Include ()

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/01/2011 12:38:29
Quote Anchor link
Hallo PHPhulp leden,
Ik ben net een half jaar bezig om PHP onder de knie te krijgen, ik ben al aardig ver.
Maar ik heb een probleempje met mijn Site.
Ik gebruik dit script:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
<?php session_start();

// Dit is het enige bestand dat aangepast moet woorden!
    // vul bij password tussen de " " je wachtwoord in en
    // vul bij naam tussen de " " je naam in.
    // Let op dit script kan maar 1 gebruiker hebben

$password = "naam";
    $naam = "naam";

// Hierna hoef je niets meer aan te passen.

switch($_SESSION["username"]){
        case
$naam :{
            $naam2 = 300;
        }

break;
        default:{

$naam2 = 24;
        }
    }

if(!empty($_SESSION["username"])){
        if(!empty($_SESSION["wachtwoord"])){

if($naam2 >= 200){

switch($_SESSION["wachtwoord"]){
                    case
$password : {
                        echo("<h2> Welkom je hebt toegang tot deze pagina! <a href='loguit.php'>Uitloggen</a></h2>");

}

break;
                    default:{

session_unset(); session_destroy();
                        echo("<h2> Uw loginnaam/wachtwoord is fout, <a href='login.php'>ga terug.</a></h2>");
                    }

}
            }

else{
                echo("<h2> Uw loginnaam/wachtwoord is fout, <a href='login.php'>ga terug.</a></h2>");
            }
        }

else{
            echo("<h2> Wachtwoord vereist, <a href='login.php'>ga terug</a></h2>");
        }
    }

elseif(!empty($_SESSION["wachtwoord"])){
        echo("<h2> Login vereist, <a href='login.php'>ga terug</a></h2>");
    }

elseif(!empty($_SESSION["oke"])){
        echo("<h2> Login en wachtwoord vereist, <a href='login.php'>ga terug</a></h2>");

}

else{

echo("<h2> U moet inloggen voor deze pagina! <a href='login.php'>Login</a></h2>");

}

?>

Maar ik wil er een php include in doen, maar dat lukt niet.
Ik hebt net zelf een php include in mijn Site gedaan.
Maar ik krijg in het sript hierboven geen include.
Kan iemand mijn helpen.

MvG,
Stan van Langen

PHP hulp

PHP hulp

03/12/2024 18:11:07

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 12:40:12
Quote Anchor link
Ik zie ook nergens include staan in het script??

Hier staat alles wat je moet weten: include

EDIT: Zou je misschien een betere topictitel kunnen kiezen en groeten doen we hier niet ;)
Gewijzigd op 16/01/2011 12:41:50 door Bram Boos

16/01/2011 12:43:42
Quote Anchor link
Nee, ik zouw graag een php include er in willen doen.
En topictitel, het gaat over een include() dus.

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 12:56:26
Quote Anchor link
Maak een bestandje aan. En doe dan
Code (php)
1
<?php include '/map/van/het/bestand/bestand.php'; ?>

Topictitel geeft niet aan wat voor probleem je hebt. Je geeft alleen aan dat het over include gaat. Maak er bijvoorbeeld van: "Hoe werkt include()?"

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 19:25:50
Quote Anchor link
Om heel eerlijk te zijn is jouw script nogal gaar. Apart dat niemand daar over begint, maar goed.

Waarom die 24 en 300?

Als ik je een tip mag geven:
Zoals de opbouw nu is raak je op een gegeven moment de draad kwijt. Je gooit nu een if/else in een if/else in een if/else etc. Dat is niet zo netjes.

Wat je beter kunt doen is het volgende:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
$error
= false;

if(empty($naam)) {
 echo 'Je dient een naam in te vullen.';
 $error = true;
}

if(empty($wachtwoord)) {
 echo 'Je dient een wachtwoord in te vullen.';
 $error = true;
}

if(!$error){
 echo 'Je bent ingelogd.';
}

?>

En als je het helemaal netjes wilt doen gebruik je natuurlijk exceptions voor het 'gooien' van foutmeldingen.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
if(empty($wachtwoord)){
 throw new Exception('Dit is een errormelding.');
 $error = true;
}

?>
Gewijzigd op 16/01/2011 19:29:12 door The Ultimate

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 20:37:04
Quote Anchor link
The Ultimate op 16/01/2011 19:25:50:
Om heel eerlijk te zijn is jouw script nogal gaar. Apart dat niemand daar over begint, maar goed.

Hij vraagt toch hoe include werkt? Niet of zijn script goed is...

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 20:38:49
Quote Anchor link
Oh, dus? Dan mag ik niet helpen? Het is toch niet zo dat ik alleen maar zeg dat zijn script niet goed is? Ik geef toch ook meteen bruikbare toelichting? Dit is toch PHPhulp?

Gezeik. Nu zelfs al van de mods. Dit gaat me echt een beetje te ver.

Vraag me af of ik hier nog wel wil komen...
Gewijzigd op 16/01/2011 20:41:26 door The Ultimate

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 20:57:41
Quote Anchor link
The Ultimate op 16/01/2011 20:38:49:
Oh, dus? Dan mag ik niet helpen? Het is toch niet zo dat ik alleen maar zeg dat zijn script niet goed is? Ik geef toch ook meteen bruikbare toelichting? Dit is toch PHPhulp?

Gezeik. Nu zelfs al van de mods. Dit gaat me echt een beetje te ver.

Vraag me af of ik hier nog wel wil komen...

Als je dit gezeik vind? Tuurlijk niet maar het hoeft niet meteen apart te zijn dat niemand reageert.

Verder ben ik alleen nieuws mod en af en toe eens wat dingetjes tussendoor dus ik heb niks met het forum te maken.

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 21:04:24
Quote Anchor link
Bram Boos op 16/01/2011 20:57:41:
Als je dit gezeik vind? Tuurlijk niet maar het hoeft niet meteen apart te zijn dat niemand reageert.
Mag ik daar zelf een andere mening over hebben? Dank u! Ik neem aan dat mensen hier scripts/vragen posten om er iets van te leren? Nou, dan wijs ik meteen op een betere structuur. De TS is niet verplicht er iets mee te doen hoor!?

Verder ben ik alleen nieuws mod en af en toe eens wat dingetjes tussendoor dus ik heb niks met het forum te maken.
Schoenmaker blijf bij uw leest zou ik zeggen.

Wees maar een beetje zuinig op de trouwe bezoekers die de website van waardevolle input voorzien. Na de grote update van de website lijkt het hier toch al af en toe op een spookstad. Zou zonde zijn om straks ook het laatste beetje trouwe gebruikers weg te jagen.
Gewijzigd op 16/01/2011 21:05:18 door The Ultimate

16/01/2011 21:12:03
Quote Anchor link
Inderdaad maakt dit script niet echt goed gebruik van een switch statement. Je zou dit in principe gewoon met één if kunnen oplossen. Sowieso toon je ook nooit of het password of de username of beide verkeerd is, die gegevens kunnen misbruikt worden.

Roel -

Roel -

16/01/2011 21:14:41
Quote Anchor link
Karl Karl op 16/01/2011 21:12:03:
Inderdaad maakt dit script niet echt goed gebruik van een switch statement. Je zou dit in principe gewoon met één if kunnen oplossen. Sowieso toon je ook nooit of het password of de username of beide verkeerd is, die gegevens kunnen misbruikt worden.

Wat bedoel je met dat laatste?

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 21:15:12
Quote Anchor link
Beter dan de huidige switch zou zijn:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if($_SESSION["username"] == $naam){
 $naam2 = 300;
}
else {
 $naam2 = 24;
}

?>

Inderdaad maakt dit script niet echt goed gebruik van een switch statement.
Vind jij de eindeloze if/else structuur wel ok dan? Kan me niet voorstellen! ;-)

Bram Boos

Bram Boos

16/01/2011 21:17:30
Quote Anchor link
The Ultimate op 16/01/2011 21:04:24:

Dan mag ik nog wel zeggen wat ik vindt ondanks dat ik geen forum mod ben...

16/01/2011 21:20:17
Quote Anchor link
Roel van de Water op 16/01/2011 21:14:41:

Wat bedoel je met dat laatste?

Als jij specifiek toont wat er mis is gegaan bij het inloggen geef je waardevolle informatie aan een hacker. Hij krijgt een gebruikersnaam in handen en hij kan op password brute-forcen.

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 21:22:28
Quote Anchor link
Bram Boos op 16/01/2011 21:17:30:
The Ultimate op 16/01/2011 21:04:24:

Dan mag ik nog wel zeggen wat ik vindt ondanks dat ik geen forum mod ben...
Ga je mij nu verwijten dat IK zeg dat jij jouw mening niet mag geven? Goh, typisch.... Geloof namelijk dat JIJ dat net bij mij deed!?

Ik zeg trouwens ook helemaal niet dat je niet mag zeggen wat je denkt. Ik zeg alleen dat je uit moet kijken dat je niet het laatste beetje bruikbare gebruikers (en overigens al gebruiker sinds jaar-en-dag) wegjaagt. Het gaat al niet zo tof met phphulp de laatste maanden... Wat jij daar vervolgens mee doet moet je lekker zelf weten.

EDIT:
Laten we dit topic maar niet verder vervuilen. Verdere berichten aangaande kun je mij via PM toesturen. Ik stel voor dat we er nu over ophouden.
Gewijzigd op 16/01/2011 21:24:31 door The Ultimate

Roel -

Roel -

16/01/2011 21:23:05
Quote Anchor link
Dat heeft voor mijn webgame niet echt nut denk ik. Iedereen heeft z'n gebruikersnaam.
Als ik dan een melding geef dat het wachtwoord niet klopt ben je nog niet verder, want je weet de gebruikersnaam sowieso al :)

16/01/2011 21:31:21
Quote Anchor link
Roel van de Water op 16/01/2011 21:23:05:
Dat heeft voor mijn webgame niet echt nut denk ik. Iedereen heeft z'n gebruikersnaam.
Als ik dan een melding geef dat het wachtwoord niet klopt ben je nog niet verder, want je weet de gebruikersnaam sowieso al :)

Dat wachtwoord kan je dus brute-forcen....

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 21:36:21
Quote Anchor link
Lees dit maar even, dan zul je zien dat een wachtwoord van 6 tekens (36 karakters) al binnen 726 seconden (= 12 minuten) te kraken is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brute_force
Gewijzigd op 16/01/2011 21:39:22 door The Ultimate

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/01/2011 22:09:35
Quote Anchor link
Totdat je een salt gebruikt.. Dan is je pass een stuk langer....

The Ultimate

The Ultimate

16/01/2011 22:16:39
Quote Anchor link
- Aar - op 16/01/2011 22:09:35:
Gewoon md5 hash. Dan maakt een salt volgens mij geen verschil meer...

Correct me if I'm wrong...

16/01/2011 22:44:46
Quote Anchor link
The Ultimate op 16/01/2011 22:16:39:
- Aar - op 16/01/2011 22:09:35:
Gewoon md5 hash. Dan maakt een salt volgens mij geen verschil meer...

Correct me if I'm wrong...

Inderdaad, de salt is ervoor dat als je database gehackt wordt dat het password niet uit de hash kan worden gehaald.
Zoals wikipedia dus zegt:
Salt (cryptography):
(...)
For best security, the salt value is kept secret. To determine a password from a stolen hash, an attacker cannot simply try common passwords (such as English language words or names). Rather, they must calculate the hashes of random characters (at least for the portion of the input they know is the salt), which is much slower.
(...)

http://en.wikipedia.org/wiki/Salt_(cryptography)

Als iemand het password invult is de salt nog niet van toepassing en sowieso blijft dat een statische waarde.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.