Ik ben op zoek
lanceletlin lanceletlin
03/08/2012 03:31:32Ik ben op zoek naar iemand die een betaal formulier kan maken. Op het moment heb ik een iDEAL module geinstalleerd en kan de gebruiker zelf een bedrag invullen. Op het moment is het dus een donatie formulier. Hier ben ik uiteraard niet naar op zoek.
Ik wil dat de gebruiker in een vakje een getal invult en dat de prijs dan automatisch aanpast. Achter de prijs die weergeven moet worden zit een simpele formule.
Ik wil dat de gebruiker in een vakje een getal invult en dat de prijs dan automatisch aanpast. Achter de prijs die weergeven moet worden zit een simpele formule.
PHP hulp
23/11/2024 20:37:40Obelix Idefix
03/08/2012 08:05:01Je titel is niets zeggend.
Daarnaast komt je vraag 1 op 1 overeen met http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/betaalformulier-ideal/85693/last/
En zit je nog een andere reactie te 'papegaaien'.
Wat is je bedoeling???
Daarnaast komt je vraag 1 op 1 overeen met http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/betaalformulier-ideal/85693/last/
En zit je nog een andere reactie te 'papegaaien'.
Wat is je bedoeling???
Lanceletlin lanceletlin op 03/08/2012 03:31:32:
Ik ben op zoek naar iemand die een betaal formulier kan maken. Op het moment heb ik een iDEAL module geinstalleerd en kan de gebruiker zelf een bedrag invullen. Op het moment is het dus een donatie formulier. Hier ben ik uiteraard niet naar op zoek.
Tim Free op 15/07/2012 13:00:19:
Ik ben op zoek naar iemand die een betaal formulier kan maken. Op het moment heb ik een iDEAL module geinstalleerd en kan de gebruiker zelf een bedrag invullen. Op het moment is het dus een donatie formulier. Hier ben ik uiteraard niet naar op zoek.
Wie o wie kan me hier mee helpen, en wat gaat het ongeveer kosten?
Ik hoor graag van jullie!
Tim
Wie o wie kan me hier mee helpen, en wat gaat het ongeveer kosten?
Ik hoor graag van jullie!
Tim
Gewijzigd op 03/08/2012 08:06:09 door Obelix Idefix