iframe scrolling in IE
<iframe height="230px" width="640px" frameborder="0" scrolling="no" src="events/index.php"></iframe>
Hier in IE9 heb ik geen problemen.
Ik heb het ook getest in IE 9 maar ik krijg wel horizontaal en verticaal een scrollbar. Waar zou dit dan aan kunnen liggen ?
Aan jullie verschillende schermresolutie waarschijnlijk. Beste oplossing is om gewoon geen iframe te gebruiken...
Niels heeft gelijk maar het klinkt vreemd heren, het attribuut scrolling="no" zou toch altijd de scrollbar in een iframe moeten voorkomen? Ik heb de ervaring dat er dan gewoon tekst onderin verloren gaat ipv een scrollbar die spontaan toch ontstaat?
vreemd... de iframe was maar circa 100 x 50 pixels, bij het laden zag je heel even een verticale scrollbar maar verder geen scrollbars. stop je html eens door de w3 validator misschien komt daar nog iets uit
De code is volled xhtml vallid. Ik gebruik normaal ook nooit iframes maar nu komt het toevallig goed uit dus wil ik het voor een keertje gebruiken
width="640" height="250"
<iframe height="230" width="640" frameborder="0" scrolling="no" style="overflow-y:none;" src="events/index.php"></iframe>
Toevoeging op 29/10/2012 21:33:20:
Ik heb geen idee waar het exact aan ligt maar ik vondt onderstaande code en die werkt perfect, en de pagina blijft xhtml vallid!
<iframe src="events/index.php" width="640" scrolling="no" height="230" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" style="display: block; background: none repeat scroll 0% 0% transparent; width: 640;"></iframe>
Ik laat het dus hier wel bij, bedankt voor al jullie hulp !