Import probleem bij SQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rico

Rico

07/11/2006 14:41:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest. :) Ik loop al een tijd met het probleem rond dat ik een database van de ene server (extern) naar een locale server wil zetten voor offline testen. Het grote probleem is dat de online db ruim 15 mb is en mysql pakt alleen bestanden tot max 2.048KB.

Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik in 1 keer de volledige db kan overzetten?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 16:38:58

Paul K

Paul K

07/11/2006 16:23:00
Quote Anchor link
Niet inporteren. Maar alle text kopieëren (al kan je computer mischien crashen).
Maar het beste is misschien toch wel om alles apart te doen

Dion

Dion

07/11/2006 17:59:00
Quote Anchor link
paul hoe bedoel je crashen vast lopen of helemaal?

als ie crasht zal ik niet dat proberen. als ie alleen vast loopt kan je het ene pogin wagen

Paul K

Paul K

07/11/2006 18:36:00
Quote Anchor link
Sorry foutje, het kan gewoon.
Het is 50:50 dat phpMyAdmin vastloopt

Rico

Rico

07/11/2006 19:50:00
Quote Anchor link
Paul, ik heb al een paar keer geprobeert om dat te doen, maar de alles crashed dan voor 100% zekerheid.. :) Het is een bestand van ruim 15 mb alleen tekst.. :( dus het is een heel groot tekst bestand dan dat blijkbaar niet te verwerken is op die manier.

Helaas maar waar. En ik heb geen oud of traag systeem, anders had ik het me nog kunnen voorstellen dat dat het probleem was.

Toch alvast bedankt voor jullie reacties.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.