutorials komen op hetzelfde neer.

Ik volg dus alle stappen. Ik zie het certificaat vervolgens ook staan tussen de Trusted Root Certification Authorities. Alles lijkt dus te kloppen. Toch krijg ik als ik dan vervolgens naar de betreffende url ga, telkens weer diezelfde waarschuwing (zoals op het 1e plaatje van de tutorial). Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand een tip?
Gewijzigd op 14/04/2015 20:55:54 door Ozzie PHP

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 10:53:42

- SanThe -

- SanThe -

14/04/2015 21:20:12
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 14/04/2015 20:55:31:
Het probleem is dat ik een certificaat-waarschuwing krijg.

Volgens mij moet je host dat gewoon op kunnen lossen.
Een goed certificaat geeft geen melding.
Die waarschuwngen betreffen vaak verlopen certificaten.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/04/2015 21:23:58
Quote Anchor link
Nee, dat is het niet want qua datum klopt het gewoon en zou het nog geldig moeten zijn. Ik heb dit bij een eerdere, andere host ook wel eens meegemaakt trouwens. Maar ik snap niet waarom dat toevoegen niet werkt. Ik volg exaxt de stappen in de tutorial, maar toch blijf ik die melding krijgen. Ligt dat aan IE11 of vergeet ik iets?

Koen Hollander

Koen Hollander

15/04/2015 09:48:20
Quote Anchor link
Certificaten installeren is op zich niet zo lastig...
Ga bij een SSL waarschuwing gewoon door tijdens het bezoeken van je website.

Daarna klik je op het hangslot in je adressenbalk, gevolgd door "Certificaat weergeven"

Daarna kan je in de details het certificaat "Kopiëren naar bestand"

Daarna kan je hem openen en klikken op "Certificaat installeren"

Kies als archief "Vertrouwde Basiscertificeringsinstanties"
Voor de zekerheid daarna nogmaals onder "Persoonlijk"

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/04/2015 12:11:02
Quote Anchor link
Dankjewel, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet.

Hij zegt:

"The security certificate presented by this website was issued for a different website's address."

Het certificaat is blijkbaar uitgegeven voor een andere url waardoor het misgaat??? Ik snap het niet meer :(

- SanThe -

- SanThe -

15/04/2015 14:11:01
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 15/04/2015 12:11:02:
Het certificaat is blijkbaar uitgegeven voor een andere url waardoor het misgaat???

Dus moet je host dat oplossen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/04/2015 18:07:33
Quote Anchor link
Het ligt helaas iets complexer SanThe. Het standaard certificaat, zo ben ik inmiddels achter, hoort bij de Plesk omgeving. Om die reden is de CN (Common Name) algemeen gehouden "Parallels Panel" en klopt het dus niet met de echte domeinnaam/url.

Ik kan zo ben ik nu ook achter gekomen, wel een self-signed certificaat aanmaken in Plesk, ter vervanging van het standaard certificaat. Daar kan ik dan wel de juiste url opgeven, en dit certificaat kan ik dan wel toevoegen aan de browser. Ik kan er alleen geen duidelijke naam aangeven, want als naam gebruikt ie de hostnaam/url van de plesk login pagina.

Joakim Broden

Joakim Broden

15/04/2015 22:52:08
Quote Anchor link
Gewoon geen IE gebruiken :D

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/04/2015 22:56:06
Quote Anchor link
Sabaton Joakim op 15/04/2015 22:52:08:
Gewoon geen IE gebruiken :D

Lekker een 'kort door de bocht antwoord' weer.
Maar ja, IE is k*t, dat wisten we allang! ;-)

Koen Hollander

Koen Hollander

16/04/2015 08:45:05
Quote Anchor link
Je upload gewoon een nieuwe SSL en klikt op "Use to Secure Plesk" of iets wat daar op lijkt.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/04/2015 12:56:54
Quote Anchor link
@Koen:

Ik heb in Plesk een self-signed certificaat toegevoegd, en dat heb ik inderdaad ingesteld om Plesk te beveiligen. Ik heb dus niet zoals jij zegt een certificaat ge-upload, maar ik heb in Plesk zelf een nieuw certificaat aangemaakt/toegevoegd. Is dat ook goed?

Koen Hollander

Koen Hollander

16/04/2015 13:18:02
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 16/04/2015 12:56:54:
@Koen:

Ik heb in Plesk een self-signed certificaat toegevoegd, en dat heb ik inderdaad ingesteld om Plesk te beveiligen. Ik heb dus niet zoals jij zegt een certificaat ge-upload, maar ik heb in Plesk zelf een nieuw certificaat aangemaakt/toegevoegd. Is dat ook goed?

Dat is ook goed, kan je een screenshot van het certificaat even laten zien met een screenshot van de SSL pagina op Plesk?

(Anders kan ik hem ook wel voor je instellen, is een kwestie van een paar klikjes en weten waar te klikken)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/04/2015 14:54:41
Quote Anchor link
Koen, wat bedoel je precies? Ik ben in het beveiligingsgedeelte naar de SSL certificaten pagina gegaan. Daar heb ik op certificaat toevoegen geklikt, en dan gekozen voor self-signed. Voor dit certificaat heb ik dan een vinkje geplaatst en dan kies je voor Plesk beveiliging (of iets in die richting), een icoontje van een slotje. Als ik dan vervolgens in de browser opnieuw m'n panel aanroep, krijg ik weer de waarschuwingsmelding te zien, maar als ik het certificaat bekijk heet deze nu niet meer "Parallels Panel" maar heeft ie de naam van m'n host, dus de url https://mijn.server.com. Dit certificaat komt nu dus overeen met de url en kan ik dus ook toevoegen aan de browser zonder dat ik daarna nog een foutmelding krijg. Volgens mij klopt het dus wel. Het certificaat wat ie genereert is 2048 bits. Dat lijkt me ook oké. Dus ik denk dat het allemaal klopt zo?
Gewijzigd op 16/04/2015 14:59:11 door Ozzie PHP

Koen Hollander

Koen Hollander

17/04/2015 06:54:07
Quote Anchor link
Ja dat klopt inderdaad, als ik jou was zal ik hem nog even toevoegen als vertrouwd en dan kan je er mee werken!

Succes!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/04/2015 13:54:51
Quote Anchor link
>> Ja dat klopt inderdaad, als ik jou was zal ik hem nog even toevoegen als vertrouwd en dan kan je er mee werken!

Ja, inderdaad. Dat lukte met het standaardcertificaat dus niet. Want dan ging IE klagen dat de url niet overeenkwam. Maar op deze manier werkt het wel. Thanks ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.