Inlog script...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »
Gerben=flash

gerben=flash

07/06/2007 20:50:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een mooi inlog script alleen wil ik nog 1 dingetje aanpassen...
maar ik heb heel weinig verstand van php dus wou ik het hier even vragen.
Het gaat om dit login-systeem:

http://www.g-soft.nl/2

Nu wil ik graag dat alle gebruikers een eigen pagina krijgen... waar ik voor hun berichten op kan zetten of foto`s ofzo... maar het gaat er dan wel om
dat de andere gebruikers die pagina niet kunnen zien.

Het hoeft niet persee met dit script... als iemand een script weet wat ik zoek mag dat natuurlijk ook!

Dus nog even wat ik graag zou willen:

Een login script (het lieft met database, maar hoeft niet)
en dat wanneer gebruikers in gelogd zijn dat zij dan hun eigen pagina
te zien krijgen die alleen voor hun bestemd is. Het hoeft niet dat deze pagina automatisch wordt aangemaakt dat wil ik zelf wel doen want ik krijg niet veel gebruikers.

Met vriendelijke groet,
gerben

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 07:11:07

Roderik Roderik

Roderik Roderik

07/06/2007 20:58:00
Quote Anchor link
Ik weet wel zoiets maar dan kunnen de gebruikers wel elkaarse pagina zien.

Kevin

kevin

07/06/2007 21:06:00
Quote Anchor link
ik gebruik hem zelf ook dit script hoe heb jij de login.php laten werken?

Gerben=flash

gerben=flash

07/06/2007 21:11:00
Quote Anchor link
niks aan gedaan verder.... gewoon code gepakt en geplakt.

Maar weet voor de rest niemand zoon script?

Kevin

kevin

07/06/2007 21:14:00
Quote Anchor link
srry maar nog 2 vraagjes werkt alle bij jou tot nu toe dan
en waar heb je dit script gevondn
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kevin

Gerben=flash

gerben=flash

07/06/2007 21:55:00
Quote Anchor link
jah alles werkt gewoon bij mij...
het script heb ik volgens mij hier vandaan...

Kevin

kevin

07/06/2007 22:19:00
Quote Anchor link
zou ik jou login.php mogen hebben mijne klopt niet helemaal

Arwin  vdv

Arwin vdv

07/06/2007 22:26:00
Quote Anchor link
ik kan zoiets voor je "maken", maar voor wat hoort wat.

alleen als je even zoekt in andere leden systemen heb je het zo gevonden.

Aron K

Aron K

07/06/2007 22:26:00
Quote Anchor link
Waarschijnlijk doet dit script wat jij wil, je moet wel de gegevens goed aanpassen maar dan krijgt een ieder zijn eigen berichten.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php
$nickname
=$_POST[nickname];
$wachtwoord=$_POST[wachtwoord];
//de bestanden uit de database halen, dit moet je wel even aanpassen met jouw juiste database gegevens
$dbhost="localhost";
$dbuser="gebruikersnaam";
$dbpass="wachtwoord";
$db="gsoft";

$mysql_id=mysql_connect("$dbhost","$dbuser","$dbpass");
$sql="select * from gebruikers where nickname='$nickname' && wachtwoord='$wachtwoord'";
$res=mysql_db_query("$db","$sql",$mysql_id);
$aantal_lijnen=mysql_num_rows($res);
$waarden=mysql_fetch_row($res);
$id=$waarden[0];
if($aantal_lijnen>0){
$sql1="select * from berichten where gebruiker='$id'";
$res1=mysql_db_query("$db","$sql1",$mysql_id);
$aantal_lijnen1=mysql_num_rows($res1);
for($aantal=0;$aantal<$aantal_lijnen1;$aantal++){
$berichten=mysql_fetch_row($res1);
//hier zelf even bedenken hoe je het wil laten zien op je scherm
echo "Bericht $aantal<hr>";
foreach($berichten as $bericht){
echo "$bericht<br>";    
}

echo "<br>";    
}
}

//als je de gegevens goed aanpast moet dit werken
?>

Kevin

kevin

07/06/2007 22:29:00
Quote Anchor link
nee ik bedoel het login.php van gerben=flash omdat wij het op de zelfde plek hebben gevonden en die van hem goed werkt met het mijne srry als het je te veel werk heeft gekost

edit:srry aron als dat script voor gerben=flash was bedoelt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kevin

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

07/06/2007 23:31:00
Quote Anchor link
gewoon, vergelijken, als (ingelogd) userid == userid van profiel...

Gerben=flash

gerben=flash

08/06/2007 07:30:00
Quote Anchor link
eeh.... jongens.... volgens mij gaan we nu 2 topics door elkaar halen... kevin ik stuur hem jouw wel.... en die code...? is die dan voor mij?

En helaas ik erg arm dus dat is geen optie :P

Met vriendelijke groet,
gerben=flash

Kevin

kevin

08/06/2007 12:34:00
Quote Anchor link
hoe ga je hem sturen en ik geloof dat dat script voor jou is

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.