Includes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 12:50:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik heb een vraagje over een include scriptje.

Ik heb het volgende script

$toegestaan=array("menu","nieuws", "home");
if (isset($_GET['l'])){
$l=strtolower($_GET['l']);
}
if (in_array($l, $toegestaan)){
include("layout/".$l.".php");
}
else{
include("layout/nieuwsl.php");
}

Nu wil ik echter dat als bijvoorbeeld l=nieuws er meerdere pagina geinclude ik zat dan te denken dat hij de volgende pagina's dan include nieuws, nieuws1, nieuws2 enz....

Alvast bedankt!!

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 03:04:40

- wes  -

- wes -

15/05/2006 13:09:00
Quote Anchor link
ik zie je vraagje nergens? koffieeeee!

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 13:13:00
Quote Anchor link
|Dat is een hele goeie hierbij mijn vraag dan:

Nu wil ik echter dat als bijvoorbeeld l=nieuws er meerdere pagina geinclude worden op verschillende plekken in de pagina ik zat dan te denken dat hij de volgende pagina's dan include nieuws, nieuws1, nieuws2 enz....

Nu is mij vraag hoe zorg ik ervoor dat ik dit script meerdere keren op de pagina kan zetten en per include die hij moet doen een getal kan toevoegen dus nieuws1 of nieuws2 enz...
Alvast bedankt!!

Bart van der veen

bart van der veen

15/05/2006 13:39:00
Quote Anchor link
ik heb een regenvraag: wat is het verschil tussen nieuws en nieuws1 en nieuws2? dat bovenste is je navigatie-structuur dat is duidelijk, maar is nieuws1 dan subnavigatie of iets anders?

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Ik heb 1 layout gemaakt en nu wil ik daarin alle content laden. Elk onderdeel heeft verschillende teksten die op verschillende plekken in de pagina moet worden geinclude. Het moet allemaal makkelijk aan te passen zijn de website krijgt ongeveer 40 pagina's

Het menu linkt dan dus naar index.php?l=nieuws

dan moet er in div 1 nieuws1.php geladen worden in div 2 nieuws2.php in div 3 nieuws3.php

ik bedenk nu dat het natuurlijk ook mogelijk is een variable te maken dan zet ik in de div1 $1 in div 2 $2 enz.. en dan zet ik in nieuws.php

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$1 = bla die bla die bla bla bla;
$2 = bla andere die bla bla bla;
?>

is dat een goede manier?? of weten jullie iets anders hoe ik makkelijk verschillende teksten kan includen..

Leo

Leo

15/05/2006 13:58:00
Quote Anchor link
die gebruiken lijkt me niet slim...

Maar waarom haal je die info dan niet uit de database, die kan je dan makkelijk ergens laten plaatsen op je pagina, en daar komt geen include bij te pas!

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:04:00
Quote Anchor link
ik heb nog niet zoveel ervaring met php ik bouwde websites altijd in html en css en probeer nu meer met php te doen om het aanpassen te vermakkelijke. Ik include eerst altijd de header, footer enzo maar dan heb je alsnog 40 paginas met overal toch wel iets van de layout erin.

Het lijkt me wel interesant alles in een database te zetten er zou dan ook pagina gebouwt kunnen worden waarmee ik/of de klant de teksten online kan aanpassen.. heb j hier goede tutorials voor?

Leo

Leo

15/05/2006 14:10:00
Quote Anchor link
Op de site staan genoeg scripts/tuts, zoek maar eens op cms, database, content etc.

Als je een site hebt waar jij voor een pagina alleen maar content op een plek nodig hebt word het makkelijk, maar als je afbeelding galeriën etc. en video's moet hebben op een site is het ingewikkelder.

Ik zal toch wel even kijken voor je ;) suc6

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:18:00
Quote Anchor link
elke pagina heeft 1 hoofdfoto, 2 content vlakken, een vlak met het laatste nieuws en soms staat er op de plek van het laatste nieuws een sub menu. somige paginas hebben ook nog een extra menu met downloads. in de content vlakken moeten ook foto's kunnen komen.

Leo

Leo

15/05/2006 14:18:00
Quote Anchor link
Kijk deze maar eens goed door:

www.webgenz.com/Webgenz%20CMS%20Tutorial%201.0.pdf (weet niet of die goed is, ik kon het niet lezen door Adobe Elements Pro)

En zoek anders op http://www.phpfreaks.nl

Op de site zelf kon ik niets vinden, misschien dat arjan een leuk script heeft?

Leo

Leo

15/05/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Download links --> uit de database pompen
Download naam --> uit database pompen

Nieuws --> uit database pompen

Content --> uit database pompen

Foto's --> uit database pompen

en de rest kan je eigenlijk standaard laten zoals header en footer etc.

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:24:00
Quote Anchor link
het wordt wel een ingewikkeld geheel ik bezit nu niet genoeg kennis om dit even in elkaar te zetten het project wordt zo wel erg groot en de site MOET eind mei online anders heb ik een claim aan me broek...

Leo

Leo

15/05/2006 14:25:00
Quote Anchor link
zeg dan eens hoeveel pagina's je precies hebt, en heb je een screen van de pagina?

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:32:00
Quote Anchor link
het gaat om 40 paginas misschien 1 meer of minder die klant komt met steeds meer pagina's maarja er staat al een opzet online ik stuur je de url via een prive bericht zodat mijn domein niet op dit forum komt dit is me al eens overkomen en dit zorgde ervoor dat als je op mijn naam zocht in google er een forum boven kwam!

Leo

Leo

15/05/2006 14:40:00
Quote Anchor link
Heb ik ook, ik vind mijn eigen domein niet via google, maar wel als 4e rank bij http://www.phphulp.nl/forum/ dat topic van mij waar mijn link naar mijn site in staat :P

Best grappig ^^ (ik heb nog niets aan search enignes gedaan)

Leo

Leo

15/05/2006 14:44:00
Quote Anchor link
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(

Killerpuppy

Killerpuppy

15/05/2006 14:44:00
Quote Anchor link
zoeken op je e-mail adres levert soms ook enge dingen op

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 14:50:00
Quote Anchor link
ja naja bij mij gelukkig niet ;-) maar back to topic... heb je me bericht gehad?

Leo

Leo

15/05/2006 14:53:00
Quote Anchor link
2x zelfs ;) leeft vorige post

Crazyme

Crazyme

15/05/2006 15:04:00
Quote Anchor link
Leo:
Klopt het dat bij sommige pagina's het laatste nieuws niet word weergeven? en dat elke pagina hetzelfde blijft :/

Iig dat welkom kan je makkelijk uit de database halen, alleen ik kan er geen script voor vinden en zelf kan ik het niet 123 typen, dus je zal toch moeten wachten of anderen iets beters weten :(

De opzet klopt uiteraard nog niet. Bij 4 pagina's komt het laatste nieuws ernaast bij de rest word er op die plek een bij het onderdeel passend menu zichtbaar. Ik zou trouwens natuurlijk een nieuwsscript om kunnen bouwen. Dit gaat denk ik wel veel tijd kosten. De content is inderdaad wel makkelijk uit de database te laden hier komen trouwens nog wel afbeeldingen in.

Leo

Leo

15/05/2006 15:28:00
Quote Anchor link
afbeeldingen kunnen ook makkelijk, gewoon een klein ubb stukje erbij gooien voor de img tags ;)

(ben zelf ook druk bezig om images goed te krijgen doormiddel van ubb)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.