Ik ben nieuw ?
Haras
08/03/2008 20:20:00Ik heb een webserver.
En ik moet kiezen tussen Versie 5.0 of Versie 4.0 .
Welke is "de beste"?
Ik weet niet zoveel dus, ik zou het graag weten.
En ik moet kiezen tussen Versie 5.0 of Versie 4.0 .
Welke is "de beste"?
Ik weet niet zoveel dus, ik zou het graag weten.
Topictitel':
Een goede topictitel omschrijft in een paar woorden je probleem. Daarmee maak je meestal al voor een hoop mensen duidelijk waar het topic over zal gaan voordat ze de inhoud gelezen hebben. Vaak motiveert het mensen om het topic te bekijken wanneer ze weten wat het probleem is.
Ook is het niet toegestaan om topictitels als 'help', 'hij doet het niet' e.d. te gebruiken.
Ook is het niet toegestaan om topictitels als 'help', 'hij doet het niet' e.d. te gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Haras
PHP hulp
23/12/2024 21:24:10Jesper Diovo
08/03/2008 20:22:00Een vernieuwing is meestal een verbetering. Je hebt uitzonderingen, maar ga er maar van uit dat dat zo is. Ik zou dus voor versie 5.0 gaan. Misschien kun je er over googlen, voor meer informatie.
- -
08/03/2008 20:24:00Danny Roelofs
08/03/2008 20:32:00Als je van een bepaald stukje software een nieuwe versie kunt installeren dan moet je gewoon bij de ontwikkelaars kijken naar de release informatie.
Als het alleen gaat om bugfixes, dan is een upgrade vaak een goede stap.
Gaat het om een vernieuwend concept waardoor bijvoorbeeld een groot deel herschreven is dan zullen er nieuwe bugs aanwezig zijn.
Voorbeeld, Apache 1.3x is een stabiele versie, toen kwam er 2.0x uit en ook al was dit een nieuwe release, maar hadden ze wel alles op de kop gezet en zover ik natuurlijk als buitenstaander kijk op had, aardig of geheel herschreven.
Op zon moment komen er natuurlijk nieuwe kinderziektes.
Als het alleen gaat om bugfixes, dan is een upgrade vaak een goede stap.
Gaat het om een vernieuwend concept waardoor bijvoorbeeld een groot deel herschreven is dan zullen er nieuwe bugs aanwezig zijn.
Voorbeeld, Apache 1.3x is een stabiele versie, toen kwam er 2.0x uit en ook al was dit een nieuwe release, maar hadden ze wel alles op de kop gezet en zover ik natuurlijk als buitenstaander kijk op had, aardig of geheel herschreven.
Op zon moment komen er natuurlijk nieuwe kinderziektes.
Jurgen assaasas
08/03/2008 21:29:00versie 4 wat? PHP, een webserver wat? Wij zijn ook niet helderziend. Als dit gaat over PHP 4 of 5 uiteraard gaan voor 5.