if statement of query nietgoed?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

06/01/2005 21:48:00
Quote Anchor link
Hallo

Onderstaand stuk php is in principe goed, alleen nu wil ik datde 'kunde' uit tabel so_appointment (is het id_nummer). vergleken wordt met de ID die in de customer DB staat.

Bij de gemaakte afspraken staat dus in de database de kunde, welke het ID is van de User die de afspraak gemaakt heeft. Nadat de user ingelogd is, wil ik dus zijn id verglijken met het id dat bij de gemaakte afspraak hoort. Om wel of niet verwijderen mogelijk te maken?

Wat doe ik fout?

$result2 = mysql_query ("SELECT kunde FROM so_appointments WHERE kunde = " . $data_content[app_id] . "");
$data2 = mysql_fetch_array ($result2);

$result = mysql_query ("SELECT last_name FROM " . $table_customer . " WHERE last_name = '" . $_POST['loginname'] . "'");
$data = mysql_fetch_array ($result);

if ($data2['kunde'] == $data['id']) {
echo <<<eod
</table>

<table border="0">
<tr>
<td>
<input type="hidden" name="app_id[]" value="$data_content[app_id]">
<input type="Hidden" name="cap" value="$cap">
<input type="Submit" name="delete" value="$txt[Delete]"></form>
</td>

eod;

}
else {

andere oplossing

}

alvast bedankt

Chiel

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 11:54:24

Olaf Lederer

Olaf Lederer

21/01/2005 08:21:00
Quote Anchor link
Hoi,

gaar maar in het MYSQL manual op zoek naar het onderwerp "JOIN" (left, inner right)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.