index.php?action=...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »
Steven Prins

Steven Prins

25/02/2007 14:30:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou graag index.php?action=... in me url hebben. Kan ik dan .$action. dat wat ik in de url heb gezet, daar komt, bijvoorbeeld mij .css. Dat ik bijvoorbeeld kan switchen tussen mijn layouts.

Steve

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 13:18:03

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2007 14:33:00
Quote Anchor link
'action' is in jouw geval een zogenaamde GET variabele en die kun je met $_GET ophalen. Je kunt dus prima de naam van je css bestand in de url zetten en zo een ander document includen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo $_GET['action'];
?>

Als je dit op de plaats zet waar de link naar je css bestand moet komen en je in de url die link meegeeft, zal dat bestand gewoon geladen worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit

GaMer B

GaMer B

25/02/2007 14:33:00
Quote Anchor link
Steve schreef op 25.02.2007 14:30:
Hallo,

Ik zou graag index.php?action=... in me url hebben. Kan ik dan .$action. dat wat ik in de url heb gezet, daar komt, bijvoorbeeld mij .css. Dat ik bijvoorbeeld kan switchen tussen mijn layouts.

Steve

Even vertalen, lol.

Ik zou graag het ?id=... idee in mijn url willen hebben. Kan ik dan bijvoorbeeld $action (wat ik in de url heb gezet) bijvoorbeeld icm css gebruiken om tussen layouts te switchen?

(leest makkelijker zo)

En dan zou je $_GET['action'] functie kunnen gebruiken
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B

Steven Prins

Steven Prins

25/02/2007 14:38:00
Quote Anchor link
@Blance, bedankt, ik ga het uitproberen!
@GaMer13, mijn sterkste vak is niet uitleggen, maar je snapt het;-)

Het werkt niet, er word geen .css gelezen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Prins

Steven Prins

Steven Prins

26/02/2007 17:07:00
Quote Anchor link
bump

Joren de Wit

Joren de Wit

26/02/2007 17:09:00
Quote Anchor link
Hoe heb je je script nu dan?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

26/02/2007 17:24:00
Quote Anchor link
Url:
index.php?css=blue

Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<html>
<head>
<title>Titel</title>

<link rel='stylesheet' href='styles/<?php if(isset($_GET['css'])) { echo $_GET['css'].".css"; }else{ echo "basic.css"; } ?>' />
</head>
// etc.

Simpel toch?

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

26/02/2007 17:33:00
Quote Anchor link
Djemo schreef op 26.02.2007 17:24:
Url:
index.php?css=blue

Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<html>
<head>
<title>Titel</title>

<link rel='stylesheet' href='styles/<?php if(isset($_GET['css'])) { echo $_GET['css'].".css"; }else{ echo "basic.css"; } ?>' />
</head>
// etc.

Simpel toch?

Wacht ik roep poepkleur.css op.. O sorry die bestaat niet....

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php

if(!empty($_GET['css'])) {

if(file_exists($_GET['css'].'.css')) {

$css = $_GET['css'];

}
else {

$css = 'standaard.css';

}

}

?>

Code (php)
1
<link rel="stylesheet" href="styles/<?php echo $css; ?>" />

Maar ik denk zelf dat zoiets handiger is met de instellingen van iemands profiel, sessies of cookies.. Maar ik zouw cookies liever niet gebruiken omdat die uitgeschakelt kunnen worden

GR. mebus
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Steven Prins

Steven Prins

27/02/2007 07:25:00
Quote Anchor link
Bedankt!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Prins

Steven Prins

Steven Prins

28/02/2007 08:06:00
Quote Anchor link
En wat als ik nou bij voorbeeld id?=123&abc wil hebben? Moet ik dan 2 dezelfde gets?

- -

- -

28/02/2007 08:25:00
Quote Anchor link
dan doe je:
pagina.php?id=123&css=abc

Steven Prins

Steven Prins

03/03/2007 08:17:00
Quote Anchor link
Ik wil graag een site in frame maken. Ik was van plan dat ik met de iframe in de url ?lengte=123&breedte=122. Is dat verstandig, want iedereen kant de maten van de frame veranderen en hoe moet het. Ben egt een super noob.

Alvast bedankt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.