iframe speciale code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Maikel

Maikel

15/07/2009 00:37:00
Quote Anchor link
is het mogelijk om het gewone iframe tag met html opmaak enzo om te zetten in een code die de browser wel kan lezen en verwerken maar als diegene de bron bekijkt er geen bal van snapt?

Mvg,
Maikel

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 14:57:27

Emmanuel Delay

Emmanuel Delay

15/07/2009 01:33:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of ik goed begrijp wat je precies vraagt. Misschien zou je eens wat beter kunnen formuleren wat je precies wil.

Jeroen G

Jeroen G

15/07/2009 03:48:00
Quote Anchor link
Nee, het is niet voor 100% mogelijk om je HTML code te verbergen voor gebruikers. Je kan het ze enkel heel lastig maken. Probeer dit eens; http://bit.ly/oDGk2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen G

Rens nvt

Rens nvt

15/07/2009 06:04:00
Quote Anchor link
En dan nog is je generated source waarschijnlijk gewoon leesbaar via bijvoorbeeld de webdeveloper toolbar.
Waarom wil je dit eigenlijk met een iframe? Wil je content laden zonder dat een gebruiker het doorheeft?

Maikel

Maikel

15/07/2009 10:21:00
Quote Anchor link
ik wil zorgen dat ze niks gaan kopieeren, ik heb al zon niet rechtermuisklik script en je kan het oook niet selecteren. als ze ook niet weten wat de url is kunnen noobs tenminste niet mijn stuff jatten want ik word helemaal gek van dat gekopieer..

Maikel

Maikel

15/07/2009 10:26:00
Quote Anchor link
dankjewel jeroen, mensen die weinig verstand hebben van html zullen er geen bal van snappen! erg bedankt :) eindelijk dat ieiritante kopieeren voorbij..

**sorry voor dubbelposten**

EDIT:

als ik het opsla als .js (de eerste uit het rijtje van google) die code komt gewoon tevoorschijn in tekst maar er gebeurt niks .....

EDIT 2:

ondersteundt xampp javascript?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maikel

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

15/07/2009 11:42:00
Quote Anchor link
Maikel schreef op 15.07.2009 10:26:
dankjewel jeroen, mensen die weinig verstand hebben van html zullen er geen bal van snappen! erg bedankt :) eindelijk dat ieiritante kopieeren voorbij..

Daar kun je niets aan doen. Als je het niet gekopieerd wil hebben moet je het niet op het internet zetten. Het internet is juist om te delen.

Quote:
**sorry voor dubbelposten**

EDIT:

als ik het opsla als .js (de eerste uit het rijtje van google) die code komt gewoon tevoorschijn in tekst maar er gebeurt niks .....

EDIT 2:

ondersteundt xampp javascript?

Je moet het als een gewone HTML pagina opslaan. En Javascript wordt net als HTML gewoon als complete code naar de bezoeker gestuurd, zijn browser gaat dan die code uitvoeren. Dit heeft niets te maken met ondersteuning van de server. (En xampp is een wamp-package dus dan zou het in dit geval alleen gaan om het apache onderdeel van het pakket.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Maikel

Maikel

15/07/2009 12:28:00
Quote Anchor link
dat snap ik, maar niet onder iemand anders naam die even in 2 seconden jou werk jat en zijn naam eronder zet.

en over javascript klinkt inderdaad logisch :p

Jeroen G

Jeroen G

15/07/2009 13:12:00
Quote Anchor link
@Maikel

Je hebt ook nog zoiets als auteursrecht.. Dat iets technisch mogelijk is wil niet zeggen dat het legaal is.

Maikel

Maikel

15/07/2009 13:17:00
Quote Anchor link
denk je dat mensen zich daar aan gaan houden? die denken 't zou me wat wezen.. die kopieeren jou werk en laten niks van zich horen..

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

15/07/2009 14:10:00
Quote Anchor link
Dan moet je dus niets op het internet zetten als je dat niet wil. En je kunt zo een hele website rippen, zelfs al is het met die code die gecodeerd is. Je hebt wel dure pakketten van Zend geloof ik waarmee je dit kan coderen, maar ik zou toch kiezen om het vrij te geven onder iets van auteursrechten..

Jeffrey

Jeffrey

15/07/2009 14:58:00
Quote Anchor link
Beetje hypocriet, tenzij jij nog nooit in je leven een mp3'tje of film gedownload hebt.......

Gewoon je shit delen man, hoe kom jij aan je kennis eigenlijk, ook van anderen verkregen toch?

Ik ben ook ooit begonnen met het rippen van sourcecode om iets in elkaar te copy/pasten, totdat ik dat zat werd en me er in ging verdiepen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

15/07/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Jeffrey schreef op 15.07.2009 14:58:
Beetje hypocriet, tenzij jij nog nooit in je leven een mp3'tje of film gedownload hebt.......
Hoeft niet, niet iedereen doet dat. Veel mensen weten ook niet hoe dat moet
Quote:
Gewoon je shit delen man, hoe kom jij aan je kennis eigenlijk, ook van anderen verkregen toch?

Ik ben ook ooit begonnen met het rippen van sourcecode om iets in elkaar te copy/pasten, totdat ik dat zat werd en me er in ging verdiepen.

Ja maar dat wordt dus gedeeld omdat het daarvoor is geschreven. Hier op PHP Hulp worden (al dan niet brakke) scripts geplaatst voor andere om van te leren. Ik vind het wel knap als jij PHP kunt rippen die niet expliciet op een site als deze wordt geplaatst.

Eddy E

Eddy E

15/07/2009 15:59:00
Quote Anchor link
Download een of ander forum of software (open-source) en je kan genoeg php bekijken tot je een jaar of 100 bent.

Voordat je (bijvoorbeeld) alle php-code van Wordpress, phpbb3, smf-forum etc hebt doorgelezen ben je al heel ver ;).

Maikel

Maikel

15/07/2009 16:15:00
Quote Anchor link
het gaat hier over bezoekers van zon 10+

die gaan dus nooit opkijken van auteursrechten en met simpele scripts zorg je gewoon dat zij niks kunnen kopieeren.. er komen geen experts op die site want dan weet ik dat ze zowiezo alles kunnen bekijken.. ik kan het zelf ook..

en ik wil gewoon dat niet elke dombo van 10 jaar mijn site loopt te kopieeren waar ik gewoon een jaar lang no stop en no-live aan heb lopen werken wat hun dan vervolgens in 2 seconden jatten! andere delen van mijn site; oke.. maar dat deel waar ik gewoon een jaar aan heb lopen werken wat echt uniek is mogen ze niet jatten!

en mp3s download ik niet en films ook niet.. als je films gaat downloaden zorg je dat die mensen geen geld krijgen voor de volgende..

Oja, de kennis heb IK zelf opgedaan (het gaat niet over html taal ofzo maar informatie).

Midas

Midas

15/07/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Als je hier je tijd al aan gaat lopen verspillen..

Jeroen G

Jeroen G

15/07/2009 17:28:00
Quote Anchor link
@Maikel

conclusie; het is gewoon NIET mogelijk om je html en css te verbergen. Je PHP vanzelfsprekend wel.

Om websites op te sporen die informatie (content) overnemen van je website kan je http://www.copyscape.com/ gebruiken.

Maikel

Maikel

15/07/2009 19:55:00
Quote Anchor link
bedankt voor die link naar copyscape :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.