Inlcude problemen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »
Pjotr

Pjotr

25/02/2005 20:54:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal.

Ik heb een website in html, maar ben een beetje uitgespeeld met html vandaar dat ik mij in php aan het verdiepen bent.

Mijn webstie is momenteel gemaakt met frames, dit wil ik weg hebben en gebruik gaan maken van include. Alles wordt dan automatisch geladen, maar dat weten jullie denk ik al.

Ik krijg het niet voor elkaar include naast elkaar te zetten. Misschien willen jullie mij helpen.

Mijn website is te zien op www.installatietechnicus.nl

mijn probeersel met include staat op www.installatietechnicus.nl/test

Ik krijg het dus wel onder elkaar het logo en het menu, echter het menu en de kern niet.

rarara wie weet de oplossing voor mij.

Groeten,

Pjotr

PHP hulp

PHP hulp

30/11/2024 10:29:49

Ad Vertentie

Ad Vertentie

25/02/2005 21:03:00
Quote Anchor link
Hoi Pjotr,

Hetgeen werkt is niet met frames te werken maar met tables..
Zover ik weet zijn de meeste php sites met tables gemaakt.
Het werkt in het begin een beetje moeilijker, maar als je het eenmaal doorhebt kun je er veel meer mee.

Zo maak je b.v. een table aan, en include je in de tabel al je gegevens..

Pjotr

Pjotr

25/02/2005 21:06:00
Quote Anchor link
Als ik je dus begrijpt moet ik dus 1 pagina aanmaken en deze indez.php noemen. Hier de layout maken van de tabellen. In de desbetreffende cel de php code include invoegen.

Legolas

Legolas

25/02/2005 21:23:00
Quote Anchor link
overigens moet je ook maar een keer head en body tags, etc laten voorkomen, dus je include paginas moeten worden aangepast :)

Pjotr

Pjotr

25/02/2005 21:29:00
Quote Anchor link
Ik ben ff aan het oefenen voor z'n tabel te maken.

Ik wil mijn linker menu 200 pixels hebben, en het rechter gedeelte waar de banner staat 162 pixels en het tussen gedeelte variabel.

ik krijg dus iets van.

<td WIDTH="200"></td>
<td WIDTH=""></td>
<td WIDTH="162"></td>

Wat moet ik nu in de middelste invullen??

Legolas

Legolas

25/02/2005 21:53:00
Quote Anchor link
gewoon geen width (<td></td>)

Pjotr

Pjotr

26/02/2005 09:14:00
Quote Anchor link
Dank je wel,

De basis is nu klaar ik ga weer lekker verder prutsen aan de rest.

Pjotr

Pjotr

26/02/2005 10:27:00
Quote Anchor link
Ik heb nu de basis layout met tabellen gemaakt. Nu heb ik links een menu gemaakt, hoe krijg ik het nu voor elkaar wanneer ik een link wil volgen het in de middelste cel wil zien.

26/02/2005 12:44:00
Quote Anchor link
!! Tabel pas op !!
-----------------------------
Maak gebruik van CSS doormiddel van <div>'s.
Dat vinden zoekmachienes ook veel fijner

Roy Bongers

Roy Bongers

26/02/2005 13:23:00
Quote Anchor link
Je moet gewoon dezelfde indeling als je had met frames nu maken met tabellen / divs

voorbeeld:

<table>
<tr>
<td colspan="2">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include('titel.php'); ?>
</td>
</tr>
<tr>
<td>
Code (php)
1
<?php include('menu.php'); ?>
</td>
<td>
Code (php)
1
<?php include($pagina); ?>
</td>
</tr>
Gewijzigd op 26/02/2005 13:23:00 door Roy Bongers

The Don

The Don

26/02/2005 15:39:00
Quote Anchor link
uhmm... Mischien vergis ik me maar ik zit sinds kort een beetje CSS te leren en zijn divs niet handiger ookal gebruik je php om te includen. en als je een beetje CSS kan of wilt leren kan je dat ook nog eens gebruiken.

Pjotr

Pjotr

01/03/2005 19:34:00
Quote Anchor link
Ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb nu een layout gemaakt, maar het lukt mij nog niet om wanneer ik iets aanklik in het menu dat het dan verschijnt recht in een andere cel van de tabel.

Kunnen jullie dit mij uitleggen hoe ik dat moet doen?

Paul v.Dun

Paul v.Dun

01/03/2005 20:41:00
Quote Anchor link
Een pagina systeem kan hulp bieden.

ik zal is effe pagina systeempje posten:)
"1"
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
ob_start();
if(isset($_GET["pagina"])){
    $page = stripslashes($_GET["pagina"]);
}

if(isset($_GET["page"])){
    $pagina = stripslashes($_GET["page"]);
}

else{
    $pagina = "";
}

?>

^Deze code boven html^
"2"

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
if(!isset($page)){
    $page = "home";
}

if(!file_exists($page.".php")){
    include("nieuws/lees.php");
}

else{
    include($page.".php");
}

?>

^ deze code in de tabel waar de pagina moet komen^
"3"
hoe je paginas oproept doe je zo:

"
Code (php)
1
2
3
<?php
?pagina=je oproep naam dus het .php bestand zonder.php
?>
"

het werkt bijna hetzelfde als frames alleen je hebt geen frames.
de paginas die je maakt moeten zonder heel je layout dus hetzelfde hoe het eerst was bij je frames.

suc6 ermeej he:)
Gewijzigd op 01/03/2005 20:44:00 door Paul v.Dun

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.