I'm back!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »
Jeroen VD

Jeroen VD

31/05/2013 10:53:18
Quote Anchor link
hallo!

velen van jullie zullen mij vast kennen, maar ben er een tijdje tussenuit geweest. nu wil ik weer wat meer gaan doen aan programmeren. en alles wat ik tot een jaar terug hier ook deed. maar ik weet zo niet wat ik wil gaan doen, ik wil een projectje doen zonder dit echt online te zetten, gewoon om het programmeren wat te maken. iemand van jullie ideeen voor zon projectje, liefst meer technisch dan design? ik heb er weer zin in!

Jeroen

PHP hulp

PHP hulp

01/12/2024 05:22:36

Jasper DS

Jasper DS

31/05/2013 10:54:54
Quote Anchor link
OOP ervaring? Framework ervaring?

Jeroen VD

Jeroen VD

31/05/2013 10:57:42
Quote Anchor link
PHP flat en klein beetje OO, jQuery, javascript, MySQL, iets nieuws leren niet erg!

Jasper DS

Jasper DS

31/05/2013 10:59:56
Quote Anchor link
Je kan om wat OOP ervaring op te doen beginnen aan een klein frameworkje dat routing, db-connectie, behandeld. Kijk dan vooral hoe de grote zoals Zend en Symfony het doen, dat zal je later helpen bij het onder de knie krijgen van zo'n groot framework.

Jeroen VD

Jeroen VD

31/05/2013 11:02:08
Quote Anchor link
wat ik bedoel is meer in de zin van een op zichzelf staande applicatie ipv een framework..... gewoon een projectje waar mooi resultaat in te zien is en ik mijn ei kwijt kan

iemand leuke ideen?

Jasper DS

Jasper DS

31/05/2013 11:06:19
Quote Anchor link
Je kan nadien op dat framework een applicatie bouwen? zo heb ik op mijn mini-frameworkje een webshop gebouwd en leer ik momenteel Symfony. Door het schrijven van mijn framework heb ik dikwijls in de broncode van symfony gezeten waardoor het nu makkelijker te begrijpen is.

Wouter J

Wouter J

31/05/2013 14:38:18
Quote Anchor link
Jeeh, welkom! (ik verwacht natuurlijk wel weer in korte tijd een toename in tutorials in de scriptlib :p)

Ik zou zelf ook geen eigen framework beginnen.

Wat je kan doen:
- Heb je wat ervaring met Regulair Expressions? Dan zou ik eens kijken naar het schrijven van een parser en een eigen taal ofzo, daar heb ik erg veel van geleerd.
- Verzin een bedrijf en ga daar iets moois voor maken. Ik ben nu voor een Symfony2 tutorial serie een applicatie aan het schrijven voor een autodealer.
- Stel jezelf een doel. Ik ben bijv. al een jaar, heel af en toe, bezig met het maken van een vPReg library, verticaal matchen dus.
- Wat denk je van NodeJS leren? Erg interessant en dan kun je aan de slag met mooie libraries.
- Meehelpen met open-source projecten is ook erg goed, een van de beste keuzes in mijn leven :)

En mocht je nog wat nieuws willen leren raad ik je aan te kijken naar Ruby (volledig OO) of Haskell (volledig functioneel). Beide talen geef je weer een totaal nieuwe kijk op het programmeren.

Jeroen VD

Jeroen VD

31/05/2013 21:18:28
Quote Anchor link
Haha Wouter tuurlijk gaan de tutorials weer rollen! Ik zit te denken om die te gaan schrijven in de stijl van oud-italiaanse epische poëzie.

Genoeg gelachen, leuke ideën! Zeker eens het proberen waard.

Maar wat ik eigenlijk bedoelde... Een tijdje geleden heb ik de torens van hanoï gemaakt. Dat soort leuke projectjes bedoelde ik, niet het standaard frameworkjemaken.... Ooit zelf zulke dingen gemaakt? Namelijk heel leerzaam.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.