Implementatie iDeal in bestelformulier
Voor het opzetten van mijn website (www.creacv.nl) ben ik op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen met het implementeren van iDeal. Ik heb een account bij www.mollie.nl, en zij leveren een iDeal-API (in PHP). Deze API zou ik graag geimplementeerd hebben in een bestelformulier zoals op http://creacv.nl/creacv_drie_stappen.htm. Echter is het formulier dat nu op deze pagina staat nog niet functioneel en lukt het mij niet om iDeal te integreren.
Zelf ben ik echt een leek wat betreft de back-end van een website, en daarom weet ik ook niet of dit moeilijk is of niet. Mocht het een lastig project zijn, dan staat daar een passende vergoeding tegenover. Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
André Duijkers
Andre, ik heb je een PM gestuurd maar nog geen enkel bericht ontvangen van je!!
TargetPay kijken: daar betaal ik per iDEAL-transactie maar € 0,44 dus minder dan de helft van de € 0,99 die Mollie standaard rekent.
Met het PHP-voorbeeldscript van TargetPay heb je iDEAL snel online. Daarnaast heeft TargetPay een bundel objectgeoriënteerde PHP-klassen voor iDEAL en andere betaalsystemen (waaronder Bancontact/Mister Cash voor België en Sofort Banking voor onder andere Duitsland).
Voor iDEAL zou ik eens naar Met het PHP-voorbeeldscript van TargetPay heb je iDEAL snel online. Daarnaast heeft TargetPay een bundel objectgeoriënteerde PHP-klassen voor iDEAL en andere betaalsystemen (waaronder Bancontact/Mister Cash voor België en Sofort Banking voor onder andere Duitsland).
TargetPay daar staat echt wat anders !!
er staat 0,49 op de voorpagina
Maar .....
*: heeft u minder dan 10 transacties per dag dan geldt het oude tarief van € 0,70 per transactie. Dit wordt steeds berekend over de laatste 7 dagen.
Fijn zo'n bedrijf
Een speciaal actietarief vind je bijvoorbeeld hier:
http://internetkassa.nu/nieuws2/990-vergelijking-ideal-aanbieders.html
Gewijzigd op 06/03/2013 12:05:41 door Ward van der Put
Ok, bij zo'n soort bedrijf (ik ken ze niet hoor) verwacht je niet gelijk dat je, net als op de markt, kan onderhandelen.
Heb je, of heb je gezegd, det je een omzet krijgt van xx transacties per dag ?
(die > 10/dag)
Ik noem TargetPay niet alleen omdat ik Mollie te duur vind, maar ook omdat ik inderdaad goede ervaringen heb met TargetPay, onder andere voor mijn eigen webwinkels. Makkelijk te implementeren, deskundige helpdesk, goede uptime, geen verborgen kosten en trouw elke maandag automatisch kosteloos de betalingen bijgestort op je bankrekening.
TargetPay is, anders dan de naam doet vermoeden, gewoon een Nederlandse bedrijf en een van de weinige PSP's met een vergunning van de AFM. Je tegoeden staan tijdelijk op een derdenrekening van een stichting, dus als TargetPay ooit failliet zou gaan, zijn de ontvangen betalingen ook nog veiliggesteld.