image die jquery dialog opent class active geven
Peps from Yesterday
17/06/2010 15:45:59Hoi allen.
Ik probeer dit probleem al een aantal dagen op te lossen op verschillende manieren, hoop dat php misschien de oplossing kan bieden.
Ik heb een menu met 5 knoppen, images die verkleuren bij hover. nu wil ik
bereiken dat wanneer er op 1 van de knopppen geklikt wordt de class op "active" blijft staan.
elke link opent een (andere) jquery dialog box. dus misschien de id van de box koppelen aan de desbetreffende knop in het menu.
hier zou ik echter wel wat hulp bij kunnen gebruiken ;)
bedankt!
Ik probeer dit probleem al een aantal dagen op te lossen op verschillende manieren, hoop dat php misschien de oplossing kan bieden.
Ik heb een menu met 5 knoppen, images die verkleuren bij hover. nu wil ik
bereiken dat wanneer er op 1 van de knopppen geklikt wordt de class op "active" blijft staan.
elke link opent een (andere) jquery dialog box. dus misschien de id van de box koppelen aan de desbetreffende knop in het menu.
hier zou ik echter wel wat hulp bij kunnen gebruiken ;)
bedankt!
PHP hulp
06/11/2024 03:45:02Als er iets bij de client moet gebeuren, nadat de pagina geladen is, moet je een clientside taal gebruiken. Javascript dus. Php werkt alleen op de server.
Hoe of wat je doet weet ik niet. Maar je kunt natuurlijk gewoon addClass gebruiken als er op de link is geklikt.
Hoe of wat je doet weet ik niet. Maar je kunt natuurlijk gewoon addClass gebruiken als er op de link is geklikt.
Peps from Yesterday
17/06/2010 16:02:07haha, koning. het is gelukt! dat was wat ik bedoelde ja! was deze pagina nog niet eerder tegen gekomen.
bedankt!
bedankt!
Je kunt ook gewoon een attribute toevoegen, of de html aanpassen, of, of, of. Dus was je überhaupt wel iets op http://docs.jquery.com tegengekomen?
Peps from Yesterday
18/06/2010 17:14:44jazeker. was al 3 dagen aan het zoeken. alleen ligt mijn niveau waarschijnlijk wat lager dan jij verwacht ;)