include flash kom weer in root terecht
Dennis van Dijk
07/12/2009 18:25:00Hallo,
Ik probeer al enige tijd een ge-include php pagina waar een flash object in zit te laten werken, maar omdat de index pagina niet in dezelfde folder staat als de ge-include php pagina werken de flash koppelingen niet meer.
Mijn opzet beschreven:
index.php (root)
include 'subfolder/índex.php';
subfolder/test.php (in subfolder)
flash /swf object waarvan de bestandsdelen ook in de subfolder staan.
Open ik index.php (root) dan include hij netjes test.php maar dan werkt het flash object niet meer, omdat die dan zijn bestandsdelen probeert te halen uit de root (zie ik in log apache).
Omdat ik meerdere subfolders aan ga maken is het verplaatsen van de bestandsdelen naar de root geen optie, deze zullen immers per subfolder afwijken.
Iemand een ideetje hoe ik dit op kan lossen??
Ik probeerde al iets met $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] = maar dat werkte niet.
Groet,
Dennis
Ik probeer al enige tijd een ge-include php pagina waar een flash object in zit te laten werken, maar omdat de index pagina niet in dezelfde folder staat als de ge-include php pagina werken de flash koppelingen niet meer.
Mijn opzet beschreven:
index.php (root)
include 'subfolder/índex.php';
subfolder/test.php (in subfolder)
flash /swf object waarvan de bestandsdelen ook in de subfolder staan.
Open ik index.php (root) dan include hij netjes test.php maar dan werkt het flash object niet meer, omdat die dan zijn bestandsdelen probeert te halen uit de root (zie ik in log apache).
Omdat ik meerdere subfolders aan ga maken is het verplaatsen van de bestandsdelen naar de root geen optie, deze zullen immers per subfolder afwijken.
Iemand een ideetje hoe ik dit op kan lossen??
Ik probeerde al iets met $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] = maar dat werkte niet.
Groet,
Dennis
PHP hulp
05/11/2024 22:18:08- SanThe -
07/12/2009 18:48:00Dennis van Dijk
07/12/2009 19:14:00Ik kan het path opgeven voor de swf file, maar die file die gaat dan weer wat open in de default root, terwijl swf en zijn betsanden in de subfolder staan.
Openik het uit de subfolder d.m.v. test.php werkt het gewoon, maar include ik de test.php niet meer.
Openik het uit de subfolder d.m.v. test.php werkt het gewoon, maar include ik de test.php niet meer.