Includes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 12:50:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb een vraagje over een include scriptje.

Ik heb het volgende script

$toegestaan=array("menu","nieuws", "home");
if (isset($_GET['l'])){
$l=strtolower($_GET['l']);
}
if (in_array($l, $toegestaan)){
include("layout/".$l.".php");
}
else{
include("layout/nieuwsl.php");
}

Nu wil ik echter dat als bijvoorbeeld l=nieuws er meerdere pagina geinclude ik zat dan te denken dat hij de volgende pagina's dan include nieuws, nieuws1, nieuws2 enz....

Alvast bedankt!!

PHP hulp

PHP hulp

14/11/2024 18:54:51

- wes  -

- wes -

15/05/2006 13:09:00
Quote Anchor link
ik zie je vraagje nergens? koffieeeee!

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 13:13:00
Quote Anchor link
|Dat is een hele goeie hierbij mijn vraag dan:

Nu wil ik echter dat als bijvoorbeeld l=nieuws er meerdere pagina geinclude worden op verschillende plekken in de pagina ik zat dan te denken dat hij de volgende pagina's dan include nieuws, nieuws1, nieuws2 enz....

Nu is mij vraag hoe zorg ik ervoor dat ik dit script meerdere keren op de pagina kan zetten en per include die hij moet doen een getal kan toevoegen dus nieuws1 of nieuws2 enz...
Alvast bedankt!!

Bart van der veen

bart van der veen

15/05/2006 13:39:00
Quote Anchor link
ik heb een regenvraag: wat is het verschil tussen nieuws en nieuws1 en nieuws2? dat bovenste is je navigatie-structuur dat is duidelijk, maar is nieuws1 dan subnavigatie of iets anders?

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Ik heb 1 layout gemaakt en nu wil ik daarin alle content laden. Elk onderdeel heeft verschillende teksten die op verschillende plekken in de pagina moet worden geinclude. Het moet allemaal makkelijk aan te passen zijn de website krijgt ongeveer 40 pagina's

Het menu linkt dan dus naar index.php?l=nieuws

dan moet er in div 1 nieuws1.php geladen worden in div 2 nieuws2.php in div 3 nieuws3.php

ik bedenk nu dat het natuurlijk ook mogelijk is een variable te maken dan zet ik in de div1 $1 in div 2 $2 enz.. en dan zet ik in nieuws.php

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$1 = bla die bla die bla bla bla;
$2 = bla andere die bla bla bla;
?>

is dat een goede manier?? of weten jullie iets anders hoe ik makkelijk verschillende teksten kan includen..

Leo

Leo

15/05/2006 13:58:00
Quote Anchor link
die gebruiken lijkt me niet slim...

Maar waarom haal je die info dan niet uit de database, die kan je dan makkelijk ergens laten plaatsen op je pagina, en daar komt geen include bij te pas!

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:04:00
Quote Anchor link
ik heb nog niet zoveel ervaring met php ik bouwde websites altijd in html en css en probeer nu meer met php te doen om het aanpassen te vermakkelijke. Ik include eerst altijd de header, footer enzo maar dan heb je alsnog 40 paginas met overal toch wel iets van de layout erin.

Het lijkt me wel interesant alles in een database te zetten er zou dan ook pagina gebouwt kunnen worden waarmee ik/of de klant de teksten online kan aanpassen.. heb j hier goede tutorials voor?

Leo

Leo

15/05/2006 14:10:00
Quote Anchor link
Op de site staan genoeg scripts/tuts, zoek maar eens op cms, database, content etc.

Als je een site hebt waar jij voor een pagina alleen maar content op een plek nodig hebt word het makkelijk, maar als je afbeelding galeriën etc. en video's moet hebben op een site is het ingewikkelder.

Ik zal toch wel even kijken voor je ;) suc6

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:18:00
Quote Anchor link
elke pagina heeft 1 hoofdfoto, 2 content vlakken, een vlak met het laatste nieuws en soms staat er op de plek van het laatste nieuws een sub menu. somige paginas hebben ook nog een extra menu met downloads. in de content vlakken moeten ook foto's kunnen komen.

Leo

Leo

15/05/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Kijk deze maar eens goed door:

www.webgenz.com/Webgenz%20CMS%20Tutorial%201.0.pdf (weet niet of die goed is, ik kon het niet lezen door Adobe Elements Pro)

En zoek anders op http://www.phpfreaks.nl

Op de site zelf kon ik niets vinden, misschien dat arjan een leuk script heeft?

Leo

Leo

15/05/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Download links --> uit de database pompen
Download naam --> uit database pompen

Nieuws --> uit database pompen

Content --> uit database pompen

Foto's --> uit database pompen

en de rest kan je eigenlijk standaard laten zoals header en footer etc.

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:24:00
Quote Anchor link
het wordt wel een ingewikkeld geheel ik bezit nu niet genoeg kennis om dit even in elkaar te zetten het project wordt zo wel erg groot en de site MOET eind mei online anders heb ik een claim aan me broek...

Leo

Leo

15/05/2006 14:25:00
Quote Anchor link
zeg dan eens hoeveel pagina's je precies hebt, en heb je een screen van de pagina?

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:32:00
Quote Anchor link
het gaat om 40 paginas misschien 1 meer of minder die klant komt met steeds meer pagina's maarja er staat al een opzet online ik stuur je de url via een prive bericht zodat mijn domein niet op dit forum komt dit is me al eens overkomen en dit zorgde ervoor dat als je op mijn naam zocht in google er een forum boven kwam!

Leo

Leo

15/05/2006 14:40:00
Quote Anchor link
Heb ik ook, ik vind mijn eigen domein niet via google, maar wel als 4e rank bij http://www.phphulp.nl/forum/ dat topic van mij waar mijn link naar mijn site in staat :P

Best grappig ^^ (ik heb nog niets aan search enignes gedaan)

Leo

Leo

15/05/2006 14:44:00
Quote Anchor link
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(

Killerpuppy

Killerpuppy

15/05/2006 14:44:00
Quote Anchor link
zoeken op je e-mail adres levert soms ook enge dingen op

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:50:00
Quote Anchor link
ja naja bij mij gelukkig niet ;-) maar back to topic... heb je me bericht gehad?

Leo

Leo

15/05/2006 14:53:00
Quote Anchor link
2x zelfs ;) leeft vorige post

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 15:04:00
Quote Anchor link
Leo:
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(

De opzet klopt uiteraard nog niet. Bij 4 pagina's komt het laatste nieuws ernaast bij de rest word er op die plek een bij het onderdeel passend menu zichtbaar. Ik zou trouwens natuurlijk een nieuwsscript om kunnen bouwen. Dit gaat denk ik wel veel tijd kosten. De content is inderdaad wel makkelijk uit de database te laden hier komen trouwens nog wel afbeeldingen in.

Leo

Leo

15/05/2006 15:28:00
Quote Anchor link
afbeeldingen kunnen ook makkelijk, gewoon een klein ubb stukje erbij gooien voor de img tags ;)

(ben zelf ook druk bezig om images goed te krijgen doormiddel van ubb)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.