Inlogformulier .txt reageert niet!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 volgende »

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 21:30:50
Quote Anchor link
ik heb nu dit.. maar dit is ook fout.. Ik snap het niet :(

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
<?php

ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>
</head>

<body>

<?php

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{

echo "<form action="" name="formulier" method="post">

Naam:
            <input type="
text" name="name" />
            <input type="
submit" name="submit" value="Verzenden" />

</form>"
;

echo "U heeft geen naam ingevuld.";

if(isset($_POST['name']))
    {

if(empty($_POST['name']))
        {

}

else
        {
            echo "Uw naam is: " . $_POST['name'];
        }
    }    
}

?>

</body>
</html>

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 21:13:59

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 21:34:23
Quote Anchor link
Kijk eens goed wat je doet. Je kijkt eerst of je formulier gepost is en dan toon je het formulier.... dat klopt niet.
Vergeet eerst eens die empty en die isset, en kijk nog eens naar santes voorbeeld.
Alles NA die request_method POST is pas beschikbaar na je formulier. Nu staat je formulier op de verkeerde plek.
Gewijzigd op 11/10/2011 21:39:40 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 22:44:15
Quote Anchor link
Maar als ik dus het formulier boven de request_method zet, dan blijft het formulier dus staan?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 22:47:14
Quote Anchor link
Ja..

Maar waarom wil je het bovenaan zetten?
Ik zei dat het IN je if-stament moet.

Ik toon het voorbeeld nog een keer:

if(FORMULIER_IS_GEPOST) {
// toon de naam, het formulier is immers gePOST.
} else {
// toon hier je formulier
}

Nu mag jij dit werkend maken ;-)
Gewijzigd op 11/10/2011 22:48:32 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:07:44
Quote Anchor link
Ik geef het op.. ik weet het niet meer. Als ik het formulier moet posten, zou ik het formulier eerst moeten hebben, dus boven deze regel:

denk ik.

Toevoeging op 11/10/2011 23:07:46:

Ik geef het op.. ik weet het niet meer. Als ik het formulier moet posten, zou ik het formulier eerst moeten hebben, dus boven deze regel:

denk ik.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 23:09:49
Quote Anchor link
Ik geef eigenlijk al het antwoord?

Kijk eens wat er na de // staat?

je moet niks voor of na achter hele if-statement plaatsen. Alleen binnen die statement...
Kijk eens logisch?

BINNEN die statement kan je alles doen wat wat je wilt.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD']=="POST") {
// Hier je afhandeling, en alles alles met $_POST['veld']
} else {
// Hier komt je formulier
}
?>

BAM, en je bent er.
Als jij het nu nog even afmaakt
Gewijzigd op 11/10/2011 23:12:57 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:12:12
Quote Anchor link
Maar er staat dit:

Dus dan moet je hem toch éérst posten? dus dan moet hij er toch boven staan ?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 23:12:44
Quote Anchor link
Nee, of GEPOST of NIET. Begrijp je eigenlijk wel wat die 'else' doet?

Zie mijn vorige edit met wat uitgebreidere code. Ik denk dat je het dan wel snapt...
Gewijzigd op 11/10/2011 23:13:48 door - Ariën -

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2011 23:17:01
Quote Anchor link
Nee dat is helemaal niet nodig. Er zijn formulieren die naar een hele andere pagina worden verstuurd. Daar wordt dan eerst gechecked of er gePOST is en zoja ga verder en zonee ga terug. Op zo'n pagina staat helemáál geen formulier en dat werkt ook perfect.

Denk aan het kopen van een nieuwe fiets. Het formulier is dan de plek waar jij je geld krijgt of verdient of hoe dan ook. Maar voordat je de winkel in gaat moet je eerst kijken of je wel geld genoeg hebt. Zoja koop de fiets, zonee zie maar hoe je eerst het geld bij elkaar krijgt (formulier).

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 23:22:01
Quote Anchor link
Mooi voorbeeld :-)

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:22:31
Quote Anchor link
hij geeft een syntax error op lijn 28

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
<?php

error_reporting(E_ALL);

?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
</head>

<body>

<?php

{

}

else
{
echo "<form action="" name="formulier" method="post">
Naam:
<input type="
text" name="name" />
<input type="
submit" name="submit" value="Verzenden" />

</form>"
;

echo "U heeft geen naam ingevuld.";
}

?>

</body>
</html>

En zo hoort hij dan te zijn toch?

Victor -

Victor -

11/10/2011 23:24:53
Quote Anchor link
je quotes zijn verkeerd..

escape ze met \ of gebruik gewoon ' enkele quotes voor je html.

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:27:28

- SanThe -

- SanThe -

11/10/2011 23:27:47
Quote Anchor link
Tip: Gebruik enkele quotes voor php en dubbele voor html dan zitten ze elkaar nooit in de weg. Zie de kleurtjes.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
// FOUT
echo "<form action="" name="formulier" method="post">";
// GOED
echo '<form action="" name="formulier" method="post">';
?>

Toevoeging op 11/10/2011 23:29:16:

Victor - op 11/10/2011 23:24:53:
escape ze met \ of gebruik gewoon ' enkele quotes voor je html.

Geen goede tip. Op deze manier is de html niet valid.
Gewijzigd op 11/10/2011 23:28:32 door - SanThe -

Victor -

Victor -

11/10/2011 23:30:16
Quote Anchor link
ik bedoel meer om enkele quotes om je html heen te zetten:P

Toevoeging op 11/10/2011 23:31:40:

als ik naar de website ga, krijg ik meteen de melding dat ik geen naam heb ingevuld, dat klopt niet!:P

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:37:15
Quote Anchor link
Nee dat is ook absoluut niet de bedoeling.. dit is mijn code. Ik heb aantal keer geprobeerd om de foutmelding ergens neer te zetten zodat hij onder het formulier komt als er niets is ingevuld, maar ik niet waar..

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php

error_reporting(E_ALL);

?>

<head>
</head>

<body>

<?php

{

}

else
{
    echo '<form action="" name="formulier" method="post">

Naam:
    <input type="text" name="name" />
    <input type="submit" name="submit" value="Verzenden" />

</form>'
;
}

?>

</body>
</html>

Victor -

Victor -

11/10/2011 23:39:17
Quote Anchor link
Je weergeeft nu die error, en houdt er geen rekening mee met of de naam nu wel of niet is gepost?

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:40:21
Quote Anchor link
Ik weergeef nog geen error toch?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2011 23:43:00
Quote Anchor link
Als je foutmelding onder het formulier komt, moet je je structuur weer aanpassen, zodat je formulier altijd zichtbaar is, ongeacht je gePOSTed heb of juist niet.
Gewijzigd op 11/10/2011 23:43:16 door - Ariën -

Jerry php

Jerry php

11/10/2011 23:46:59
Quote Anchor link
Oh, dan wil ik hem toch gewoon helemaal weg hebben zodat alleen de foutmelding komt. maar hoe

Pagina: « vorige 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.