ik zoek de ip van lycos
ik wil weten wat de ip is va lycos maar ik ka hem nergenz vinden
weet ieamnd die misschin?
grzz robin
ben je ook te boeken voor feesten en partijen?
Kijk eens naar een whois. (Let op, lycos heeft heleboel server, dus ook een heleboel ip's). Ook netstat oid wilt wel helpen.
waar moet ik kijken?
waarschijnlijk zoek je het ip van je eigen website? Daar kun je achter komen door je website te pingen
wantiedreen heeft het daar over
wat is pingen?
je hebt een edit knopje om een reactie te wijzigen. Niet BUMPEN dus, dit is je al in meerdere topics vertelt. Pingen doe je door te klikken op start->uitvoeren intypen cmd en dan intypen ping webadresvanwebsite en op enter drukken
Je hebt echt talent, moet je iets mee doen, cliniclowns zoeken ze nog mensen
Als je ons als je je criminals online hebt even het webadres geeft dan kunnen wij je er direct weer van af helpen
warom heb je zo veel lol?
wes schreef op 16.01.2008 17:05:
lolJe hebt echt talent, moet je iets mee doen, cliniclowns zoeken ze nog mensen
wat bedoel je daar mee?
Erik schreef op 16.01.2008 17:06:
+1wes schreef op 16.01.2008 17:05:
lolJe hebt echt talent, moet je iets mee doen, cliniclowns zoeken ze nog mensen
hahaha! niet eens wetend wat pingen is? Weet je wel hoe je criminals op lycos krijgt? Dat doe je met een FTP programmatje. Of alles stuk voor stuk via de website van lycos uploaden .. ben je even zoet :)
dat weet ik wel hoor ik heb alles er al op staan alleen het werkt niet :S
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/000066/
the google power :P
Offtopic: Wanner gaat dat kerst gedoe weg? er staat nog steeds boven de logo van phphulp een kersmuts :S.
pff robin -> the google power :P
Offtopic: Wanner gaat dat kerst gedoe weg? er staat nog steeds boven de logo van phphulp een kersmuts :S.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender
robin schreef op 16.01.2008 16:54:
hallo,.....
grzz robin
grzz robin
Welke? Lycos heeft er zoveel.
Oh wacht. Ik lees crimenals... Jup, is een noob.
Anyway, als je criminals wilt beginnen zul je toch wel wat meer verstand moeten hebben van pc's, servers en php + mysql. Google eens op pingen, of moeten we alles voor je uitkouwen?
Ik schat de kans laag in dat jij die criminals die je online wilt zetten zelf hebt gemaakt, eerder zelf hebt gedownload en waarschijnlijk niet eens de moeite heb genomen om er ook maar iets aan te veranderen.
Daarom is het dus ernstig makkelijk om je criminals te hacken :-)
Criminals zijn verleden tijd, en tenzij je hem zelf maakt zijn ze een makkelijk doel voor de verveelde hacker. Een hacker neemt normaal niet eens de moeite om je "website" te bezoeken, die zal zichzelf eerder schamen om je website te hacken.
Oja, en typ voortaan je berichten in ABN alsjeblieft. Je eerste bericht is nauwelijks te lezen.
Groetjes,
Kruidnootje
het is gelukt hoor ik heb het alleen nog activerengs code :D
Weet je, ik vind het lullig voor je. Maar als ik jouw (ultra coole) crimenals ooit tegen komen zal ik eens proberen om hem lekker te hacken. Alleen al omdat je niet normaal nederlands schrijft.
En even serieus, iedereen die hier in dit topic een normaal antwoord heeft gegeven is zelf ook naab xD