Ik kan tutorial niet meer wijzigen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

13/02/2012 14:37:15
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een tutorial, waaraan ik vorige week zondag ben begonnen.
Ik heb afgelopen week weinig tijd gehad om er aan te werken en wilde er nu weer aan verder gaan maar krijg de melding dat ie meer dan 7 dagen geleden geplaatst is en ik niet meer kan wijzigen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik er weer bij kan?

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 07:28:46

Wouter J

Wouter J

13/02/2012 15:50:13
Quote Anchor link
Helaas kun je op deze site maar 7 dagen je tutorial bewerken. Dit is iets waar ik ook al last van heb gehad.

Het is verstandig eerst de tutorial in word te typen en vervolgens als je helemaal klaar hebt te plaatsen op PHPhulp.

- SanThe -

- SanThe -

13/02/2012 15:53:38
Quote Anchor link
Wouter J op 13/02/2012 15:50:13:
... als je helemaal klaar hebt te plaatsen op PHPhulp.

Lijkt mij vrij logisch.
Aan een tut die half af is heeft niemand wat.

Wouter J

Wouter J

13/02/2012 15:56:10
Quote Anchor link
@SanThe, een tutorial of script staat eerst op inactief. Dan zou je dus de tutorial in PHPhulp kunnen schrijven en dan kan je hem na 7 dagen niet meer bewerken (ook al is hij niet actief). Daarom gaf ik als hint om eerst de hele tutorial te schrijven en hem dan pas aan te melden op PHPhulp en dan de tutorial op actief te zetten. Dan heb je geen problemen.

- SanThe -

- SanThe -

13/02/2012 15:57:54
Quote Anchor link
Wouter J op 13/02/2012 15:56:10:
@SanThe, een tutorial of script staat eerst op inactief.

Dat wist ik niet.

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/03/2012 18:45:34
Quote Anchor link
Wat ik jammer vind is dat geen van de moderators reageren
Gewijzigd op 09/03/2012 18:46:05 door Ger van Steenderen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/03/2012 18:54:15
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 09/03/2012 18:45:34:
Wat ik jammer vind is dat geen van de moderators reageren

Wat houd je tegen om ze te PMén?

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/03/2012 19:02:31
Quote Anchor link
Niks, maar:
deze topic is in het moderators forn, kunnen ze toch op zijn minst zelf mij een PM sturen met wat dan al dan niet mogekijk is

Niels K

Niels K

09/03/2012 19:39:06
Quote Anchor link
Beste Ger,

Allereerst excuses, voor de late reactie. Ik heb dit topic totaal over het hoofd gezien.

Wanneer er iets mis gaat met een tutorial kan je dit bij mij melden. Het is helaas niet mogelijk om een tutorial of script na 7 dagen nog te wijzigen. Het spijt mij, maar in het verleden zijn er diversen mensen geweest die topics / tutorials / scripts leeggooiden (om welke reden dan ook) zodat het geen enkele toegevoegde waarde meer had. Om die reden is deze 'beveiliging' in diversen onderdelen van dit forum toegepast.

Wat wil je wat ik precies met jouw tutorial ga doen? Er zijn twee opties:

1: Verwijderen, en jij / of ik start een nieuwe tutorial
2: Jij stuurt de tekst naar mij toe en ik plaats de nieuwe tekst(en) en activeer de tutorial

Fijn weekeind,

Niels Kieviet

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

10/03/2012 10:27:48
Quote Anchor link
Hoi Niels,

No prob, kan gebeuren dat je iets over het hoofd ziet.

Ik heb je even een PM gestuurd.

Groet en ook een fijn weekend,
Ger

Niels K

Niels K

10/03/2012 11:14:00
Quote Anchor link
Hoi Ger,

Zoals je kunt zien heb ik hem beantwoord. De teksten heb je in je mailbox liggen ;-)

Groeten,

Niels

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

10/03/2012 11:56:54
Quote Anchor link
Yepz, thank you very much! ;-)

Niels K

Niels K

10/03/2012 11:58:11
Quote Anchor link
Geen probleem ;-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.