(i)frames

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niek s

niek s

28/08/2010 21:04:59
Quote Anchor link
Oké lekker simpel.

Wie kan mij uitleggen waarom mensen met vragen over frames nog steeds serieus geholpen worden?
Waarom het woord frame bv nog niet gecensureerd is?

En dan reacties dat het nog gebruikt word omdat men ze makkelijk vind... Zucht!

Ik denk dat je niet eens serieus genomen word met een frame website. Niet door je werkgever, en in het geval van een hobby o.i.d. Ook niet door je bezoekers.. En dat is dan nog een non-technisch argument...

Zucht.........

Niek.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 15:05:10

Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/08/2010 21:10:05
Quote Anchor link
je kan je beter afvragen wie allemaal die mensen leren dat er (i)frames bestaan

- SanThe -

- SanThe -

28/08/2010 23:17:22
Quote Anchor link
Gelijksoortige vraag:

Waarom gebruiken mensen nog steeds van die telefoons die je op een tafel of bureau kan zetten. Er zijn nu toch mobieltjes en dat soort spul.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/08/2010 09:07:34
Quote Anchor link
waarom zijn er uberhaupt nog huistelefoons? iedereen heeft al een mobiel, zelfs mijn oma van 82 xD

Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/08/2010 09:21:42
Quote Anchor link
(i)frames was voor mij de enige manier om een menu aan de zijkant te maken die niet meescrolde met de content. frames is een stuk makkelijker toe te passen als je een echte beginner bent zonder php-kennis, bijvoorbeeld je buurvrouw die foto's an haar katten op internet wil zetten.
Dit uiteraard voordat ik php en div ontdekte...

Wat betreft telefoons: Als je achteraf woont is het handig als je een telefoon met altijd goed bereik hebt...

Niek s

niek s

29/08/2010 09:42:06
Quote Anchor link
Ik ben het niet helemaal met SanThe eens...
Een gelijksoortige vraag zou zijn: waarom er nog mensen zijn met een bakalieten telefoon?

Ik weet eerlijk gezegd niet wat makkelijker is, bij frames en bij andere oplossingen is het een kwestie van Google hoe ze gebruikt moeten worden, en dan vind je direct een kant en klaar voorbeeld op internet. Of het dan divs, frames of andere ongein is: vaak is het een werkje van copy/paste..

- -

- -

29/08/2010 12:34:46
Quote Anchor link
Tobias Witmer op 29/08/2010 09:21:42:
(i)frames was voor mij de enige manier om een menu aan de zijkant te maken die niet meescrolde met de content.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
#menu {
    position: fixed;
    top: 100px;
    left: 100px;
}

En je menu staat 100px van de linkerbovenhoek en blijft daar altijd staan, hoe je ook scrolt.
Gewijzigd op 29/08/2010 12:35:13 door - -

Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/08/2010 13:40:12
Quote Anchor link
Jona than op 29/08/2010 12:34:46:
Tobias Witmer op 29/08/2010 09:21:42:
(i)frames was voor mij de enige manier om een menu aan de zijkant te maken die niet meescrolde met de content.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
#menu {
    position: fixed;
    top: 100px;
    left: 100px;
}

En je menu staat 100px van de linkerbovenhoek en blijft daar altijd staan, hoe je ook scrolt.

zie het laatste stukje:
Quote:
Dit uiteraard voordat ik php en div ontdekte...

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/08/2010 17:06:55
Quote Anchor link
Frames zijn nog steeds heel goed te gebruiken, Bijvoorbeeld voor een chatbox, is een frame een stuk sneller en veiliger te refreshen.
Maar de meesten gaan er nog steeds vanuit dat html alleen word gebruikt voor websites, en weinig andere toepassingen.
Maar dat leren jullie wel als jullie een keer iets moeilijker proberen als een normale website.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

29/08/2010 17:09:01
Quote Anchor link
ik weet dat je html voor veel dingen kan gebruiken maar een (i)frame gebruiken? bij een chatbox om die te reloaden kan je toch heel goed ajax gebruiken

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

29/08/2010 17:10:22
Quote Anchor link
Tuurlijk, je kan het ook in Java schrijven, of je maakt een .net applicatie, zolang de gebruiker maar de macht heeft over of het werkt, toch?

Niek s

niek s

29/08/2010 21:18:21
Quote Anchor link
Nico: heb je een idee waar je over praat? Dat leer ik wel als ik een moeilijke site moet maken?
Geloof me maat, ik heb genoeg lastige dingen gebouwd, en toch allemaal zonder die frames.
En dan praat ik nu alleen over mijn web ervaring natuurlijk...
Ook bij lastige dingen zijn er betere alternatieven voor frames. Maar daar kom je nog wel een keer achter ;). ( wie kaatst..... )

Voor een chatbox kan je toch via Ajax bv een periodical Ajax request doen op de betreffende div? Anders ben je toch je frame ook steeds aan t reloaden. Of je nou je frame of de div reload maakt verder niet uit, behalve dat frames kut zijn.

Maar ik heb geen zin in dit gezeik. Mijn vraag was waarom mensen ze nog gebruiken eigenlijk, en daar heeft nog niemand iets ZINNIGS op gezegd... ;)

Tobias Tobias

Tobias Tobias

30/08/2010 06:41:44
Quote Anchor link
Niek s op 29/08/2010 21:18:21:
Maar ik heb geen zin in dit gezeik. Mijn vraag was waarom mensen ze nog gebruiken eigenlijk, en daar heeft nog niemand iets ZINNIGS op gezegd... ;)

Zoals ik al eerder zei: Voor echte beginners zonder verstand van php is het makkelijker om frames te gebruiken dan 'eventjes' php of opmaak met css leren.
Bij iedere html-cursus die ik online tegenkom worden frames behandeld, en vaak css alleen voor opmaak van tekst en tabellen

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

30/08/2010 09:49:28
Quote Anchor link
wat is een iframe? en waar kan ik dat downloaden?

Niek s

niek s

30/08/2010 21:25:37
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 30/08/2010 09:49:28:
wat is een iframe? en waar kan ik dat downloaden?

thepiratebay.org

Over de opmerking dat het makkelijk is voor beginners, vind ik eigenlijk geen goed argument.
Je gaat iemand ook niet nederlands van 500 jaar geleden leren, omdat dat makkelijker is.

Ama saril

ama saril

31/08/2010 10:57:34
Quote Anchor link
ik gebruik Iframes voor 1 applicatie omdat er een soort van resultaatvenster in een raamwerk met een vaste grootte moet komen(niet mijn ontwerp trouwes). Iframes was (naar mijn mening) hier dus een goede oplossing voor. Zodat je nog steeds door de resultaten kan scrollen (wat er meer dan 1000 kunnen zijn).

Zelf doe ik alles het liefst met tables maar SOMS HEEEEEEEEL SOMS, vind ik iframes handig :P

Jelmer -

Jelmer -

31/08/2010 11:14:05
Quote Anchor link
Ama saril op 31/08/2010 10:57:34:
Zelf doe ik alles … met tables maar SOMS HEEEEEEEEL SOMS, vind ik iframes handig :P

Shitstorm in 3… 2… 1…

Ama saril

ama saril

31/08/2010 11:31:21
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 31/08/2010 11:14:05:
Ama saril op 31/08/2010 10:57:34:
Zelf doe ik alles … met tables maar SOMS HEEEEEEEEL SOMS, vind ik iframes handig :P

Shitstorm in 3… 2… 1…

:)
komt ook omdat ik nog niet goed met DIVS kan werken :P

Vincent Huisman

Vincent Huisman

31/08/2010 11:35:35
Quote Anchor link
Ama saril op 31/08/2010 11:31:21:
komt ook omdat ik nog niet goed met DIVS kan werken :P

komt omdat je nog niet goed met css kan werken

Ama saril

ama saril

31/08/2010 11:36:35
Quote Anchor link
zelfde :P

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

31/08/2010 12:29:53
Quote Anchor link
Wat zou bij, bijvoorbeeld PHPMyAdmin, een voordeel zijn van div's, ten opzichte van het Frame wat ze nu gebruiken?
Het hoeft er niet goed uit te zien, en het werkt prima, ik zie er dus 0,0 bezwaar tegen.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.