imgmonster

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

28/04/2009 09:07:00
Quote Anchor link
ik vind de naam en jullie logo goed.
het idee is idd ook goed.
alleen hoe wil je dit gaan monitoren?
zo als tjvb ook al aan geeft?

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 21:14:44

28/04/2009 09:13:00
Quote Anchor link
ga eens naar http://www.imgmonster.com/index.php?error=This%20website%20sucks
dat moet toch ook niet kunnen?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/04/2009 09:23:00
Quote Anchor link
martin schreef op 28.04.2009 09:13:
ga eens naar http://www.imgmonster.com/index.php?error=This%20website%20sucks
dat moet toch ook niet kunnen?

ik zeg even een in_array('error','toegestane_errors') er overheen.

verder vind ik het een topsite

Raymond ---

Raymond ---

28/04/2009 09:47:00
Quote Anchor link
Mooie site, lekker snel!
Maar die error moet je inderdaad wel even wat aan doen, want op dit soort dingen zit je niet te wachten:
klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond ---

Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 10:08:00
Quote Anchor link
@ Ramond

lol!

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

28/04/2009 11:05:00
Quote Anchor link
Leon Kunst schreef op 28.04.2009 10:08:
@ Ramond

lol!

lol
niet lollig
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door RvW Of toch niet

Nils Kuijpers

Nils Kuijpers

28/04/2009 11:12:00
Quote Anchor link
Raymond schreef op 28.04.2009 09:47:
Mooie site, lekker snel!
Maar die error moet je inderdaad wel even wat aan doen, want op dit soort dingen zit je niet te wachten:
klik

Je hebt gelijk. Er wordt aan gewerkt.

Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 11:18:00

DARIDE

DARIDE

28/04/2009 13:29:00
Quote Anchor link
Tijdelijk even htmlentities toegepast. Een paar andere dingen moest ook verbeterd worden dus ik maak er dalijk een array van aangezien mijn collega Nils momenteel richting Amsterdam reist :)

Bedankt voor de suggesties en bug-testing tot dusver.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DARIDE

Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 13:31:00
Quote Anchor link
Quote:
aangezien mijn collega Nils momenteel richting Amsterdam rijst :)

Witte rijst?

DARIDE

DARIDE

28/04/2009 13:42:00
Quote Anchor link
Leon Kunst schreef op 28.04.2009 13:31:
Quote:
aangezien mijn collega Nils momenteel richting Amsterdam rijst :)

Witte rijst?

Bruine met sambal. Tikfout verbeterd.

Steen

steen

28/04/2009 13:43:00
Quote Anchor link
Vooral leuk dat je op deze site alle extensies kunt uploaden, php-bestanden zijn niet uitgesloten (A)

DARIDE

DARIDE

28/04/2009 13:51:00
Quote Anchor link
http://www.imgmonster.com/uploads/00ff3fd6eefdd51f4d59dafa66f92d69

Heel creatief, behalve....hoe wil je die nou laten parsen door de server? :D
Mime_check word er toevallig net opgezet. Maar bedankt voor het creatief uittesten van de website :P

maar serieus, hoe wil je dit nu laten parsen? Want alles word ge-echooed.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

28/04/2009 14:02:00
Quote Anchor link
Als de extensie .php.jpg is, ziet jouw uploadscript het als .jpg bestand, de server echter als .php bestand en voert het dus als een php bestand uit. Geen idee of MIME daar ook in trapt.

Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 14:09:00
Quote Anchor link
En denk ff om de NULL-byte... %00

DARIDE

DARIDE

28/04/2009 14:15:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 28.04.2009 14:02:
Als de extensie .php.jpg is, ziet jouw uploadscript het als .jpg bestand, de server echter als .php bestand en voert het dus als een php bestand uit. Geen idee of MIME daar ook in trapt.

Nope. Er zijn bepaalde modules geinstalleerd op de server die er voor zorgen dat dat niet kan (probeer het maar eens).

Ik heb zelf genoeg ervaring met het proberen te buggen van dit soort systemen en al mijn methodes lukken niet.

Dus als jij een php file uitgevoerd kan krijgen op imgmonster.com dan mag je me jouw adres geven want dan kom ik persoonlijk je een tosti bezorgen :P (en daarmee bedoel ik dus, dat de code niet weergegeven word maar uitgevoerd).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DARIDE

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

28/04/2009 14:47:00
Quote Anchor link
DARIDE schreef op 28.04.2009 14:15:
want dan kom ik persoonlijk je een tosti bezorgen

Is kebab ook mogelijk? Alleen daarvoor doe ik t..

DARIDE

DARIDE

28/04/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Mimetype beveiliging zit erop, ik geef je een broodje kipkebab als het je alsnog lukt een PHP te uploaden Tommy :P

Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2009 15:27:00
Quote Anchor link
Pfff, ik geef het op, tig mogelijkheden gehad, en het lukt me niet :P

Helaas, geen kebab voor mij :(

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/04/2009 11:53:00
Quote Anchor link
Ik hoor hier een uitdaging :')

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.