includen, werkt niet !
werkt ook niet. Als ik de gehele pagina met een script opsla als php, en hem dan open werkt ie wel op internet.. Maar ik wil gewoon een html pagina houden, met bijvoorbeeld een php counter in een bepaalde cel. Het bovenstaande probleem heb ik niet, als ik een php pagina instel als startpagina in een in line frame op een html pagina. Maar wat doe ik verkeerd....
Hoi allemaal, ff een vraagje van een onervaren php starter... Ik probeer het keer op keer, maar het lukt gewoon niet. Simpel een php bestand in een html pagina tonen.. (zoals een counter), de functie include werkt niet, en de tag Dat kan ook niet...je moet een .php bestand in een .php bestand includen
je moet de pagina met HTML als: naam.php noemen en de counter dan includen ... dus;
dit in naam.php:
<html>
<head><title>bla</title</head>
<body>
....
...
</body>
</html>
idd, gebruik je php...zet dan alles in php bestanden, html werkt wel in een *.php bestand, maar andersom niet :S
Is mijn manier van het "I frame" gebeuren ook te gebruiken? Want het werkt wel zo... Of moet ik de i frames vergeten ? Plz help me, me myself and the "onervaren" PHP'er.. n(-:
Je kan best iframes gebruiken.. als je gwoon alle bestanden de extensie .php geeft dan kun je 'include' overal gebruiken..
Maar ondhout voor in het vervolg; alles als *.php opslaan.
Gewoon alles *.php noemen ook al is het een HTML-bestand. Dan kan het haast niet fout gaan volgens mij ;-)
Waarom zegt iedereen hetzelfde?? Een keer is toch genoeg
Quote:
Waarom zegt iedereen hetzelfde?? Een keer is toch genoeg
dan lijkt het net of iedereen slim is :)
Gewijzigd op 23/10/2003 17:18:00 door Web Smile
Gewijzigd op 23/10/2003 17:15:00 door Bo az
hmm.. waaorm zegt iedereen hetzelfde?
dit is humor het begint met een vraag en het eindigt met hmmm...ja waarom zegt iedereen hetzelfde?
En het is niet grappig om een ruim 3 jaar oud toppic omhoog te schoppen.