iframe speciale code
Mvg,
Maikel
Ik weet niet of ik goed begrijp wat je precies vraagt. Misschien zou je eens wat beter kunnen formuleren wat je precies wil.
http://bit.ly/oDGk2
Nee, het is niet voor 100% mogelijk om je HTML code te verbergen voor gebruikers. Je kan het ze enkel heel lastig maken. Probeer dit eens; Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen G
Waarom wil je dit eigenlijk met een iframe? Wil je content laden zonder dat een gebruiker het doorheeft?
ik wil zorgen dat ze niks gaan kopieeren, ik heb al zon niet rechtermuisklik script en je kan het oook niet selecteren. als ze ook niet weten wat de url is kunnen noobs tenminste niet mijn stuff jatten want ik word helemaal gek van dat gekopieer..
**sorry voor dubbelposten**
EDIT:
als ik het opsla als .js (de eerste uit het rijtje van google) die code komt gewoon tevoorschijn in tekst maar er gebeurt niks .....
EDIT 2:
ondersteundt xampp javascript?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel
Maikel schreef op 15.07.2009 10:26:
dankjewel jeroen, mensen die weinig verstand hebben van html zullen er geen bal van snappen! erg bedankt :) eindelijk dat ieiritante kopieeren voorbij..
Daar kun je niets aan doen. Als je het niet gekopieerd wil hebben moet je het niet op het internet zetten. Het internet is juist om te delen.
Quote:
**sorry voor dubbelposten**
EDIT:
als ik het opsla als .js (de eerste uit het rijtje van google) die code komt gewoon tevoorschijn in tekst maar er gebeurt niks .....
EDIT 2:
EDIT:
EDIT 2:
Je moet het als een gewone HTML pagina opslaan. En Javascript wordt net als HTML gewoon als complete code naar de bezoeker gestuurd, zijn browser gaat dan die code uitvoeren. Dit heeft niets te maken met ondersteuning van de server. (En xampp is een wamp-package dus dan zou het in dit geval alleen gaan om het apache onderdeel van het pakket.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
en over javascript klinkt inderdaad logisch :p
Je hebt ook nog zoiets als auteursrecht.. Dat iets technisch mogelijk is wil niet zeggen dat het legaal is.
denk je dat mensen zich daar aan gaan houden? die denken 't zou me wat wezen.. die kopieeren jou werk en laten niks van zich horen..
Dan moet je dus niets op het internet zetten als je dat niet wil. En je kunt zo een hele website rippen, zelfs al is het met die code die gecodeerd is. Je hebt wel dure pakketten van Zend geloof ik waarmee je dit kan coderen, maar ik zou toch kiezen om het vrij te geven onder iets van auteursrechten..
Gewoon je shit delen man, hoe kom jij aan je kennis eigenlijk, ook van anderen verkregen toch?
Ik ben ook ooit begonnen met het rippen van sourcecode om iets in elkaar te copy/pasten, totdat ik dat zat werd en me er in ging verdiepen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey
Jeffrey schreef op 15.07.2009 14:58:
Hoeft niet, niet iedereen doet dat. Veel mensen weten ook niet hoe dat moet Beetje hypocriet, tenzij jij nog nooit in je leven een mp3'tje of film gedownload hebt.......
Quote:
Gewoon je shit delen man, hoe kom jij aan je kennis eigenlijk, ook van anderen verkregen toch?
Ik ben ook ooit begonnen met het rippen van sourcecode om iets in elkaar te copy/pasten, totdat ik dat zat werd en me er in ging verdiepen.
Ja maar dat wordt dus gedeeld omdat het daarvoor is geschreven. Hier op PHP Hulp worden (al dan niet brakke) scripts geplaatst voor andere om van te leren. Ik vind het wel knap als jij PHP kunt rippen die niet expliciet op een site als deze wordt geplaatst.
Voordat je (bijvoorbeeld) alle php-code van Wordpress, phpbb3, smf-forum etc hebt doorgelezen ben je al heel ver ;).
die gaan dus nooit opkijken van auteursrechten en met simpele scripts zorg je gewoon dat zij niks kunnen kopieeren.. er komen geen experts op die site want dan weet ik dat ze zowiezo alles kunnen bekijken.. ik kan het zelf ook..
en ik wil gewoon dat niet elke dombo van 10 jaar mijn site loopt te kopieeren waar ik gewoon een jaar lang no stop en no-live aan heb lopen werken wat hun dan vervolgens in 2 seconden jatten! andere delen van mijn site; oke.. maar dat deel waar ik gewoon een jaar aan heb lopen werken wat echt uniek is mogen ze niet jatten!
en mp3s download ik niet en films ook niet.. als je films gaat downloaden zorg je dat die mensen geen geld krijgen voor de volgende..
Oja, de kennis heb IK zelf opgedaan (het gaat niet over html taal ofzo maar informatie).
Als je hier je tijd al aan gaat lopen verspillen..
conclusie; het is gewoon NIET mogelijk om je html en css te verbergen. Je PHP vanzelfsprekend wel.
Om websites op te sporen die informatie (content) overnemen van je website kan je http://www.copyscape.com/ gebruiken.
bedankt voor die link naar copyscape :)