Ik zoek iets nogal groot
ik gan begginnen aan een gamesite dus hetgeen dak nu moe hemme is
ten eerste een loginsysteem
2de een poll
3de search
4de zon headline ding waar dan mijn crew wa info van die dag kan opzetten
5de een admin cp waar dit allemaal in kan verandert worden
dus das henig wa ik hoop dat sommige mensen mij hierin kunnen helpen ik ben echt overal al gaan zien mek snap zelf niks van php :( jammer want anders dee ik het allemaal zelf
pls contacteer mij of voeg mij toe op msn
weblogsysteem of
2 gebruik phpbb in combinatie met een portalmod/hack
3 gebruik een bestaande cms, zoals mambo of phpnuke
1 gebruik een 2 gebruik phpbb in combinatie met een portalmod/hack
3 gebruik een bestaande cms, zoals mambo of phpnuke
:s srr me ik ken dus niks van sites scripten
eigenlijk zoek ik zo iemand die mijn site wil scripten hee
4 leer nederlands
Maar onder die links zit software, in php, heel gebruiksvriendelijk waar jij je doel mee kunt berijken zonder dure onvriendelijke phpprogrammeurs te vragen. Want als je eens zoekt op dit forum naar mensen die hebben gevraagd naar het maken van een website...echt ieder topic loopt uit hop hoeveel je te besteden hebt. Ik schaam me dood voor die lui...
Dat waren mij 2 centen, nu mogen de anderen weer. Maar kijk eens naar die links, en denk er eens over na. Want voor die links zijn een heleboel handleidingen te vinden, een heleboel templates voor te krijgen en een heleboel minder werk en problemen.
(hartje opgluchten: 100% voltooid)
mensen laat het maar ik hem al ene gevonden die min site wil scripten me thxs anyway
Ik vind het nog steeds en vreemd woordt 'scripten', net zolas 'coden'.
*opent zijn woordenboek*
Als is scripten in typ, krijg ik Scriptgirl (met als uitleg: regieassistente) Coden staat er ook niet in.
Het enige woord wat ik er echt voor ken is gewoon programeren of schrijven. En dan moet ik toegeven dat ik die laatste nog het professioneelst vind.
Wat vinden/gebruiken jullie bij voorkeur?
scripten tja gebruik ik heel heel soms
scripter dat gebruik ik wel: iemand die script :-)
Quote:
*opent zijn woordenboek*
Zoek eens naar 'woordt' zoals je zo mooi gebruikt? Dan kom je tot de conclusie dat het zonder T al voldoende zal zijn... Of zoeken naar 'programeren'? Programmeren volstaat :)
In talen als C(++) maak je gebruik van code, waarom weet ik niet, maar als je 'n C++'er 'n scripter noemt flipt ie ;)
Gewijzigd op 04/05/2005 12:09:00 door Willem Jan Z
En dat scripten nou niet in het groene boekje staat maakt niets uit, want dat is toch bull-shit (of stierenstront volgens het boekje).
Elwin
Jelmer:
En vreselijk irritant is dat. Zulke mensen zouden verplicht moeten zijn om mijn profiel 10 keer over te schrijven!Ligt het aan mij of praat je als Samson uit Samson en Gert.
Jelmer:
Nou ja zeg! Hokjesgeest. Niet elke PHP-programmeur is duur en ze zijn ook zeker niet allemaal dure onvriendelijke phpprogrammeurs
Edit:
Onvriendelijk... :)
Jelmer:
Niet zo raar. Dat soort topics beginnen ook allemaal met de insteek van "ik wil een portal á la Tweakers, maar ik kan niets en ik heb ook geen geld. Jullie moeten me helpen! En zo niet, dan zijn jullie een stel pokke-jong!"echt ieder topic loopt uit hop hoeveel je te besteden hebt. Ik schaam me dood voor die lui...
En daarnaast zijn er hier ook gewoon mensen aanwezig die een bepaald niveau hebben in scripten en daarmee geld (willen) verdienen. Als ze een opdracht voor een kleuter gratis gaan doen verdienen ze niets en kijken ze dus wel uit. Want kom op... ga jij een opdracht als bovenstaande voor een bannertje doen? Ik niet hoor.
Jelmer:
En dat vind ik nou altijd de vervelende insteek van dit soort topics. De meetse topicstarters verwachten dat dat allemaal voor hun gedaan wordt door een stel vrijwilligers.Maar kijk eens naar die links, en denk er eens over na.
Elwin
Gewijzigd op 04/05/2005 09:16:00 door Elwin - Fratsloos
(ja, ook met de stukken kritiek op mij, ik was idd in een "daar gaan we weer"-mood)
Ik schrijf (om het zo maar even te noemen) ook niet voor anderen, alleen voor mij zelf. En als het af is, en ik denk dat anderen er wat aan hebben, zet ik het ergens op internet te download. Ik zou wel willen dat ik geld kon verdienen met m'n hobby, maar ja, ik heb geen naam/bedrijf/bekendheid/"idee van wat ik ervoor moet vragen".
Zou het misschien een idee zijn om een pagina te hebben waar je in een klein stukje jezelf kunt promoten, zodat bezoekers kunnen vergelijken en een overzicht kunnen krijgen. (En dan nog iets in de zin van je mag er pas op promoten vanaf 400 posts)
ff siteje in mekaar bakken
of flanzen, als ik het snel doe :p