Inlog systeem
Bas Blok
26/03/2011 10:36:36Wie heeft voor mij een ledeninlog systeem. Het is de bedoeling dat men zich aanmeld en dan een gebruikersnaam en inlogcode krijgt. Ik heb hier uiteraard een vergoeding voor over ca. € 70 - € 75 . De database wil ik op mijn locale computer. Ik hoop dat iemand mij wil en kan helpen.
Met vriendelijke groet, Bas Blok
Met vriendelijke groet, Bas Blok
PHP hulp
03/01/2025 11:10:25Rolf -
26/03/2011 10:41:59Volgens mij is het niet mogelijk om je database lokaal op te slaan. Het is in ieder geval makkelijker om hem gewoon op je webruimte op te slaan.
Heb wel interesse.
Wil je alleen puur het inlogsysteem of wil je ook een vormgeving e.d.?
Heb wel interesse.
Wil je alleen puur het inlogsysteem of wil je ook een vormgeving e.d.?
Die kan je toch ergens downloaden? Er zijn op Google en op phpHulp zat mooie ledensystemen te vinden.
Bas Blok
26/03/2011 10:47:31Beste Rolf,
Het gaat mij op dit moment puur om het inlogsysteem. Kan jij hier iets mee, en kan ik aan de vormgeving later werken?
M.vr.gr.Bas Blok
Het gaat mij op dit moment puur om het inlogsysteem. Kan jij hier iets mee, en kan ik aan de vormgeving later werken?
M.vr.gr.Bas Blok
Rolf -
26/03/2011 10:51:27Ja het kan gewoon.
Maar zoals - Aar - al zegt zou ik zeker eerst even hier op dit forum kijken en op Google.
Mocht je daar niks vinden wat aan je wensen voldoet, laat het hier dan even weten ;)
Maar zoals - Aar - al zegt zou ik zeker eerst even hier op dit forum kijken en op Google.
Mocht je daar niks vinden wat aan je wensen voldoet, laat het hier dan even weten ;)