Ik wil Php leren
e-mail mij aub even als je mij kunt helpen.
//michaël
het isbn nummer is: 90 395 2264 2
groet Reint
dus zou ik het graag stap voor stap een site met login systeem ofzo maken, met mooie layout :) ik heb wel een beetje verstand van HTML.
Ach ja... mensen willen altijd maar alles snel doen he. Als je niet veel geduld heb, ga dan ook niet aan PHP beginnen man
Maar voor php wil ik wel gaan zitten.
HTML is zeker niet overbodig. PHP zal niet bijdragen aan het uiterlijk van een website...
Quote:
dus zou ik het graag stap voor stap een site met login systeem ofzo maken, met mooie layout :) ik heb wel een beetje verstand van HTML.
De mooie layout zal je niet met PHP kunnen...
En als je nog maar een 'beetje verstand' hebt van HTML, is het aan te raden dat je dit eerst grondig leert.
Bij voorkeur neem je er dan ook ineens CSS bij.
En dan kan je met PHP beginnen...
Met andere woorden (en nee ik zeik hem niet af...) nooit ben je uitgeleerd voor wat betreft ICT wat vandaag nieuw is is morgen alweer verouderd.
Een leuke cursus om te volgen is die van Eduvision (maak ik nu reclame...) en dan om te beginnen de PHP professional.
Je leert er een hoop en om dan ook maar een "hit" van deze cursus te citeren:
Huilen is voor jou te laat...
Ik zweer het je dit was onze eerste kennismaking met PHP en zal dit nimmer vergeten **grinnnn**
Alle gekheid op een stokje het boek van Arjan Burger "Leer jezelf makkelijk PHP" is goed te volgen.
Suc6!!!
Groet, lissy
Veel succes.
P.S.
Wil je php nog beter leren dan moet je c++ gaan leren, geloof je als je dat snapt snap je php nog beter.
Reint:
ik raad je aan BASIS CURSUS PHP 5 te kopen : geschreven door peter kassenaar , staat alles in , je krijgt oefeningen e.t.c heb k zelf ook:P
groet Reint
groet Reint
Koop dat boek AUB NIET!!!!
Daar worden stukken code in behandeld die in PHP4 zelfs al achterhaald waren, echt een slechte koop!!!
Maar weet iemand wel een Goed boek voor een beginner ?
lissy:
Het boek van Arjan Burger:
"Leer jezelf makkelijk PHP" is goed te volgen.
Suc6!!!
Groet, lissy
"Leer jezelf makkelijk PHP" is goed te volgen.
Suc6!!!
Groet, lissy
uhh waarom is php 5 dan zo * piep*
Reint:
uhh waarom is php 5 dan zo * piep*
Vind het persoonlijk een erg lekker boek. Basiscursus PHP 5
PHP is geen doel op zich, het gaat om de systemen die je wilt maken.
En wat boeken betreft, ik heb veel plezier van het boek "PHP voor het world wide web" van Larry Ullman.
Let op, de code in dit topic komt dus rechtstreeks uit dat boek. Als je het verkeerd wilt leren moet je vooral dit boek kopen:
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=4&iid=498621
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=2&iid=652101#id652273
En zoek daar ook maar eens op Kassenaar, kom je genoeg "bewijsmateriaal" tegen....zonde van je geld
Onterecht dus!!!!! Mensen moeten beter leren lezen en het juiste overtypen. Ik heb het boek voor mijn neus en de code klopt niet met hetgeen wat er staat geschreven op php freakz.
Laat maar eens een voorbeeldje zien, zoals het er volgens jou uitziet, je maakt me nu erg nieuwsgierig. Ik krijg meer het idee dat je zijn boek probeert te promoten o.i.d.
<leesvoer voor de rest>
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=4&iid=498621&699277
</leesvoer voor de rest>