Inhoud zoeken (info aangevuld)
Ik heb een vraag over de vindbaarheid van mijn inhoud van mijn site bij google.
Als ik nou een website maak met de pagina's: about, contact, content. Waarbij de pagina's "about" en "contact" statisch zijn en de pagina "content" dynamisch zijn met behulp van php MySQL.
In de pagina content kan iemand zich dan aanmelden en een verhaaltje vertellen over bijvoorbeeld zijn opgeknapte kever of zijn hond o.i.d.. en die info wordt opgeslagen in MySQL.
Ik kan dan met gemak 10.000 items opslaan in MySQL, en de inhoud van de pagina "content" wijzigen aan de hand van het door jou opgevraagde item.
Mijn vraag is dan hoe vindbaar is deze pagina over "opgeknapte kever" bij google?
En is dit de juiste manier, of is dit helemaal verkeerd gedacht?
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
Groeten, Tom
Toevoeging op 07/10/2011 13:17:52:
Ik zie dat er niet echt gereageerd wordt op de topic, maar is er niemand die mij van info kan voorzien?
Mijn voornaamste vraag is dat ik niet weet of ik nou elke gebruikerspagina apart moet opslaan, dus dat ik uiteindelijk 10.000 pagina's heb (lijkt me een beetje veel).
Of moet ik de info altijd uit de MySQL moet halen? Dan heb ik maar 1 pagina "content" (maar dan lijkt het mij zo raar dat google in MySQL gaat zoeken).
Ik zou het fijn vinden als iemand mij kan informeren, want ik zit nu een beetje vast.
Tom
Gewijzigd op 07/10/2011 14:26:19 door Tom geen
In de titel van je index zet je:
<title>Domijnnaam: </title>
Boven aan je index zet je
config.php is natuurlijk de file waar je na je database verwijst en je database inlog. Door dit te gebruiken krijg je alles wat in $naam zet in je titel.
Dit zullen dan ook zoek termen worden voor in google.
Hoop dat ik je stukje op weg heb kunnen helpen.
Dus als ik géén link van een bepaald item op de site heb staan dan zal hij dat item ook nooit indexeren?
Het is dus noodzakelijk om een pagina toe te voegen waar gelinkt wordt naar alle 10.000 zoek resultaten. En dat je van die pagina uit je zoek resultaten gaat filteren naar jou gewenste onderwerp?