ik zoek dit foto album script?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jaapie Peterson

Jaapie Peterson

16/09/2004 23:48:00
Quote Anchor link
Ik zoek een foto album zo als dit. Maar dan in php en waar ik makkelijk foto's kan uploaden.

http://www.vernes.com/pictures/album/fotoalbum.asp?offset=0&FotoGroupTitle=11-9-2004

Kan iemand mij helpen met dit script ben nog een beginner dus dank jullie wel!

[Eris/admin edit]Even de url tussen tags gezet (layout verneuking voor komen)[/eris/admin edit]
Gewijzigd op 17/09/2004 00:09:00 door Jaapie Peterson

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 12:00:58

Eris -

Eris -

17/09/2004 00:11:00
Quote Anchor link
http://www.hotscripts.com kan je misschien proberen. Ik heb hem hellaas niet zomaar 1 in de kast liggen

Jaapie Peterson

Jaapie Peterson

17/09/2004 00:19:00
Quote Anchor link
Ja maar welke er zijn er zoveel ik had algezocht maar ik weet niet welke ik moet nemen

17/09/2004 01:47:00
Quote Anchor link
neem diegene die hier het meeste op lijkt zou ik zeggen...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

17/09/2004 10:02:00
Quote Anchor link
Uhm.. Voor het voorbeeld moet je bij ASPhulp.nl zijn.. ;)

Ik vind deze best wel relaxt. Ik gebruik hem zelf niet, maar op de website van Qweb zie je hem in werking...

Overigens, in het bovenste lbum, tweede foto en dan de zwarte server met het witte stickertje... die is van mij.. :D

Elwin

SerpenT

SerpenT

17/09/2004 11:12:00
Quote Anchor link
umh ik zit nu op mijn stage maar thuis heb ik wel een script wat jij zou kunnen gebruiken, het maakt wel gebruik van een database, zodat er reacties aan kunnen worden gegeven, en een upload script + thumb creator(wel gd2.0 ondersteuning nodig)
als ik thuis kom zal ik hem beetje aanpassen en in php script gooien hier op de pagina, maar dat kan wel 19:00 vanavond worden dat het er pas op komt.

greets serpent

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.