If pagina is home / index.php show div
Ik wil een div alleen op mijn homepage tonen en op de rest van mijn website en de pagina's niet. Nu krijg ik het gewoon niet voor elkaar.
Ik heb al eerder een if functie gebruikt om iets op een bepaalde pagina wel te laten zien en op een andere niet.
Code (php)
Dit werkt prima maar op mijn als ik de code gebruik op mijn index pagina en dan met $tekst->tekst_bladzijde == 1 dan werkt het niet. Hij laat dan op geen enkele pagina iets zien. Nu dacht ik misschien is het omdat home (index) geen 1 is maar als ik hem op == 2 zet dan doet hij het ook niet. En die pagina bestaan 100% zeker.
Ik hoop dat het nog een beetje duidelijk is maar ik kom er echt niet aan uit en ben helemaal de weg kwijt. Ergens gaat er iets mis of doe ik iets fout. Onkunde is het waarschijnlijk maar heb geen idee hoe ik het nog op kan lossen... Heb alles al geprobeerd.
Als iemand me kan helpen dan zou ik dat op prijs stellen.
Het doel is dat ik een DIV alleen wil tonen op mijn Index / Home en nergens anders.
Alvast bedankt
Groetjes
Doe het voor de zekerheid zo dan zie je het makkelijker
Dit heb ik gedaan en hij heeft als waarde 1. Nu keek ik ook bij de rest en die hebben ook allemaal als waarde 1 dus ik doe het niet op de goede manier.
Ik snap er werkelijke niks meer van
Wat staat er in de URL als je van de ene naar de andere pagina gaat?
Krijg echter nog wel een foutmelding :
Undefined index: p in
Maar die krijg ik er vast wel uit.
Super bedankt!:)
Als het goed is krijg je die melding dan niet
Want nu is het eigenlijk gewoon wanneer er geen p is dan include mijn bestand. Voor de rest is er altijd een p dus dan toont hij de div (include) automatisch niet.
Helemaal geweldig. Bedankt, zag door de bomen het bos niet meer en uiteindelijk is het een kort stukje code en nog super logisch ook.
Nogmaals bedankt:)
Geen probleem, mooi dat het werkt!!
http://www.pfz.nl/forum/topic/7785-if-page-is-indexphp/ weten dat het opgelost is ;-)
Laat ook even op