If genelsteld in if.
Ik ben bezig met een website en daarbij wil ik dat er verschillende mogelijkheden zijn. Ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel
Het gaat om een sponsor pagina waarbij ik een if statement gebruik
Code (php)
Nu wil ik eigenlijk om nog een if in de if te gebruiken. Bijvoorbeeld door dit te doen:
Code (php)
Maar dit werkt toch niet helemaal lekker. Met andere woorden ik krijg hiervan een foutmelding. Ik heb dit proberen op te zoeken, maar het werd me er allemaal niet duidelijker op. Kan iemand mij vertellen wat er fout is? Mijn dank is alvast heel groot.
- Aar -:
Gelieve in het vervolg bij code de [code][/code]-tags gebruiken.
Hier kan je meer lezen over de mogelijke opmaakcodes.
Alvast bedankt!
Hier kan je meer lezen over de mogelijke opmaakcodes.
Alvast bedankt!
Gewijzigd op 05/10/2015 18:50:30 door - Ariën -
Kun je niet enkel een linksponsor zijn? En als je geen hoofdsponsor bent, ben je dan automatisch een subsponsor?
Maar $linkSponsor staat voor de link van de sponsor. Als deze er niet is dan moet het alleen hoofdsponsor worden.
Ditzelfde geld ook voor subsponsor maar anders werd het verhaaltje zo lang.
Als hoofdsponsor en subsponsor toch "mutual exclusive" zijn dan kun je prima twee aparte if-statements maken.
Stefan Roelfsema op 05/10/2015 16:49:54:
Met andere woorden ik krijg hiervan een foutmelding.
En die foutmelding luidt?
Jan de Laet op 05/10/2015 19:01:42:
Dank! Op deze manier gaat het goed. Blijkbaar ben ik gewoon te moeilijk aan het denken geweest.
Ook alle andere bedankt voor het nadenken. Ik kan weer even verder!
Gewijzigd op 06/10/2015 08:52:46 door Stefan Roelfsema
Mijn script doet hetzelfde, alleen wordt er gekeken of de waarden wel of niet gevuld zijn.
Joni Fleischer op 06/10/2015 09:09:02:
Mijn script doet hetzelfde, alleen wordt er gekeken of de waarden wel of niet gevuld zijn.
Ja, ik had al zo'n vermoeden. Dank daarvoor. Ik zal hem ook zeker gebruiken/uitproberen. Maar voor nu laat ik het even zo, want inmiddels werkt alles. Maar mijn dank is zeker niet minder groot!