Iks ... Wat gaan we nu krijgen?
Jason de Ridder schreef op 23.06.2007 11:25:
Het team van PHPhulp tolereerd opmerkingen als "Iks Dee", "Wee Tee Vee" etc. niet meer..
Pardon! Wat is er mis met xD e.d.? Graag zou ik toch een beargumentatie zien.
Ik zie nog steeds staan dat er geen regels op PHPHulp gelden. Pas het daar dan ook even aan. Zou ook wel leuk zijn als we even een mailtje of zo krijgen met wijziging in reglement.
Want op deze manier kan je dus geen regels introduceren.
edit: typo
als je een bericht quote en enkelt iks dee schrijft, krijg je hier tegenwoordig een waarschuwing voor, omdat dit onder onnutige posts valt . Overigens is PHPHulp geen kinderhoek, maar een php forum.
en let wel, 3 waarschuwingen is een ban.
edit: dus ook kipsate e.d. word niet gewaardeerd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
Edit:
Na post van Terence. Ok, ik snap het. Ik neem bovenstaande terug...
Na post van Terence. Ok, ik snap het. Ik neem bovenstaande terug...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---
Terence schreef op 23.06.2007 11:39:
Overigens is PHPHulp geen kinderhoek, maar een php forum.
Ik dacht zelf aan een kinderdagverblijf, zat ik er toch naast ;-)
Maar goed als je bericht dus neerkomt op alleen iks dee dan is het niet meer goed. Dus alle nutteloze posts verdwijnen.
Gelukkig dan kan ik dus zo af en toe gewoon xD gebruiken.
iks dee
Een PHPHulp forum ????
Wat doen die verjaarddag topics hier dan ?
Flauwe plezanterikken
ik zeg het nog 1 keer xD....
Verwijder off forum topics en ik zeg geen xD méér anders...
Dat is dus het probleem?
iks dee iks dee!
Nee ff serieus, Zoals Webbie al zy.. Waarom krijgen we geen mail?
Waarom wordt mijn account zonder pardon weggeflikkert? (ok, geblokkerd)
Maar goed. Weej teej ef mag dus ook niet meer?
Ho even, verschil tussen een koffiehoektopic en een serieus bericht moet er zijn he..
Ja, maar als ik dan een iks dee topic open, dan wordt mijn account geblockt!
Als we het over serieus gaan hebben, kan ik nog wel een paar namen noemen die lang niet altijd serieus zijn... en (bijna) altijd offtopic zijn.
Een email zou wel handig zijn om iedereen even op de hoogte te brengen.
Bas Kreleger schreef op 23.06.2007 11:48:
Als we het over serieus gaan hebben, kan ik nog wel een paar namen noemen die lang niet altijd serieus zijn... en (bijna) altijd offtopic zijn.
Wie dan? =P
Bas Kreleger schreef op 23.06.2007 11:48:
Ik krijg een 'w' door.. wallie? Wieneke? Wes? Ja Wes...
Maar okej, ik begrijp het wel, want dit verbetert de kwaliteit van de posts+topics. Dan vind ik ook dat die wazige JARIGG!!!!! topics ook weggegooid moeten worden. Want dat gaat ook nergens over. 100 keer: "Gefeliciteerd + gefeliciflapstaat"...
Ik vind het sowieso al vrij kansloos dat je een topic aanmaakt over jezelf dat je jarig bent. Dat is gewoon een schreeuw om aandacht.
En Steffan ik kan der ook wel een paar noemen
Anyway, 'Iks Dee' en dit soort kreten zijn ook nogal... dom. Praat gewoon Nederlands, zodat mensen die niet veel computeren, msn-en etc. het ook snappen.
GaMer13 schreef op 23.06.2007 11:59:
Ik krijg een 'w' door.. wallie? Wieneke? Wes? Ja Wes...
Wes is het enige lid dat de bijzondere status uitzondering heeft verworven, daarmee heeft hij het exclusieve recht om offtopic te zijn.
Evenals Kalle!
Webmakerij schreef op 23.06.2007 12:06:
Wes is het enige lid dat de bijzondere status uitzondering heeft verworven, daarmee heeft hij het exclusieve recht om offtopic te zijn.
GaMer13 schreef op 23.06.2007 11:59:
...
Hmm, ja okej, maar 75% van de nutteloze posts komen van hem af ;).
Niek schreef op 23.06.2007 11:48:
Ja, maar als ik dan een iks dee topic open, dan wordt mijn account geblockt!
iks dee..
Waarom krijg ik hier geen antwoord op!?!?!?!
Als ik een topic open daarvoor, is het ook niet goed!?!?!?!
Luke Banning schreef op 23.06.2007 12:04:
Ik ben het er wel mee eens, het moet ondertussen ophouden.
Ik vind het sowieso al vrij kansloos dat je een topic aanmaakt over jezelf dat je jarig bent. Dat is gewoon een schreeuw om aandacht.
En Steffan ik kan der ook wel een paar noemenThomas en Robin en Vincent kan er volgens mij ook de laatste tijd wel wat van.
Anyway, 'Iks Dee' en dit soort kreten zijn ook nogal... dom. Praat gewoon Nederlands, zodat mensen die niet veel computeren, msn-en etc. het ook snappen.
En Steffan ik kan der ook wel een paar noemen
Zovaak ga ik niet oftopic.. en ik had trouwens dat topic niet aangemaakt ;-) (van mijn verjaardag..)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
Terence schreef op 23.06.2007 11:39:
bij deze,
als je een bericht quote en enkelt iks dee schrijft, krijg je hier tegenwoordig een waarschuwing voor, omdat dit onder onnutige posts valt . Overigens is PHPHulp geen kinderhoek, maar een php forum.
Oke, maar wat nou als je een ontopic (op een misschien offtopic topic), en onderaan alleen iks dee zet, wie stoort zich daar nou aan, misschien zijn er 3 mensen die zich eraan ergeren, maar what about die ander 90923898090938 leden?
wat een succes
En om v*rd*mm* een iks dee topic te openen, ben je wel helemaal lekker daarboven?
Ga lekker op CrazyPeople (dat betekent GekkeMensen) de boel volspammen. Als je je toch tot zo'n laag niveau verlaagd, ga dan ook op een laag niveau forum zitten zeg.
Gisteren op Exposure '07 ook, heb ik gezellig gekletst met andere PHPhulpers, iedereen ergert zich aan niek/die termen.
Dat is mijn visie/mening.
Edit:
Ik ontdek net nog twee forums die wel bij jouw niveau aansluiten: SpammersHeaven en De Pretflat. Ik meen serieus dat je er eens moet gaan kijken. Zal ik een account voor je aanmaken?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -