Iets erlangs zetten inplaats van eronder
Menno Huizinga
27/09/2012 16:51:29Hoe krijg ik dit:
langs mekaar plaats van onder elkaar?
langs mekaar plaats van onder elkaar?
PHP hulp
15/11/2024 08:24:25dat divje? Maak er aller eerst een class van i.p.v. een id, en dan kan je ze in CSS met <i>float:left</i> naast elkaar plaatsen.
Menno Huizinga
27/09/2012 17:06:04Is het niet raadzamer om dan een cursus HTML en CSS te doen als je dit niet snapt?
Anyway... In CSS heb je dan een class:
En in je HTMLcode maak je van 'id' een 'class', want een ID kan nooit vaker dan één keer worden gebruikt.
PS: Het is 'echt', en geen 'egt'. Typ liever ABN hier dan MSN-taal te gebruiken.
'Neit' even uitgezonderd hiervan, dit lijkt me meer een typfout dan verkortte taal. Maar een spellingscontrole (lees: 'lees je text even door') op je posts kan geen kwaad.
Anyway... In CSS heb je dan een class:
En in je HTMLcode maak je van 'id' een 'class', want een ID kan nooit vaker dan één keer worden gebruikt.
PS: Het is 'echt', en geen 'egt'. Typ liever ABN hier dan MSN-taal te gebruiken.
'Neit' even uitgezonderd hiervan, dit lijkt me meer een typfout dan verkortte taal. Maar een spellingscontrole (lees: 'lees je text even door') op je posts kan geen kwaad.
Gewijzigd op 27/09/2012 17:58:07 door - Ariën -
Obelix Idefix
27/09/2012 17:54:32Uitgebreid reageren is kennelijk te veel gevraagd: wat snap je dan niet?
En let een beetje op je Nederlands:
egt = echt
neit = niet
We begrijpen het (meeste) wel, maar als je op dezelfde wijze script als je Nederlands hier is, zul je nog de nodige foutmeldingen krijgen..... ;-)
En let een beetje op je Nederlands:
egt = echt
neit = niet
We begrijpen het (meeste) wel, maar als je op dezelfde wijze script als je Nederlands hier is, zul je nog de nodige foutmeldingen krijgen..... ;-)