inhoud hyperlink direct in mail tonen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marco van o

marco van o

04/02/2010 08:52:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik kreeg net de vraag welke HTML code je moet gebruiken om de inhoud van een hyperlink direct te tonen in een mailtje van outlook.

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar als iemand weet of dit mogelijk is, en hoe. Ben ik je dankbaar :D
 
PHP hulp

PHP hulp

19/09/2024 04:03:32
 
Johan Dam

Johan Dam

04/02/2010 08:56:00
Quote Anchor link
de inhoud van een hyperlink direct te tonen?

bedoel je de pagina waarnaar de link verwijst?
die kan namelijk niet direct in het mailtje geladen worden voor zover ik weet. daarvoor moet je er toch echt op klikken
 
Marco van o

marco van o

04/02/2010 09:05:00
Quote Anchor link
Ja, dat dacht ik dus ook.

Maar toen ik de vraag kreeg, begon ik toch te twijfelen.
Ook omdat er alleen een beetje tekst onder die hyperlink zit.
 
Johan Dam

Johan Dam

04/02/2010 09:13:00
Quote Anchor link
enige waar ik aan kan denken is dat het in een frame word gezet.. maar ik heb geen idee of outlook wel frames ondersteund (lijkt me niet eigenlijk)

via een link lijkt het me niet kunnen. een link is een verwijzing naar iets, meer niet.
 
Marco van o

marco van o

04/02/2010 09:22:00
Quote Anchor link
Hmm, dat ga ik is uit zoeken!
 
- Jim  -

- Jim -

04/02/2010 09:38:00
Quote Anchor link
Volgens mij kan je niet vanuit een email direct een pagina laten tonen. Dat zou een soort pop-up zijn. En die worden geblokkeerd.
 
Johan Dam

Johan Dam

04/02/2010 09:41:00
Quote Anchor link
verwacht er niet te veel van, de mogelijkheid om frames te gebruiken in een mailtje klinkt als een beveiliging risico dus dat zullen ze wel uitgeschakeld hebben
 
Marco van o

marco van o

04/02/2010 09:48:00
Quote Anchor link
Ik heb net nog een beetje verder gezocht, maar ik heb idd niks gevonden.

Jammer.. zou een stuk makkelijker zijn dan telkens op een linkje te klikken voor twee regels tekst, haha.
Ik ga toch nog heel even door zoeken, voor het geval dat.

Bedankt voor de reacties!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.