In hoevere mag dit, een soort van unibet.com

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hans -

Hans -

01/11/2012 17:07:07
Quote Anchor link
Beste phpérs,

sinds kort ben ik begonnen met een soort van unibet.com
Het gaat bij dan vooral om het voetbal.

De gebruikers kunnen voor 5 euro 1000 punten kopen en kunnen de punten in zetten op wedstrijden.
Na ongeveer een maand krijgen de 1e 3 mensen hun prijzen en begint het weer opnieuw. (globaal uitgelegd)

In hoe verre is dit toegestaan, aangezien ik met de spelkans wet zit. ( of iets dergelijks)

Mvg Jeremy

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 06:34:49

TJVB tvb

TJVB tvb

01/11/2012 17:08:42
Quote Anchor link
Je moet een vergunning hebben voor kansspelen

Als je dit echt wilt gaan uitvoeren is het verstandig om juridisch advies te zoeken. Hierbij zitten namelijk redelijk veel regels

Hans -

Hans -

01/11/2012 17:12:29
Quote Anchor link
En als ik het puur voor verkoop gebruikt?

Of zit hier een aantal gebruikers aan vast, stel voor ik doe het voor een kleine groep mensen, is het dan wel 'legaal'?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/11/2012 17:14:21
Quote Anchor link
Als het om gokken gaat moet je volgens de kansspelenwet en een vergunning vragen.

Kees Schepers

kees Schepers

01/11/2012 17:20:48
Quote Anchor link
Nou niet helemaal. Toevallig heb ik bij een bedrijf gewerkt waar zij daar ook veel mee bezig waren. Maar onder bepaalde voorwaarden kan het wel, maar dat hangt ervan af hoe groot de win kans is, om wat voor prijs het gaat en hoe moeilijk de opgave is.

Maar wat ik je echt aan kan raden, wat al eerder gezegd is, win juridisch advies in. Want je wilt er niet de mist mee in gaan. Zal wel wat kosten maar als dat je niet waard is, is je concept ook niet goed genoeg ;)

Hans -

Hans -

01/11/2012 19:00:49
Quote Anchor link
Hoe win ik juridisch advies in? aangezien ik eigenlijk nog maar een student ben, die een nieuwe website aan het maken is, en die wou opzetten of verkopen. Dus heb eigenlijk niet echt veel zin om kosten te gaan betalen om advies te winnen.

Kees Schepers

kees Schepers

01/11/2012 21:16:41
Quote Anchor link
Dan zou ik stoppen met de site en geen advies in winnen :) Want het gaat je wel wat kosten. Mocht je toch advies willen inwinnen zou ik een advocaat in dit soort wetten benaderen, maar kost je ongeveer 200 euro per uur. Ik heb toevallig onlangs nog een advocaat ingeschakeld voor advies.

Hans -

Hans -

01/11/2012 21:17:43
Quote Anchor link
En zou ik wel een website kunnen maken, en dan verkopen?

Chris PHP

Chris PHP

02/11/2012 07:40:28
Quote Anchor link
De website verkopen bedoel je?

Kees Schepers

kees Schepers

02/11/2012 08:34:38
Quote Anchor link
Verkopen kan altijd, maar als het juridisch niet mag dan denk ik niet dat je het verkocht krijgt :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.