inlog en Image en of teksttje plaatsen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daimen davidz

daimen davidz

09/01/2013 21:13:54
Quote Anchor link
ik weet niet hoe er aan begonnen , als iemand een voorbeeld geeft mag je het altijd laten weten.

ik heb een website waar verschilden zaken opstaan.
maar hoe kan ik het mogelijk maken zodat de eigenaar zelf iets kan aanpassen en of zijn foto/logo of tekstje kan veranderen ? en plaatsen onder een categorie.

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 18:13:23

Albert de Wit

Albert de Wit

09/01/2013 21:19:13
Quote Anchor link
Je grammatica maakt het een beetje moeilijk. Ik begrijp je niet echt. Wat bedoel je?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2013 21:19:45
Quote Anchor link
Je kan MySQL gebruiken, maar een kant en klaar script voor zoiets is erg specifiek.
Je zou eens als je beginner bent, om een naar een CMS te kijken, zoals Wordpress. Hiermee kan je in een handomdraai een handige site bouwen met nieuws, categorieen etc...

Albert de Wit

Albert de Wit

09/01/2013 21:21:40
Quote Anchor link
Dat is het hem net. Hij zegt een website te hebben, met verschillende zaken (?). Hij wil dat de eigenaar iets makkelijk zelf kan aanpassen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/01/2013 21:24:32
Quote Anchor link
Tja, dan is het beste om kennis op te doen met MySQL en PHP. Je kan die zaken dan in de database (en de logo's dan in een map) opslaan, en in de admin-pagina een formulier bouwen om deze zaken aan te kunnen passen.

Daimen davidz

daimen davidz

09/01/2013 23:01:04
Quote Anchor link
inderdaad zoiets is het. ik heb een kleine kennis php. dus zo een complete ding kan ik niet zelf bouwen.
mss met een of andere voorbeeld script krijg ik het wel samen.

nu moet ik alles zelf op de webpage zetten, dus het zou stukken handiger zijn als ik dit niet meer hoef,

10/01/2013 08:59:16
Quote Anchor link
Dan zou ik toch gaan kijken naar bijvoorbeeld Wordpress. Dit is waarschijnlijk het makkelijkst voor je.
Om dit zelf te doen is meer werk dan het handmatig aan te passen, als jij toch de gebruiker bent. Ga lekker wordpress gebruiken, naar mijn mening.

Als je toch het zelf wil maken zie dan de reactie van Aar. Dat is de kortste klap.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.