iframe scrolling in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Roy marijnissen

roy marijnissen

28/10/2012 22:57:56
Quote Anchor link
Ik heb het volgende probleem, ik heb een iframe op een pagina staan en ik wil geen scrollbars hebben. In Firefox werkt dit prima, alleen IE geeft toch scrollbars aan ookal valt er niks te scrollen. Hoe kan ik dit oplossen ?

<iframe height="230px" width="640px" frameborder="0" scrolling="no" src="events/index.php"></iframe>

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 00:09:20

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/10/2012 00:24:16
Quote Anchor link
Hier in IE9 heb ik geen problemen.

Roy marijnissen

roy marijnissen

29/10/2012 00:37:40
Quote Anchor link
Ik heb het ook getest in IE 9 maar ik krijg wel horizontaal en verticaal een scrollbar. Waar zou dit dan aan kunnen liggen ?

Milo S

Milo S

29/10/2012 05:58:49
Quote Anchor link
Aan jullie verschillende schermresolutie waarschijnlijk. Beste oplossing is om gewoon geen iframe te gebruiken...

John D

John D

29/10/2012 08:23:00
Quote Anchor link
Niels heeft gelijk maar het klinkt vreemd heren, het attribuut scrolling="no" zou toch altijd de scrollbar in een iframe moeten voorkomen? Ik heb de ervaring dat er dan gewoon tekst onderin verloren gaat ipv een scrollbar die spontaan toch ontstaat?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/10/2012 08:45:30
Quote Anchor link
vreemd... de iframe was maar circa 100 x 50 pixels, bij het laden zag je heel even een verticale scrollbar maar verder geen scrollbars. stop je html eens door de w3 validator misschien komt daar nog iets uit

Roy marijnissen

roy marijnissen

29/10/2012 11:53:33
Quote Anchor link
De code is volled xhtml vallid. Ik gebruik normaal ook nooit iframes maar nu komt het toevallig goed uit dus wil ik het voor een keertje gebruiken

Q S

Q S

29/10/2012 11:56:43
Quote Anchor link
wat doet ie als je de width en height geen px meegeeft dus gewoon zo?

width="640" height="250"

Albert de Wit

Albert de Wit

29/10/2012 13:05:27
Quote Anchor link
ik denk dat

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
overflow-y:none;

het moet oplossen.

Roy marijnissen

roy marijnissen

29/10/2012 21:21:44
Quote Anchor link
Beide opties helpen helaas niet, nog eens de code die ik nu dan heb :

<iframe height="230" width="640" frameborder="0" scrolling="no" style="overflow-y:none;" src="events/index.php"></iframe>

Toevoeging op 29/10/2012 21:33:20:

Ik heb geen idee waar het exact aan ligt maar ik vondt onderstaande code en die werkt perfect, en de pagina blijft xhtml vallid!

<iframe src="events/index.php" width="640" scrolling="no" height="230" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" style="display: block; background: none repeat scroll 0% 0% transparent; width: 640;"></iframe>

Ik laat het dus hier wel bij, bedankt voor al jullie hulp !

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.